افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99

افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 97 - 98 »

جهت مشاوره در زمینه افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99  :   این دفترچه حاوی ۲۸۱ عنوان رشته و معرفی ۵۵۰ هزار ظرفیت پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی به جز دانشگاه آزاد اسلامی است.


 افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 97 - 98 »



دفترچه پذیرش براساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری 97 بهمن ماه چه تاریخی منتشر می شود؟(منتشر شد مطالعه مقاله)

لیست رشته های بدون کنکور 98 کدامند؟ (مشاوره تحصیلی مشاور گروپ)

شرایط پذیرش براساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری 98 ؟(دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و مطالعه مقاله)

مشاوره انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی کنکور 98 ؟(مشاوره تحصیلی مشاور گروپ)

آیا برای کنکور سراسری 98 تکمیل ظرفیت داریم؟(بله بر اساس سوابق تحصیلی)

دفترچه بدون کنکور سراسری به چه معناست ؟

و …


دفترچه رشته‌های بی‌نیاز از کنکور منتشر شد / پذیرش تنها بامعدل دیپلم

 افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 »  به گزارش سایت  مشاور گروپ ، این دفترچه حاوی ۲۸۱ عنوان رشته و معرفی ۵۵۰ هزار ظرفیت پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی به جز دانشگاه آزاد اسلامی است.

پذیرش در این رشته ها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم با توجه به نوع دیپلم و رشته انتخابی) انجام می گیرد. افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 /

ثبت نام از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز شده و تا ۶ شهریور ۹۸ انجام می گیرد.

 افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 »  دانش آموزان سال آخر دوره متوسط نظام جدید آموزشی ۳-۳-۶ نیز می توانند در این مرحله از پذیرش ثبت نام کنند و بعد از امتحانات نهایی و دریافت کارنامه از آموزش و پرورش معدل کتبی خود را درج کنند.


 افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 »  دانشگاه ها و موسسات پذیرنده بر اساس شیوه نامه اجرایی مصوب شورای سنجش و پذیرش دانشجو در برنامه زمانی (۲۰ اسفند تا ۶ شهریور) نسبت به گزینش داوطلبان حائز شرایط از بیشترین معدل به کمترین معدل با توجه به نوع دیپلم و رشته انتخابی تا سقف ظرفیت پذیرش در هر از سهیمه ها اقدام کرده و در زمان مقرر نتایج را به داوطلبان اعلام می کنند. افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 /

تماس دانشگاهها و موسسات با داوطلبان تحت هر عنوان خارج از زمان مقرر ممنوع است.

امکان برگزاری امتحان یا مصاحبه توسط دانشگاه ها و موسسات پذیرنده جز برای رشته های دارای شرایط خاص استخدامی یا مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی که در دفترچه درج می شود، وجود ندارد.

سهمیه‌های منطقه یک، منطقه دو، منطقه سه، خانواده شهدا، ایثارگران ۲۵ درصد ظرفیت، ایثارگران ۵ درصد ظرفیت و رزمندگان طبق قوانین و مقررات مندرج در دفترچه اعمال می شود.

اخذ هرگونه وجه برای دریافت و بررسی درخواست ها توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ممنوع است.

 افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 »  با توجه به اینکه یک داوطلب ممکن است موفق به اخذ پذیرش از موسسات در چندین کدرشته محل شود، داوطلب باید پس از اعلام نتایج دانشگاه ها و موسسات در مهلت زمانی تعیین شده بررسی لازم را انجام داده و رشته محل مورد علاقه خود برای تحصیل را انتخاب کرده و در زمان تعیین شده با همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام و ارائه تعهد مبنی بر ثبت نام در کدرشته محل مورد نظر و عدم مراجعه و ثبت نام در سایر دانشگاه ها به دانشگاه مربوطه مراجعه و هزینه ثبت نام را در این مرحله پرداخت کند. افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 /

داوطلب فقط در یک کدرشته محل اجازه ثبت نام دارد.

 افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 »   اگر داوطلبی در رشته محل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شده و در کنکور سراسری ۹۸ نیز شرکت کرده و قبول شود تنها می تواند در یک کدرشته محل به انتخاب خود ثبت نام کرده و مشغول به تحصیل شود.

