اگر می خواهید جزو بهترین قبولی های کنکور 98 باشید ؛ این نکات را بدانید

قبولی کنکور 98

جهت مشاوره در زمینه اگر می خواهید جزو بهترین قبولی های کنکور 98 باشید ؛ این نکات را بدانید

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قبولی کنکور 98 : اگر می خواهید کنکور 98 بهترین رشته قبول شوید ؛ این نکات را بدانید … من خودم تا اواخر دوم یکی از شاگردان تقریبا خوب مدرسه بودم اما نه اول. اوایل سوم بود که یا علی گفتم و به خاطرهدف و انگیزه ی قوی ای که داشتم جدی شروع به درس خوندن کردم. اول سریع شاگرد اول شدم و بعد از شهر و استان گذشتم و …


قبولی کنکور 98



شما در دوره ی خوبی از سال هستید. دقیقا موقعی که من و خیلی از دوستانم با جدیت برای کنکور شروع کردم. راستش درس خوندن من برای کنکور از اول مرداد شروع شد اما ساعات مطالعه در ابتدا به شدت پایین بود. همین وقتا بود که اوج گرفت.

قبولی کنکور 98 :  چست و چابک باش!

قبولی کنکور 98 :  بعضی افراد هستند که انگار کلاً روی دُور کند تشریف دارند. قدری سرعت کارهای‌تان را افزایش دهید. می‌توانید از راه رفتن شروع کنید. قدری تندتر و قدرتمندتر راه بروید. سریع‌تر بنویسید. برای کلاس و مدرسه، زودتر آماده شوید. زمان صرف ناهار و شام را هر کدام به نیم ساعت کاهش دهید. سریع به کلاس بروید و با سرعت هم برگردید. یادتان باشد، چست و چابک همچو آهو از سَر جوی زمان بپرید .

قبولی کنکور 98 : ضرب العجلی باش!

قبولی کنکور 98 : از بهترین تکنیک‌های افزایش سرعت‌ عمل در مطالعه، تعیین اهداف جزئی روشن و دقیق برای هر واحد مطالعه است. یعنی همین‌طور پشت کتاب درسی نشینیم و فیزیک بخوانیم! ابتدا با توجه به سرعت مطالعه‌ای که از خود سراغ داریم، میزان مبحث و نوع کار را مشخص کرده (چند صفحه، چند مسأله و چند تست) و بی درنگ شروع به خواندن ‌کنیم و سعی ‌کنیم کارهای خود را بر اساس مهلت و ضرب‌الاجل‌هایی که برای آن‌ها تعیین کرده‌ایم، انجام دهیم.

قبولی کنکور 98 : عادتی نباش!

قبولی کنکور 98 : اگر حساب کنیم ، دانش‌آموزی که از مدرسه می‌آید، تا زمانی که ناهار ، نوش جان کند ، نیم ساعت تلویزیون تماشا می‌کند ؛ هنگام ناهار هم آنقدر غذا خوردن را کش می‌دهد که تکرار سریال شب قبل را ببیند و عصر تا شب، در کل ، نیم ساعت را با تلفن و موبایل و پیامک سپری کند؛ شب هم شام را آنقدر بطولاند…! تا آن سریال دیگری تمام شود و آخر شب هم گشتی در دنیای مجازی رایانه بزند؛ دست کم در هر روز،2 ساعت وقت تلف کرده است. (تازه اخبار ورزشی و هنری و فرهنگی و مرور مجلات و روزنامه های زرد و آبی و قرمز را محاسبه نکردیم.) آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر روزی نیم ساعت نسبت به دوست خود، بیش‌تر درس بخوانید، در عرض یک ماه، 15 ساعت بیش‌تر از او کار کرده‌اید؟ آیا می‌دانید با این 15 ساعت، می‌توانید مطالعه‌ی یک کتاب مانند دین و زندگی را تمام کنید؟ یعنی با جمع همین نیم ساعت روزانه، که شاید اصلاً به حساب نیایند، در عرض یک ماه می‌توانید، به قدر یک کتاب بیش‌تر بخوانید.

