رتبه ی زیر 100 | چگونه کنکور ۱۴۰۰ رتبه ی زیر صد شویم ؟

رتبه ی زیر 100 شدن

جهت مشاوره در زمینه رتبه ی زیر 100 | چگونه کنکور ۱۴۰۰ رتبه ی زیر صد شویم ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رتبه ی زیر 100 شدن :  سلام دوستان –  اولا بگم که اصلا مدرسه یا شهر خوب برای این کار نیاز نیس. نمونش رستگار رحمانی و اوووووووووووو تا دلت بخواد مثال هس. اصلا هم نیاز به شاگرد اول بودن در مدرسه نیست . این جا پشتکاره که حرف اول رو میزنه. در ادامه با مشاور گروپ همراه شوید …

رتبه ی زیر 100 شدن : من خودم تا اواخر دوم یکی از شاگردان تقریبا خوب مدرسه بودم اما نه اول. اوایل سوم بود که یا علی گفتم و به خاطر هدف و انگیزه ی قوی ای که داشتم جدی شروع به درس خوندن کردم . اول سریع شاگرد اول شدم و بعد از شهر و استان گذشتم و …

شما در دوره ی خوبی از سال هستید . دقیقا موقعی که من و خیلی از دوستانم با جدیت برای کنکور شروع کردم. راستش درس خوندن من برای کنکور از اول مرداد شروع شد اما ساعات مطالعه در ابتدا به شدت پایین بود. همین وقتا بود که اوج گرفت.رتبه ی زیر 100 شدن /

لازمه که راه دو گروهو این جا از هم جدا کنم.

  رتبه ی زیر 100 : دوستانی که در تابستان کلاس ندارن.

رتبه ی زیر 100 شدن :  این دوستان اولین کاری که الان می کنن اینه که یک برنامه ی عالی برای تابستان می نویسن.طبق این برنامه شما باید پایه رو قورت بدین. به شدددددت سخت ولی ممکن.

همون طور که خیلیا تونستن. خیلیا که اصلا غیر عادی نبودن. تنها چیزی که داشتن پشتکار بود.

به علاوه ی دروسی از پیش که من گسسته و تحلیلی رو پیشنهاد می کنم. هر چند اگر هم درست اونا رو یاد نگیرید یه پشت زمینه ای براتون ایجاد می کنه که در طول سال به شدت راحت ترین با این درسا و فقط به تسلط یافتن نیاز خواهید داشت. بر گردیم به همون قورت دادن پایه.

رتبه ی زیر 100  شدن : نحوه ی برنامه ریزی برای هر درس

شما درس های اختصاصیشو در اولویت قرار بدین. مطمئن شید که فهمیدین و بسته به وقت و پشتکارتون حسابی تستاشونو بزنین . من اولین کاری که کردم این بود که مطمئن شم که کاملا به دروس اختصاصی مسلط شدم. در مورد حسابان روی تابع و مثلثات بیشتر کار کنید چون توی دیفرانسیل بقیه رو مرور می کنید و خیلی خفن تر کار می کنید.

ریاضی 2 هم 2 تا مبحث به درد بخور داره . تصاعد و لگاریتم که فقط اینا رو کار کنید کافیه . هندسه پایه تا می تونید تست بزنید .

آمار جدا وقتی ازتون نمیگیره و زیاد هم اهمیت آنچنانی نداره. میتونید همشو تو چند صفحه خلاصه کنید و اونارو مرور کنید.

فیزیک = تست زدن زیاد. شیمی= خواندن تمام نکات حفظی فراوانش و تست زدن بخش های محاسباتی.

رتبه ی زیر 100 شدن : نحوه ی مطالعه و تمرین دروس عمومی

مرحله ی بعدی خوردن عمومی هاس که به صورت موازی با اختصاصی ها با تاکید بر دروس اختصاصی انجام میشه.

 

اما دوستانی که تابستون هم کلاس دارن. اونا هم مسلما نکات برنامه بالایی در مورد برنامه ریزی رو اجرا می کنن. در مورد تابستون هم بهترین کار پیش رفتن با برنامه ی پیشه و مسلما شما پایتونو زمستون موازی جلو می برید.

با توجه این این که برنامه ای مثل کانون آروم آروم جلو میره پایه رو فکر کنم برنامه ی مناسبی برای این دوستان باشه که آروم و موازی برنامه ی پایه رو هم دنبال کنن.

البته کانون در تابستون اصلا برنامه ی مناسبی نداره و کلا کاری به برنامش نداشته باشین. فعلا شما و مخصوصا شما نسبت به بالا یی ها در مرحله ای هستید که به شدت نیاز به یه برنامه ی اصولی دارین.

برنامه ریزی خیلی برای شما مهم تره و البته سخت تر . اگر از خودتون و برنامه هاتون مطمئنید که هیچی در غیر این صورت به یه مشاور برای این کار رجوع کنید. پیش باید اکثر برنامتون رو تشکیل بده و بنا به تشخیص خودتون نسبتی از پایه رو هم با اون همراه کنید.