هر داوطلب فقط مجاز به تحصیل در یک کدرشته محل است و تحصیل همزمان در چند کدرشته (به جز مشمولان آیین نامه استعدادهای درخشان) ممنوع است. افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 /

پذیرفته شدگان دوره روزانه هر سال اجازه پذیرش دوره روزانه سال بعد را ندارند.

 افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 »  دانشگاه‌ها و موسسات از این داوطلبان به صورت مشروط ثبت نام کرده و اطلاعات آنها را به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌کند. سازمان سنجش پس از کنترل و بررسی‌های لازم تایید نهایی را به دانشگاه یا موسسه اعلام می‌شود.

مشاوره انتخاب رشته بذیرش براساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری 97

مشاوران مجرب مشاور گروپ برای هدایت تحصیلی انتخاب رشته منظم کنکور سراسری 98 و همچنین تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98 همراه همیشگی شما خواهند بود. با توجه به ضرورت و لزوم دقت در انتخاب رشته کنکور 98 و دریافت مشاوره و راهنمایی برای انتخاب رشته با هر تراز نمره و کسب رتبه ای می توانید با شماره 9099071613 از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشید.

برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور سراسری تجربی 98 کلیک کنید .

برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور سراسری تجربی 98 کلیک کنید .

برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور سراسری انسانی 98 کلیک کنید .

برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور سراسری هنر 98 کلیک کنید .

برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور سراسری زبان 98 کلیک کنید .

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام بدون کنکور سراسری 98 ؛ بر اساس سوابق تحصیلی 98 – 99

دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور



مشاوره رشته ها و ثبت نام بدون کنکور سراسری 98

برای اطلاع از لیست کامل رشته ها، مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد، آیا برای کنکور سراسری تکمیل ظرفیت داریم؟ و … می توانید با شماره 9099071613 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

تکمیل ظرفیت سراسری حالت دوگانه ایی داشت به طوری که برای اولین بار در کنکور سراسری 96، به صورت دو دفترچه منتشر شد.

تاثیر سوابق تحصیلی در ثبت نام کنکور سراسری 98

تاثیر سوابق تحصیلی یعنی چه؟(مطالعه مقاله)
حداکثر 30 درصد تاثیر سوابق تحصیلی چقدر است؟
تاثیر قطعی و تاثیر مثبت در سوابق تحصیلی کنکور 98 چگونه است؟
آیا دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 98 ضروری است؟(مشاوره ثبت نام کنکور 98 مشاور گروپ)
نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 98 چگونه است؟
سهمیه های کنکور سراسری 98 کدامند؟ بهترین سهمیه را چگونه انتخاب کنیم؟

  افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99  »  از سال های گذشته ما شاهد تاثیر سوابق تحصیلی در ثبت نام کنکور سراسری 98 و معدل دوران تحصیل در در نحوه گزینش دانشگاه بوده ایم. به طوری که در سال گذشته بیش از 85 درصد کد رشته محل های دانشگاهی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش داشتند. هر ساله میزان تاثیر این سوابق تحصیلی با نظر جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو تعیین می گردد.

افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99  » »  در سال های گذشته میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 به صورت تاثیر مثبت بود. اما از کنکور سراسری 98 با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور میزان تاثیر سوابق تحصیلی 20 درصد تاثیر قطعی و حداکثر 10 درصد تاثیر مثبت در رشته های پذیرش بر اساس انتخاب رشته کنکور 98 و در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی, فقط سوابق تحصیلی (معدل) معیار پذیرش خواهد بود. افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99  » /

خبر فوری: ثبت نام کنکور 98 تمامی رشته ها (نظام جدید و نظام قدیم) در تاریخ 24 بهمن ماه 97 روز چهارشنبه آغاز خواهد شد لطفا برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام با مشاوران مرکز مشاور گروپ از طریق شماره 909071613 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید .


“ثبت نام و انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران مجرب مشاور گروپ بسپارید”

20درصد تاثیر قطعی و 10 درصد تاثیر مثبت به چه معناست؟

20 درصد تاثیر قطعی یعنی 20 درصد از نمره کل اکتسابی شما در کارنامه اعلام نتایج کنکور سراسری 98 مربوط به معدل شما در درس مورد نظر می باشد و به نسبت نمره اکتسابی شما از حداکثر نمره, مقدار نمره شما در این 20 درصد محاسبه میشود و با 80 درصد دیگر از نمره کل اکتسابی از پاسخ برگ شما محاسبه میشود. افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99  /

افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99  »  حداکثر 10 درصد تاثیر مثبت یعنی اینکه 10 درصد از نمره کل اکتسابی پایانی شما در کارنامه نهایی کنکور 98 با توجه به معدل شما و یا پاسخبرگ کنکور سراسری شما خواهد بود. به اینصورت که سازمان سنجش یک بار نمره نهایی شمارا با تاثیر 10 درصد سوابق تحصیلی شما بررسی می کند. و یک بار دیگر نمره نهایی شمارا بر اساس پاسخبرگ شما در کنکور سراسری 98 اعمال می کند. وهرکدام که نمره نهایی بهتری باشد, آن را لحاظ می نماید.

افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99  »   همانطور که گفته شد، 20 درصد تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 قطعی است. یعنی حتی اگر پاسخبرگ شما نتایج بهتری داشته باشد, بازهم در آن 20 درصد سوابق تحصیلی شما لحاظ می شود. با شماره گیری 909071613 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره مشاوران مرکز مشاور گروپ نحوه ی محاسبه درصد هریک از دروس شما و بهترین منابع کنکور 98 و بودجه بندی کنکور 98 را به تشریح برای شما توضیح می دهند.

نحوه تاثیر سوابق تحصیلی کنکور سراسری 98

افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99  » در آزمون سراسری سال 1398، میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98، حداکثر 30 درصد است و 20 درصد با تاثیر قطعی و 10 درصد با تاثیر مثبت اعمال می‌شود به‌طوری‌که:

گروه اول:

افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99  »   آن دسته از دیپلمه‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را سال 1398 و در نظام آموزشی جدید (3-3-6) اخذ نموده و امتحانات دروس پایه دوازدهم آن‌ها به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است، مشمول اعمال و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 بوده و سوابق تحصیلی موجود دیپلم (پایه دوازدهم- سال سوم آموزش متوسطه نظام جدید 3-3-6) به میزان حداکثر 30 درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب است که 20 درصد به صورت تأثیر قطعی و 10 درصد به صورت تأثیر مثبت در نمره‌کل نهایی آنان لحاظ می‌شود.

گروه دوم:

افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99  »   آن دسته از دیپلمه‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را از سال 1384 الی 1397 اخذ نموده اند و امتحانات یک‌ یا چند درس آنها به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی بوده و سوابق تحصیلی موجود دیپلم (پایه یازدهم-سال سوم آموزش متوسطه نظام قدیم) به میزان حداکثر 25 درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب و داوطلبان دارای مدرک پیش‌ دانشگاهی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر که مدرک دوره پیش‌دانشگاهی خود را از سال تحصیلی 91-1390 اخذ نموده‌اند و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی بوده و سوابق تحصیلی موجود دوره پیش‌دانشگاهی (پایه دوازدهم-سال آخر آموزش متوسطه نظام قدیم) به میزان حداکثر 5 درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب است. افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 /

میزان تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی در کنکور 98 چند درصد است؟

افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99  » در مجموع میزان تاثیر سوابق تحصیلی حداکثر 30 درصد است که 20 درصد به صورت تأثیر قطعی و 10 درصد به صورت تأثیر مثبت در نمره‌کل نهایی آنان لحاظ می‌شود. به عبارت دیگر میزان تاثیر قطعی سوابق تحصیلی دیپلم حداکثر 16/67 درصد و میزان تاثیر قطعی سوابق تحصیلی پیش‌دانشگاهی حداکثر 3/33 درصد می‌باشد و درصورتی که سوابق تحصیلی تاثیر مثبت داشته و باعث افزایش نمره کل شود، به تفکیک برای دیپلم حداکثر 8/33 و برای پیش‌دانشگاهی حداکثر 1/67 افزایش خواهد یافت. درصورت عدم وجود تاثیر مثبت، ملاک نمره کل حاصل از آزمون و میزان تاثیر قطعی سوابق تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی ( حداکثر به میزان 20 درصد طبق موارد مذکور) خواهد بود.

