افزایش شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 98 – 99

افزایش شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه افزایش شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افزایش شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 98 – 99 : مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور درباره افزایش شهریه دکتری دانشگاه پیام نور توضیحاتی داد .

افزایش شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 98 - 99

افزایش شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 98 – 99  ، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور درباره افزایش شهریه دکتری دانشگاه پیام نور توضیحاتی داد .

جمعی از دانشجویان دکتری دانشگاه پیام نور مقابل سازمان مرکزی این دانشگاه تجمع کرده و نسبت به افزایش غیرقانونی شهریه معترض‌ اند .

افزایش شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 98 – 99  ، یکی از این دانشجویان معترض گفت : طبق اساس نامه در مقطع دکتری تا سه ترم بعد از تأیید پروپوزال نباید شهریه‌ ای پرداخت شود ولی متأسفانه دانشگاه پیام نور از ترم هفت ، شهریه ثابت به اضافه متغیر را اجرا کرده و تا زمانی که بخواهیم از رساله خود دفاع کنیم باید حداقل ۱۵ میلیون تومان را یکجا تسویه کنیم .

افزایش شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 98 – 99  ، یکی دیگر از دانشجویان حاضر در تجمع افزود : دانشگاه پیام نور بر خلاف روال قبل ، از ترم گذشته اقدام به اخذ شهریه ثابت برای تمدید رساله کرده است که این موضع کاملاً غیر قانونی است زیرا تمام ورودی‌ های قبل را شامل می‌ شود و دانشجویانی که در شرف فارغ‌ التحصیلی هستند را بدهکار می‌ کند .

دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری هیچ افزایش شهریه‌ ای نداشته است

حسن علیزاده معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور درباره اعتراض دانشجویان دکتری به افزایش شهریه توضیح داد : دانشگاه پیام نور هیچ افزایش شهریه‌ ای برای دانشجویان نداشته است جز افزایش شهریه‌ ای که سالانه برای تمام دانشجویان سال گذشته اعمال کردیم و این افزایش ۱۰ درصد است .

وی ادامه داد : دانشجوی دکتری می‌ تواند در هر ترم حداکثر ۱۰ واحد درسی انتخاب کند ، این ۱۰ واحد را می‌ تواند در یک ترم یا ۳ ترم انتخاب کند ، چون رساله دانشجویان دکتری چیزی بین ۱۸ تا ۲۴ واحد است یعنی اینکه اگر ۱۰ واحد باشد ، دانشجو باید ۳ ترم به صورت تفکیکی انتخاب کند .

افزایش شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 98 – 99  ،معاون اداری ، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور توضیح داد : دانشگاه اعلام کرد ، یک راه این است که دانشجوی دکتری می‌ تواند ۳ ترم این انتخاب واحد را انجام دهد و هر ترم شهریه ثابت و شهریه متغیر پرداخت کند ، یک راه دیگر این است که مانند سایر دانشگاه‌ های دولتی که برای پردیس‌ ها اعمال می‌ کنند ، دانشجو ابتدا ۲۴ واحد را اخذ می‌ کند و هر ترم ، مادامی که دانشجو است ، باید شهریه ثابت ترم‌ های خود را پرداخت کند اما دانشجویان به این موضوع معترض هستند .

وی ادامه داد : برخی مواقع ترم‌ های دانشجویان طولانی می‌ شود و دانشجویان عنوان می‌ کنند که چرا باید برای این دوره‌ ها شهریه پرداخت کنند ، که البته دانشگاه به این دانشجویان کمک می‌ کند ، در هیچ جایی از اساسنامه دانشگاه به این موضوع اشاره نشده است که دانشجو ، بابت ترم‌ هایی که در دانشگاه حضور دارد ، شهریه پرداخت نکند .

رایزنی با یکی از بانک‌ ها برای رفع مشکل دانشجویان دکتری پیام نور

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور افزود : دانشگاه هیچ زمانی کاری انجام نمی‌ دهد که برای دانشجو مشکل ایجاد شود و خارج از ضوابط و مقررات دانشگاه باشد ، برای رفع مشکل این دانشجویان با یکی از بانک‌ ها صحبت کرده‌ ایم و مقرر شده به این دانشجویان تسهیلات ارائه کنند بازپرداخت آن طولانی مدت است و دانشجویان ۴۸ ماه نسبت به تسویه فرصت دارند .

منبع : مهر

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه افزایش شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. احمدی

    با سلام
    بنده دانشجوی دکتری دانشگاه پیام نور هستم. متاسفانه در ابتدای نمیسال اول 98-97 افزایش شهریه اعمال شد اما با کمال تعجب بعد از پایان امتحانات نیمسال دوم 98-97 و نداشتن هیچگونه بدهی شهریه ای مشاهده کردیم که برای نیمسال دوم ما را 31 میلیون ریال بدهکار کردند. این افزایش غیر قانونی و غیر معقول بدون هیچ توجیهی صورت گرفته است بطوری که اکثر دانشجویان قصد انصراف از تحصیل را دارند. آخاه کجای دنیا و حتی کدام دانشگاه ایران اقدام به این کار کرد؟؟؟؟؟؟ شهریه از 63 میلیون ریال رسید به حدود 95 میلیون ریال. چه امکاناتی و کدامین اساتید. جا حتی برای نماز خواندن نداره این چند اتاقی که مهیا کردند به اسم مرکز تحصیلات تکمیلی. قصد انصراف از تحصیل و همزمان شکایت به دیوان عدالت اداری و مطالبه همه هزینه های ترم های قبل را دارم.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403