امیدوارم تابستون در شما برای کلاس رفتن سستی ایجاد نکنه و حداکثر تلاشتون رو بکنید که سر کلاس جدا درس رو یاد بگیرید و از دیدن درس های جدیدی که دارید مثل گسسته و تحلیلی فکر نکنید که با عجب درس های ناجوری سروکار دارم و ایناچین دیگه خدا!!!! همه ی اینا با تست زدن براتون راحت میشه. دوستان من تو این دوره به شدت روی اختصاصی هاشون چه پیش چه پایه سرمایه گذاری می کردن چون بعد از تعطیلی مدارس فرصت بسیاااااااار زیادی برای عمومی ها دارن.

در نهایت به هر دو گروه آزمون دادنو به شدت پیشنهاد می کنم. حتما خودتونو تو آزمونا (تا جایی که میتونید بدون توجه به نتیجش) محک بزنید و فقط به اون سبک آزمونی که میدید عادت نکنید. شاید گفتنش زود باشه ولی بعد از تعطیلی مدارس بهتره که نمونه سوالاتی هم از بقیه ی آزمونا از دوستاتون گیر بیارین و با سبک های مختلف خودتونو تست کنید.

و اما نکته ی آخری که فکر می کنم بد نیست یه اشاره ای بکنم چیزیه که من خودم همیشه حواسم بهش بوده و هست. همونی که بالا بهش گفتم (فرا بینی کنکوری !!!!؟!؟!؟) (خب چیز دیگه ای به ذهنم نرسید خب!!!) همیشه سعی کنید یه قدم جلو تر از بقیه رو نگاه کنید و فقط به خرخونیتون تکیه نکنید.

خرخونی کاریه که خیلیا میتونن بکنن ولی شما میخواین از اون خیلیا جلو تر باشید. پس همیشه دنبال ایده های جدید باشید و در هر زمینه ای تلاش کنید اشکالات خودتونو خودتون بفهمید و راه های خیلی مختلفیو برای رفعش امتحان کنید و هیچ وقت دست رو دست نذارید. هیچ کس بیشتر خودتون دلش به حال خودتون نمیسوزه پس هیچ وقت منتظر کمک بقیه نباشید.

خودتون حداکثر سعی رو برای حل مشکل انجام بدین . من اینو مطمئنم که اگر شما دوستان در این راه تلاش کنید حتی بیشتر از سعیتون هم نتیجه میگیرید.

دوستانی که من این جا میبینم (منظورم اطراف خودم در دانشگاه) همه به دو شکل اومدن این جا . عده ای پشتکار خیلی زیادی دارن که جدا بشون تبریک میگم. عده ای با چیزایی مثل برنامه ریزیو این چیزی که من میگم به این جا رسیدن و عده ی کمی هم میشه گفت هوش بالا تری دارن. ولی پشتکار بر هوش پیروزه!!!

در نهایت همون طور که به سال قبلی ها پیشنهاد میکردم به شما هم میگم که انرژی مثبت و انگیزتونو از دست ندید و با تمام وجود جلو برید.

دکتر احسان محسنی راد – پزشکی بهشتی

رتبه های برتر

میگذره رفقا
خیلی زودتر از چیزی که فکرشو کنین میگذره
انگار همین دیروز بود که من کنکوری بودم
از صبح تا شب استرس درس و کنکور و ‌‌…
من درکتون میکنم
میدونم سخته
ولی ارزششو داره
باور کن ارزششو وقتی متوجه میشی که گوشی پزشکی دور گردنته و روپوش سفید تنته و وقتی تو بیمارستان راه میری همه میگن : خانوم/آقای دکتر سلام !
ارزش زحماتتو وقتی میفهمی که وقتی وارد یه مهمونی میشی همه میان سمتت با برگه آزمایش و برای دیدنت صف میکشن
پزشکی زیباست …
البته ناگفته نماند هر هدفی زیباست
هر شغلی که بهش علاقه داشته باشین زیباست چه مهندسی چه هر رشته دیگه ای
مهم اینه تو دنیا دنبال هدف و کاری باشی که عاشقش هستی
امروز بریم که بترکونیم رفقا
امروز باید بهترین و باکیفیت ترین ساعت مطالعه رو داشته باشینا

4.4/5 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه رتبه ی زیر 100 | چگونه کنکور ۱۴۰۰ رتبه ی زیر صد شویم ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. معصومه‌

    من‌معصمن‌میدونم‌شرایط‌سختیدارم‌ولی‌جز‌رتبه‌برتر‌ها‌شاید‌هم‌تک‌رقمی‌ها‌میشوم‌در‌کنکور۹۹

    پاسخ
    1. sina gorge

      اول یاد بگیر چطوری بنویسی بعد بیا!

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403