مشاور گروپ

حتما بخوانید : 


قبولی کنکور 98 : در کارها، اولویت‌بندی داشته باش!

برخی از کارها هم ضروریند و هم فوری. برخی ضروری و غیر‌فوری و برخی غیر‌ضروری و غیر‌فوری. بدیهی است که اولویت با کارهای ضروری و فوری است. مدام در طول روز از خود بپرسید که کدام کار من از نوع اول است. بسیار مهم است که سریع و با درایت تصمیم بگیرید. در یک برنامه‌ریزی صحیح، همه‌ی فعالیت‌ها با یکدیگر پیوسته هستند. به تأخیر انداختن برخی کارها مثل حذف یک حلقه از زنجیر است که اتصال حلقه‌های دیگر، یعنی تداوم کارها را از بین می‌برد. پس با اعتماد به نفس تصمیم بگیرید و عمل کنید.قبولی کنکور 98 /


رتبه های برتر

  • آیا می خواهید کنکور 98 در رشته پزشکی قبول شوید ولی برنامه ریزی حرفه ای ندارید ؟
  • آیا کنکور 97 رشته ای که می خواستید قبول نشده اید و اکنون نمیدانید از کجا باید برنامه ریزی را شروع کنید ؟
  • آیا به دنبال مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر رتبه های برتر کنکور سراسری هستید ؟
  • دوست داری مشاورت کسی باشه که خودش این مسیر رو با موفقیت پشت سر گذاشته ؟
  • میدونی رتبه های برتر از شیوه های برنامه ریزی تکنیکی و سبک استفاده می کنند ؟
  • دوس داری زیر نظر دانشجویان رشته های پزشکی ، دندان و داروسازی برنامه ریزی و مشاوره بشی ؟
  • آیا می دانید بهترین و معتبرترین منابع برای شما کدام هستند ؟
  • دوس داری یک برنامه ریزی روزانه باکیفیت با بیشتر بازدهی داشته باشی ؟
  • دوس داری هر روز پر انرژی تر از هر روز درس بخونی ؟


قبولی کنکور 98 : منظم باش!

تا کنون چند بار پیش آمده است که لابه‌لای کتاب‌ها، برای پیدا کردن نکته‌ای ، وقت زیادی صرف کرده باشید یا دچار آشفتگی فکری شده باشید؟ برخی فکر می‌کنند که شلختگی، طبیعت داوطلبان کنکوری است و نشان‌دهنده‌ی تلاش زیاد است. خوب است بدانید، در تحقیقی، در یک خوابگاه دانشجویی، در تهران، مشخص شد افرادی که اتاق منظم‌تری دارند، در امتحانات نتیجه‌ی بهتری هم می‌گیرند. برای کارهای شخصی خود در هفته، برنامه‌ریزی کنید و آن‌ها را به تعویق نیاندازید.قبولی کنکور 98 /

 

قبولی کنکور 98 : خودت را کنترل کن!

شما نمی‌توانید اعمال و رفتار همه‌ی اطرافیان را کنترل کنید؛ اما می‌توانید خودتان را کنترل کنید. اگر دوستان یا فامیل، بدون برنامه‌ی قبلی به منزل شما می‌آیند، می‌توانید پس از یک سلام و احوالپرسی ساده، به آن ها بگویید “ببخشید! خیلی از دیدن‌تان خوشحال شدم؛ اگر اجازه بدهید، من باید بروم سراغ درسم؛ …” و از صراحت خود خجالت نکشید. درس خواندن و کنکور دادن، خجالت و تعارف ندارد.

3.7/5 - (23 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اگر می خواهید جزو بهترین قبولی های کنکور 98 باشید ؛ این نکات را بدانید

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403