گروه سوم:

افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99  » سایر دیپلمه‌ها (غیر از بندهای الف و ب) مشمول اعمال تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 نیستند.

نکته: وزارت آموزش‌ و پرورش امکان جبران سوابق تحصیلی دیپلم و سوابق تحصیلی پیش‌دانشگاهی را برای فارغ‌التحصیلان دوره متوسطه نظام قبلی که حداکثر تا سال 1397، مدرک دیپلم یا پیش‌دانشگاهی خود را اخذ کرده اند، برای سال 1398 فراهم می‌کند.

در هنگام انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری 98 اطلاعات بیشتر و کامل تر در خصوص میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 گفته میشود. با این وجود شما میتوانید با شماره گیری 909071613 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران مرکز مشاور گروپ گفت و گو نموده و آن ها نحوه تاثیر این سوابق را به طور کامل و شیوا به شما توضیح دهند.

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی در کنکور 98

افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99  » هر یک از داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری 98 میبایست سوابق تحصیلی خود را به صورت درست و کامل در هنگام ثبت نام کنکور سراسری 98 اعلام نماید. و برای این کار الزامی است داوطلبانی که مشمول قانون تاثیر سوابق تحصیلی میشوند, یعنی دیپلمه های پس از سال 84 کد سوابق تحصیلی خود را در سایت سنجش دریافت نمایند و در هنگام ثبت نام کنکور سراسری98 آن را وارد نمایند.برای اینکار می بایست در زمان تعین شده از سوی سازمان سنجش داوطلب وارد سامانه الکترونیکی دریافت کد سوابق تحصیلی شود. و با وارد کردن اطلاعات فردی و دانش آموزی خود, و پس از آن با تایید نمرات ثبت شده در سیستم, کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی خودرا دریافت نماید. و در هنگام ثبت نام کنکور سراسری 98 وارد نماید.

“ثبت نام کنکور 98 خود را به مشاور گروپ بسپارید”

مشاوره تحصیلی کنکور 98 مشاور گروپ

مشاوره تحصیلی مشاور گروپ جدید ترین و کامل ترین اطلاعات تحصیلی در رابطه با انتخاب رشته کنکور سراسری 98, امتحانات نهایی, پذیرش در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان و مدارس شاهد را در اختیار شما قرار خواهد داد.با شماره گیری 9099071613 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران مرکز مشاور گروپ گفت و گو کنید و پاسخ کلیه ی سوالات کنکوری و تحصیلی خود را در رابطه با منابع مناسب کنکور سراسری 98, زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 و نحوه برگزاری کنکور سراسری 98 و بسیاری سوال دیگر را از مشاوران ما بخواهید.


مشاور گروپ


جدول برنامه زمانی پذیرش در رشته های صرفا با سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) مهرماه ۹۸

موضوع تاریخ
انتشار رشته های تحصیلی و اطلاع رسانی به داوطلبان ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
ثبت نام داوطلبان و انتخاب رشته محل های مورد علاقه و ویرایش اطلاعات ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ تا ۶ شهریور ۱۳۹۸
ارسال اطلاعات نهایی داوطلبان به دانشگاه ها یا موسسات آموزش عالی توسط سازمان سنجش ۷ شهریور ۱۳۹۸ تا ۸ شهریور ۱۳۹۸
بررسی درخواست ها و مدارک متقاضیان و تعیین پذیرفته شدگان توسط دانشگاه ها ۹ شهریور ۱۳۹۸ تا ۲۱ شهریور ۱۳۹۸
اعلام نتیجه به داوطلبان از سوی دانشگاه ها برای تصمیم گیری داوطلب ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ تا ۲۸ شهریور ۱۳۹۸
مراجعه و ثبت نام پذیرفته شدگان و ارائه تعهد به دانشگاه یا موسسه مبنی بر تحصیل در کدرشته مربوطه و عدم مراجعه و ثبت نام داوطلب در سایر دانشگاه ها ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ تا ۲ مهر ۱۳۹۸








5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه افراد غیر مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی