اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 99

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 99

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 99  و پذیرش رشته‌های بدون آزمون منتشر شد.


 اعلام نتایج پذیرش کاردانی به کارشناسی سال 99


نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 99

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 99 برای رشته های با آزمون و رشته‌های بدون آزمون اعلام شد.

نتایج پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 هم اکنون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.

 ظرفیت پذیرش دانشجو آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99

دریافت و مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 ؛  سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۹ را اعلام کرد .

مشاورگروپ :

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با  مهر اظهار داشت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در ۱۶ رشته امتحانی با آزمون جمعه ۱۴ شهریور برگزار شد. همچنین پذیرش دانشجو در ۴۷ کدرشته امتحانی این مقطع صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت گرفت و داوطلبان رشته‌های بدون آزمون تا ۱۴ شهریور فرصت داشتند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

زرین آمیزی اظهار داشت: کل قبولی کاردانی به کارشناسی ۳۱ هزار و ۵۳۱ نفر است که از این تعداد ۱۴ هزار و ۸۴۴ نفر زن و ۱۶ هزار و ۶۸۷ نفر مرد هستند.

وی خاطرنشان کرد: در دوره روزانه ۲۱ هزار و ۱۶۲ نفر، در دوره شبانه ۲ هزار و ۹۳۸ نفر، در دوره های غیرانتفاعی کارشناسی ناپیوسته ۶ هزار و ۹۹۱ نفر، در دوره مجازی ۲۰ نفر، در دوره مجازی غیرانتفاعی ۲۰۵ نفر و در دوره های شهریه پرداز این مقطع ۲۱۵ نفر پذیرفته شده اند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: در مجموع از ۳۱ هزار و ۵۳۱ نفر  قبولی کاردانی به کارشناسی تعداد ۲۳ هزار و ۲۵۷ نفر در رشته های با آزمون و ۸ هزار و ۲۷۴ نفر در رشته های بدون آزمون و با سوابق تحصیلی پذیرفته شده اند.

وی اظهار داشت: همچنین ۲ هزار و ۶۶ نفر برای رشته فوریت های پزشکی به عنوان چند برابر ظرفیت برای مصاحبه به دانشگاه های علوم پزشکی معرفی شده اند. اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 99

در صورت عدم دسترسی به اینترنت شما می توانید به صورت تلفنی کارنامه خود را از مشاورین مجرب مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید. مشاورین مجموعه مراحل دریافت کارنامه را برای شما انجام خواهند داد.

زمان اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته 99

طبق اطلاعیه اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته 99 سازمان سنجش و همچنین مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، نتایج نهایی کارشناسی ناپیوسته 99 ، روز سه شنبه 99/07/22 اعلام شد . داوطلبان در این تاریخ باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش از اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی مطلع شوند .


راهنمای اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته 99

نتایج پذیرفته شدگان نهایی رشته‌ های تحصیلی متمرکز آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۹ روز سه شنبه 99/07/22 اعلام شد.

داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون قرار می‌گیرند باید با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص به‌طور همزمان با اعلام نتایج منتشر خواهد شد، ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ذی‌ربط مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان باید ضمن کسب ‌اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط به هر کد رشته‌محل، در زمان مقرر با در دست ‌داشتن ‌مدارک‌ لازم‌ برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی اعلام می شود ؟

نتیج نهایی این آزمون روز سه شنبه 99/07/22 اعلام می شود که به محض مشخص شدن توضیحات دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته های خاص چه موقع اعلام می شود؟

فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته به همراه اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته «فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی» منتشر شد.

پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ناپیوسته به چه صورت است؟

پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ناپیوسته در ۱۶ رشته امتحانی با آزمون در ۴۷ کدرشته امتحانی دیگر صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت گرفت.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403