افزایش شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

افزایش شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه افزایش شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بررسی میزان افزایش شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پرداخته ایم. در صورتی که شما هم از دانشجویان جدید الورود پیام نور هستید یا در حال حاضر در این دانشگاه تحصیل می کنید، اطلاعات این مقاله می تواند برایتان مفید باشد.

دانشگاه های شهریه پرداز با هر سطح علمی و خدماتی که باشند، هر سال با توجه به نرخ تورم در کشور، افزایش شهریه خواهند داشت. دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه های شهریه پردازی می باشد که از این قاعده مستثنی نیست.

میزان افزایش شهریه دانشگاه پیام نور

در این بخش اطلاعاتی را در خصوص میزان افزایش شهریه دانشگاه پیام نور، در سال 1401 – 1402، در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

به تازگی ، رئیس دانشگاه پیام نور از افزایش شهریه این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید خبر داده و گفته است: افزایش شهریه دانشگاه پیام نور در استان‌ های مختلف در نوسان است در استان تهران به عنوان مثال ۳۸ درصد در برخی مناطق ۳۰ درصد است، اما این میزان افزایش با توجه به شهریه مبلغ قابل توجهی نیست. ۳۰ درصدی که عنوان شد حدود ۲۰۰ هزارتومان افزایش در شهریه دانشجویان نسبت به سال گذشته است.

هم اکنون این افزایش شهریه دانشگاه پیام نور، بر روی سیستم گلستان اعمال گردیده است.

لازم به ذکر است که سایت گلستان golestan.sbu.ac.ir ، بستری برای پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور می باشد و دانشجویان این دانشگاه از طریق این سامانه باید اقدام به پرداخت شهریه پیام نور کنند.

همچنین اطلاعیه های مربوط به افزایش شهریه دانشگاه پیام نور یا آخرین مهلت پرداخت شهریه متغیر پیام نور، از طریق سایت گلستان golestan.sbu.ac.ir ، اجرایی می شود.

در دوران اوج گیری پاندمی کرونا، رئییس دانشگاه پیام نور اعلام کرد که برای دانشجویان جدید الورود با نیمی از شهریه ثابت دانشگاه پیام نور، ثبت نام انجام خواهد شد. این شیوه اخذ شهریه دانشگاه پیام نور در کرونا، پیش از این، اجرا نمی شد و دانشجویان موظف به تسویه کامل شهریه در ابتدای ثبت نام خود بودند.

شماره تماس 9099071613، پاسخ گوی تمامی سوالات شما در زمینه افزایش شهریه پیام نور، افزایش شهریه پیام نور ارشد، و … خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: ورود به سایت گلستان پیام نور

شهریه دانشگاه پیام نور

دانشگاه های پیام نور از جمله دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که داوطلبان موظف به پرداخت شهریه تعیین شده برای هر نیمسال تحصیلی می باشند. شهریه دانشگاه پیام نور شامل شهریه ثابت و متغیر می باشد که با توجه به تعداد واحد های درسی، دروس تئوری و عملی و … متفاوت است.

شهریه این دانشگاه، هر سال با درصدی افزایش همراه خواهد بود. افزایش شهریه دانشگاه پیام نور در هر سال بسته به شرایط موجود، از 15 تا 25 درصد متغیر خواهد بود.

شهریه دانشگاه پیام نور، دارای کمترین شهریه در میان دانشگاه های شهریه پرداز است. و اگر شهریه پیام نور را در مقاطع مختلف مانند ارشد یا کارشناسی، با شهریه سایر دانشگاه ها مقایسه کنیم، نیز این موضوع مشهود خواهد بود.

مثلا در مقایسه شهریه دانشگاه آزاد و پیام نور در مقطع ارشد، خواهید دید که میزان شهریه دانشگاه آزاد بیشتر است. البته ناگفته نماند که سطح علمی دانشگاه آزاد نیز از دانشگاه پیام نور بیشتر است.

بیشتر بخوانید: راهنما و شرایط دریافت وام دانشجویان شهریه پرداز

 

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ آماده اند تا به تمامی سوالات شما در خصوص افزایش شهریه دانشگاه پیام نور، شهریه دانشگاه پیام نور فوق دیپلم و … پاسخ دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

شهریه پیام نور

در این مقاله به بررسی افزایش شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پرداختیم. امیدواریم مطالب ارائه شده در این مقاله برای شما مفید و کابردی بوده باشد.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول افزایش شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

❓میزان افزایش شهریه دانشگاه پیام نور در سال جدید چه قدر است؟

✔️ با توجه به اعلام مراجع ذیربط دانشگاه پیام نور، میزان افزایش شهریه پیام نور در سال 1401، 15 درصد بوده است. این افزایش شهریه دانشگاه پیام نور، هم بر روی شهریه ثابت و هم بر روس شهریه متغیر، اعمال خواهد شد.

❓سامانه پرداخت شهریه پیام نور چیست؟

✔️ لازم به ذکر است که سایت گلستان golestan.sbu.ac.ir ، سامانه پرداخت شهریه پیام نور می باشد و دانشجویان این دانشگاه از طریق سامانه گلستان، باید اقدام به پرداخت شهریه پیام نور کنند.

❓آیا به دانشجویان دانشگاه پیام نور، وام دانشجویی تعلق می گیرد؟

✔️ بله – برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان مشاور گروپ، دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه افزایش شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. احسان

    ۶ واحد پایان نامه ۹ میلیون نیم تومان خیلی زیاده

    پاسخ
  2. پدرام

    سی درصد کجا بود؟؟؟؟بالای ۱۵۰ درصد گرون شده من ترم قبل ۱۵ واحد برداشتم شده شهریه متغیر شد ۷۰۰تومن ولی به دلایلی نتونستم اون ترم برم حالا رفتم دقیقا همونارو یعنی دقیقاااا همچنان رو برداشتم شده ۱۷۰۰ این سی درصده؟این ۱۵۰ درصده چه خبره به خدا؟؟؟؟؟یکم وجدان داشته باشین کمش کنین الان من سال چهارمه افزایش اینقدری سابقه نداشته تو این چند سال که دانشگاه بودم یه فکری کنین

    پاسخ
  3. حسین

    شش واحد پایان نامه ترم دوم سال 1402 3 میلیون تومن برای ترم مهر سال جدید شده 11 میلیون کجاش سی درصده

    پاسخ
  4. علی

    یک میلیون شهریه سال قبل شده چهارمیلیون و هشتصد هزار. این سی درصده!!!!!؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی