اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بعد از حضور در آزمون، دانش پذیران منتظر فرا رسیدن روز اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ هستند تا بتوانند مرحله دانش پذیری را پشت سر گذاشته و دانشجوی دانشگاه آزاد شوند. در این مقاله سعی داریم جزئیات مربوط به اعلام نتایج مانند تاریخ و زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر آزاد، نحوه اعلام نتایج، اطلاعات لازم برای دریافت نتایج و همچنین سامانه اعلام نتایج ارشد فراگیر دانشگاه آزاد را مورد بررسی قرار دهیم. با مشاور گروپ همراه باشید.

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

اعلام نتایج همواره یکی از مهم ترین مراحل هر آزمون است، چون نتیجه تلاش های داوطلب در قالب کارنامه ارائه می شود و آینده تحصیلی فرد را تعیین می کند. در صورتیکه متقاضی نمره قبولی را دریافت نکرده باشد نمی تواند در دوره کارشناسی ارشد فراگیر به تحصیلات خود ادامه دهد.

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

طبق دفترچه منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1401 نیمه شهریور مقرر شده بود و نتایج نهایی روز یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۱ در قالب کارنامه آزمون در اختیار داوطلبان قرار گرفت. بنابراین پیش بینی می کنیم همانند سال گذشته تاریخ اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر آزاد ۱۴۰۲ شهریور ماه باشد. زمان دقیق اعلام نتایج ۱۴۰۲ را بلافاصله بعد از انتشار در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

دریافت اعلام نتایج ارشد فراگیر آزاد به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه رسمی سازمان سنجش انجام می پذیرد. به سه روش می توانید از نتیجه آزمون خود مطلع شوید.

  • روش اول: دریافت نتایج با شماره داوطلبی و شماره شناسنامه
  • روش دوم: دریافت نتایج با شماره داوطلبی و شماره پرونده
  • روش دوم: دریافت نتایج با شماره شناسنامه و شماره پرونده

 

چنانچه هر سوالی درباره اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد دارید می توانید همه روزه با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در مشاور گروپ بهره مند شوید.

مشاور گروپ

۱۳ ۱۶ ۹۰۷ ۹۰۹

 

 

راهنمای تصویری اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

برای دریافت نتایج ارشد فراگیر دانشگاه آزاد کافی است وارد سایت سازمان سنجش شوید. راهنمای تصویری اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگر دانشگاه آزاد را در ادامه خواهید دید.

در موتور جستجو نام سازمان سنجش را وارد کنید یا به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید.

اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر آزاد

از منوی سمت راست سایت گزینه پیام نور را انتخاب نمایید یا در پایین صفحه به بخش پیام نور مراجعه کنید. در مرحله بعد مانند تصویر زیر بر روی « اعلام نتایج آزمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی – کارشناسی ارشد 1401 » کلیک کنید تا صفحه جدیدی برای شما نمایش داده شود.

دریافت نتایج کارشناسی ارشد فراگیر آزاد

در این صفحه، گزینه « اعلام نتایج کارنامه آزمون دوره های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی- کارشناسی ارشد 1401 » بزنید و به بخش دریافت کارنامه وارد شوید.

اعلام نتایج ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

اینجا به سه روش که قبلا اشاره کردیم می توانید به کارنامه خود دسترسی پیدا کنید، با استفاده از شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و شماره پرونده یا کد پیگیری که در زمان ثبت نام دریافت کرده اید. در ادامه عبارت امنیتی را وارد کرده و نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید.

نحوه دریافت نتایج ارشد فراگیر آزاد

راهنمای پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1401

بعد از دریافت نتایج داوطلبان به دو دسته تقسیم می شوند، گروه اول کسانی که نمره حد نصاب قبولی در این آزمون را دریافت نکرده اند و گروه دوم کسانی که موفق به دریافت نمره قبولی شده اند.

دسته اول می توانند مجددا مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد را طی کرده و دوباره در آزمون شرکت کنند. برای اطلاع از زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می توانید با ما در مشاورگروپ تماس بگیرید. 9099071613

در این بخش از مقاله راهنمایی تحت عنوان « راهنمای پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1401 » که از سوی سازمان سنجش منتشر شده را برای افرادی که نمره آن ها در آزمون قابل قبول بوده ارائه می کنیم.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش، پذیرفته شدگان نهایی میبایست از صبح روز یکشنبه 13 شهریور تا پایان روز دوشنبه 14 شهریور 1401 به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد تحت عنوان مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی sanjesh.iau.ir مراجعه می کردند.

با ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی و ورود اطلاعات لازم، ثبت نام شما کامل می شود. اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه آموزشیار را در قالب فایل pdf ارائه شده است. برای دریافت فایل راهنمای پذیرفته شدگان دوره های فراگیر کارشناسی ارشد ناپیوسته آزاد 1401 کلیک کنید.

  • نکته مهم: در زمان مقرر شده ثبت نام خود را در سامانه آموزشیار انجام دهید، زیرا عدم ثبت نام در زمان تعیین شده به منزله انصراف شما از تحصیل در کد رشته امتحانی تلقی می شود.

به محض انتشار راهنمای پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 این مقاله به روز رسانی می گردد.

 

در این مقاله جزئیات اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد را با هم بررسی کردیم و سعی کردیم تمام مطالب مربوط به این موضوع را پوشش دهیم. اگر ابهام یا سوالی دارید حتما با شماره 9090971613 تماس بگیرید.


سوالات متداول

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چه تاریخیه؟

تاریخ اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر آزاد ۱۴۰۱ اوایل شهریور بود، بنابراین پیش بینی می کنیم برای سال ۱۴۰۲ هم شهریور ماه اعلام بشه. زمان دقیق اعلام نتایج ارشد فراگیر آزاد در این مقاله به روز رسانی میشه.

برای دریافت نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد به کجا مراجعه کنیم؟

پایگاه رسمی سازمان سنجش در زمان مقرر نتایج ارشد فراگیر آزاد رو اعلام می کنه. آدرس سازمان سنجش sanjesh.org ما توی این مقاله راهنمای تصویری دریافت نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد رو براتون قرار دادیم. حتما این مقاله رو بخونین

مشاوره اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد دارین؟

بله ما در مجموعه مشاور گروپ به صورت رایگان کل روزهای هفته از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی همه سوالات شما هستیم. کافیه با تلفن ثابت شماره 9099071613 رو بگیرین و سوالتون رو بپرسین

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی