امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی

امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مشاور گروپ به بررسی شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه شرکت در طرح امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی

ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی از واجدین شرایط با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌ های عکاسی و فیلمبرداری، ارتباط تصویری، تصویرسازی و گرافیک، روزنامه‌نگاری (خبرنگاری و خبرنویسی) و تصویر متحرک (انیمیشن) به عمل می آید. به گفته روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، این دانشگاه برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان فارغ‌ التحصیلان سرباز امریه جذب می‌کند.

بدین ترتیب متقاضیان باید در زمان مقرر با مراجعه به سامانه اطلاع یابی روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی (ساد) مدارک خود را بارگذاری و اقدامات لازم را انجام دهند. متقاضیان به مدت یک هفته از روز سه شنبه 27 دی تا سه شنبه 4 بهمن فرصت دارند تا درخواست خود را برای ثبت نام امریه دانشگاه شهید بهشتی در این سامانه ثبت نمایند.

فراخوان جذب امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی Moshavergroup.com

سایت ثبت نام امریه دانشگاه شهید بهشتی

همانطور که در بخش قبلی بدان اشاره شد، سایت ثبت نام امریه دانشگاه شهید بهشتی سامانه ساد (سامانه اطلاع یابی روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی) است. با هدف دسترسی هر چه سریعتر شما عزیزان لینک مستقیم ورود به این سامانه فعال گردیده است.

برای ورود به سامانه ثبت نام امریه سربازی شهید بهشتی کلیک کنید.

مدارک امریه دانشگاه شهید بهشتی

بارگذاری مدارک امریه دانشگاه شهید بهشتی در سامانه ثبت نام ضروری می باشد. به همین دلیل در این بخش لیست مدارک لازم برای ثبت نام امریه دانشگاه شهید بهشتی را خدمت شما محاطبان گرامی ارائه می کنیم.

لیست مدارک مورد نیاز ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی
  • عکس اسکن شده مدرک تحصیلی در رشته‌ های تخصصی عکاسی و فیلمبرداری، ارتباط تصویری، تصویرسازی و گرافیک، روزنامه‌نگاری (خبرنگاری و خبرنویسی) و تصویر متحرک (انیمیشن)
  • عکس اسکن شده تمامی صفحات شناسنامه
  • عکس اسکن شده کارت ملی
  • رزومه و مستندات مهارتی
  • ​​​​​​​تصویر عکس پرسنلی (3*4)

راهنمای ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی

در این بخش از مقاله راهنمای ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی ارائه می گردد. همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد اولین گام فراهم کردن کلیه مدارک لازم برای ثبت نام است. سپس باید به سامانه اطلاع یابی روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی saad.sbu.ac.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید. حالا در قسمت سمت چپ بالای صفحه روی گزینه «ثبت نام در سامانه» کلیک نمایید.

سایت ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی Moshavergroup.com

سپس اطلاعات مورد نظر از جمله نام و نام خانوادگی، تحصیلات و شماره تماس و … را به دقت وارد کنید. نحوه ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی Moshavergroup.com

در بخش اطلاعات حساب کاربری، نام کاربری دلخواه خود را به همراه آدرس ایمیل خود وارد نمایید. توجه داشته باشید فقط ایمیلی را در این بخش ثبت کنید که به آن دسترسی دارید زیرا رمز عبور سامانه به ایمیل شما ارسال می‌ شود. حالا کد امنیتی را در کادر مربوطه نوشته و روی گزینه «ذخیره» کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی Moshavergroup.com

حالا که رمز عبور به ایمیل شما فرستاده شده است، از منوی بالای سایت روی گزینه «ورود به سامانه» کلیک کنید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

ورود به حساب کاربری سایت ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی Moshavergroup.com

روی گزینه «ارسال محتوای جدید» کلیک کنید.

نوع محتوا را «متن (نامه / درخواست / پیشنهاد / انتقاد)» انتخاب کنید و روی گزینه «بعدی» کلیک نمایید.

عنوان محتوا را «درخواست امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی» درج نمایید و به صفحه بعد بروید. مشخصات شما به صورت خودکار نمایش داده می‌ شود. فقط کافیست به صفحه بعد بروید. توضیحات تکمیلی مربوط به درخواست خود را وارد کنید و روی گزینه «بعدی» کلیک نمایید.

فایل‌ مدارک ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی (مدارک از جمله رزومه، مستندات تحصیلی، مهارتی، شغلی و …) را در این قسمت بارگذاری نمایید (لازم به ذکر است ارسال رزومه و مستندات الزامی است). برای این کار ابتدا نوع فایل مورد نظر را انتخاب کنید و سپس فایل مربوطه را از رایانه خود انتخاب نموده و روی گزینه «ارسال فایل» کلیک کنید. توجه داشته باشید که تنها فایل‌ های متنی با فرمت Doc و Docx قابل ارسال و بررسی خواهند بود.

برای تکمیل ارسال درخواست، روی دکمه «ارسال محتوا» کلیک کنید. بدین ترتیب درخواست شما برای شرکت در فراخوان امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی به پایان می رسد.


ما در این مقاله مشاور گروپ به فراخوان امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی ۱۴۰۱ پرداختیم. اگر برای شرکت در مراحل بعدی امریه دانشگاه شهید بهشتی نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید همیشه می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر! برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️زمان ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️زمان ارسال درخواست امریه دانشگاه شهید بهشتی در سامانه saad.sbu.ac.ir از اواخر دی تا اوایل بهمن به مدت یک هفته تعیین شده است. برای اطلاع از زمان دقیق به متن مقاله مراجعه نمایید.

✔️نحوه ثبت نام در فراخوان جذب امریه سرباز دانشگاه شهید بهشتی چگونه است؟

✔️راهنمای تصویری ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی در این مقاله قرار گرفته است.

✔️سامانه ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی چیست؟

✔️لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام فراخوان امریه دانشگاه شهید بهشتی در این مقاله قرار گرفته است زیرا کلیه داوطلبان برای نام نویسی باید از طریق سامانه اطلاع یابی روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی (ساد) saad.sbu.ac.ir اقدام نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی