اعلام واجدین شرایط دریافت مسکن فرهنگیان + جزئیات بیشتر

اعلام واجدین شرایط دریافت مسکن فرهنگیان

اعلام واجدین شرایط دریافت مسکن فرهنگیان + جزئیات بیشتر : رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس از بارگذاری واجدین شرایط دریافت مسکن در سایت maskan.medu.ir خبر داد .

اعلام واجدین شرایط دریافت مسکن فرهنگیان

  چه کسانی واجد دریافت مسکن فرهنگیان هستند؟  

کدام فرهنگیان واجد دریافت مسکن هستند؟ 


واجدین شرایط دریافت مسکن فرهنگیان اعلام شد:

اعلام واجدین شرایط دریافت مسکن فرهنگیان ،  رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس از بارگذاری واجدین شرایط دریافت مسکن فرهنگیان در سایت maskan.medu.ir خبر داد.

مزارعی افزود: تعداد متقاضیان شاغل و بازنشسته دریافت مسکن در سراسر کشور ۳۰۹ هزار نفر است که از این تعداد ۷۵ هزار و ۹۸۴ نفر واجد شرایط شناخته شده و اسامی آنها در سایت مذکور آمده است.
ی اظهارکرد: در این آمار، تفکیک استانی وجود ندارد و هر متقاضی که قبلا ثبت نام کرده باید با مراجعه به سایت مذکور، وضعیت خود را رصد کند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: از ۱۱ اسفند سایت مذکور آماده دریافت اعتراض‌های متقاضیان است و افراد شاکی اگر اعتراضی دارند باید مستنداتی از سوی این تعاونی و اداره کل راه و شهرسازی تامین کنند.

مزارعی ادامه داد: فرآیند استعلام چهارگانه از وزارت راه و شهرسازی برای کنترل فرم (ج)، سازمان ثبت اسناد و املاک بابت دارابودن سند مالکیت فردی، سازمان ثبت احوال کشور مبنی بر احراز هویت فرد‌ی و بانک مسکن برای دریافت تسهیلات یارانه‌ای صورت گرفته و مبنای پالایش و ویرایش متقاضیان مسکن جزو فرآیند مذکور است.

tem.mrud.ir ثبت نام مسکن ملی

مشاهده و پیگیری مسکن ملی

وی گفت: متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار بوده و زنان خود سرپرست مشروط به داشتن ۳۵ سال سن می‌توانند در زمره متقاضیان قرار گیرند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس درباره پذیرش مهمان نوروزی در فارس گفت: براساس اعلام قبلی قرار بود از ۱۱ اسفند، رزرو اینترنتی اسکان نوروزی داشته باشیم که این موضوع به دلیل وضعیت موجود بیماری کرونا فعلا کنسل شده و در مورد پذیرش در محل هنوز تصمیمی گرفته نشده که به محض گشایش در این امر، جریان به اطلاع فرهنگیان و هموطنان خواهد رسید.


امتیاز شما به این مقاله
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403