اهمیت دروس عمومی تا روز کنکور 1400

اهمیت دروس عمومی 97

جهت مشاوره در زمینه اهمیت دروس عمومی تا روز کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اهمیت دروس عمومی تا روز کنکور 1400  : دروس عمومی با توجه به فرار بودن و نیز حفظیات بیشتر ، همیشه و در طول سال نیاز به مرور و تمرین های مکرر دارند تا در حافظه ماندگاری بیشتری داشته باشند.

اهمیت دروس عمومی 97

اهمیت دروس عمومی 97

اهمیت دروس عمومی تا روز کنکور 1400


متاسفانه عدم آگاهی برخی داوطلبان از برنامه ریزی صحیح باعث میشود این دروس اینگونه تلقی شوند که در طول سال خوانده نشوند و داوطلب فقط بعد از عید را به آنها اختصاص می دهد چون گمان میکند در مدت 2 یا 3 ماه مانده تا کنکور میتوان کل عمومی ها را خواند و به جمع بندی رساند!!!


استارت مطالعه دروس  عمومی از کی؟؟؟

این تیپ برنامه ریزی را تا حدودی میتوان برای دروس دین و زندگی و در برخی مباحث زبان اجرا کرد ولی درس های ادبیات وعربی به دلیل مباحث سنگینی که دارند بیشتر نیاز به تمرین و تکرار در بازه های زمانی قبل از عید دارند.
درس ادبیات متشکل از 6 مبحث لغت و املا و آرایه و زبان فارسی و قرابت معنایی است . برای مرور این مباحث نباید در چند ساعت متوالی فقط ادبیات خواند بلکه در طول روز و در بازه های کوتاه ولی در تعداد دفعات زیاد خوانده شوند.


شروع جمعبندی  دروس عمومی از …

اکثر داوطلبان نیمه اردیبهشت را استارت جمع بندی ها خود در نظر دارند . توصیه میشود از هم اکنون تست های سراسری داخل و خارج از کشور را در مدت زمان استاندارد کنکور پاسخ دهید تا از امروز مهارت تنظیم وقت با تست های زماندار را به دست آورید و در مقابل نیز با تیپ تست های کنکور سراسری بیشتر آشنا خواهید شد.

در طول سال بصورت جداگانه تمرین تست زنی داشته اید اما حال دیدن همه تست های 8 درس به صورت یکجا متفاوت است . شبیه سازی جلسه کنکور در خانه بارها و بارها باعث از بین رفتن استرس و اضطراب و نیز افزایش مهارت مدیریت آزمون در شما میشود .


جهت دریافت آخرین اخبار کنکور سراسری بر روی عکس زیر کلیک نمایید:

5465


مکمل دروس اختصاصی در واقع دروس عمومی هستند و تا حدود زیادی می تتوان درصد پایین یا متوسط رو به بالای برخی دروس اختصاصی را با درصدهای بالای عمومی جبران کرد.


درصدهای مورد نیاز عمومی ها برای قبولی در بهترین رشته ها


اگر به درصدها و رتبه های قبولی در بهترین رشته ها نگاهی بیندازید ، می بینید که اکثرا چند درس عمومی را 100% زده اند و همین باعث بهبود رتبه و قبولی در رشته های تاپ شده است . البته در کنار درصدهای متوسط رو به بالای دروس اختصاصی.

دروس عمومی همانند دروس اختصاصی نیاز به زحمت و تمرین های عددی ندارند حتی با اینکه تست های دروس عمومی در کنکورهای 5 سال اخیر خیلی مفهومی شده اند اما با این حال دید به دروس عمومی هنوز حفظیاتی است و باز هم می توان با مرروهای منظم ، درصدهای بالاتری کسب نمود.


دریافت آخرین اخبار سهیمه های کنکور سراسری با کلیک بر روی عکس زیر:

657 2

نکته:

توصیه می شود بلافاصله بعد از مطالعه دروس عمومی ، تست کار شود تا متوجه اشکالات خود در مطالعه شوید و برای مطالعه بعدی به نکات تستی توجه بیشتری داشته باشید و مطالعه شما مفهومی تر و عمیق تر از قبل شود.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اهمیت دروس عمومی تا روز کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403