نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 1400

نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبانی که در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 1400 باید به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه نموده و با درج اطلاعات خواسته شده نتایج آزمون را دریافت نمایند. مشاهده نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی به صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت hrtc.ir امکانپذیر است.

داوطلبان گرامی می‌ توانند با مراجعه به پروفایل کاربری و در بخش اعلام نتایج، نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند. راهنمای مشاهده نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی از طریق سایت hrtc.ir به صورت تصویری در ادامه بیان شده است. با ما همراه باشید.

نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی 1400 باید در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی و درج اطلاعات خواسته شده نتایج آزمون را مشاهده نمایند. ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی از طریق کدملی و کدرهگیری امکانپذیر است.

داوطلبانی که ثبت‌ نام آنها در سامانه تکمیل شده و «کد رهگیری» دریافت نموده‌ اند، جهت ورود به پروفایل کاربری خود می‌ توانند با ثبت کد ملی و کد رهگیری خود، از این بخش استفاده نمایند. راهنمای ورود به سامانه و مشاهده نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی در ادامه بیان شده است.

آن دسته از داوطلبان که در بخش نتیجه آزمون عبارت «با توجه به نمره مکتسبه، شما جهت بررسی مدارک به كار گروه بررسی مدارک استان معرفی می گردید» درج گردیده است، موفق به کسب نمره قبولی شده و جهت طی سایر مراحل اداری به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهند شد.

زمان نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 1400

زمان نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 1400 از روز شنبه مورخ 16 مردادماه اعلام شده است. کارنامه داوطلبان از عصر روز شنبه 16 مرداد در پروفایل کاربری در سامانه hrtc.ir بارگذاری می‌شود. داوطلبان گرامی می‌ توانند با مراجعه به پروفایل کاربری و در بخش اعلام نتایج، نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند

نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی hrtc.ir

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی hrtc.ir می باشد. کلیه داوطلبانی که در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون لازم است به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه نمایند و از طریق بخش پروفایل کاربری نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند.

مشاهده نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی باید در زمان اعلام شده به سایت hrtc.ir مراجعه نمایند. مراحل مشاهده نتایج آزمون نهضت سوادآموزی پس از مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی به صورت زیر است:

برای مشاهده نتایج آزمون پس از مراجعه به سایت hrtc.ir از طریق منوی بالای صفحه بر روی گزینه “آزمون ها” کلیک کنید.

لینک “آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌ دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) نهضت سواد آموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل” را انتخاب کنید.

بر روی گزینه “ورود به پروفایل” کلیک کنید.

کدملی ، کد رهگیری و کد امنیتی تصویر را وارد نموده و بر روی گزینه “ورود به پروفایل کاربری” کلیک نمایید.

***در صورتی که داوطلبی پس از پایان ثبت‌ نام و دریافت «کد رهگیری»، به هر دلیل این کد را به همراه ندارد، می‌ تواند با ثبت اطلاعات اولیه خود، دوباره به این کد دسترسی پیدا نموده و سامانه آن را برای داوطلب پیامک می‌ نماید.

اعلام نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

داوطلبان پس از اعلام نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی می توانند نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند. راهنمای مشاهده نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 1400 به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان به صورت تصویری در ادامه بیان شده است.

  • مراجعه به سایت hrtc.ir و انتخاب گزینه “آزمون ها” از طریق منوی بالای صفحه

اعلام نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

  • انتخاب گزینه “آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل”

اعلام نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

  • انتخاب گزینه “ورود به پروفایل”

اعلام نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

  • درج کدملی ، کد رهگیری و کد امنیتی

اعلام نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

ورود به سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

اعتراض به نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

داوطلبان در صورت اعتراض به نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی لازم به سایت جهاد دانشگاهی بخش “درخواست ها” مراجعه نمایند. از داوطلبان خواهشمند است از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به وزارت آموزش و پرورش و ادارات تابعه استانی، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، ستاد معاونت آموزش و واحدهای تابعه در سراسر کشور، خودداری نموده و چنانچه نسبت به نمره مکتسبه اعتراض دارند، از طریق پروفایل کاربری خود و در بخش «درخواست‌ ها» اعتراض خود را ثبت نمایند.


داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 1400 از 16 مرداد ماه می توانند به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه نموده و با درج کدملی و کد رهگیری نتایج آزمون را مشاهده نمایند. در صورت بروز مشکل برای مشاهده کارنامه آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

اطلاعات لازم برای مشاهده نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی چیست؟

ورود به سامانه اعلام نتایج از طریق کدملی و کد رهگیری امکانپذیر است.

سامانه اعلام نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی چیست؟

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون باید به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی  hrtc.ir مراجعه نمایند.

نتایج آزمون استخدام نهضت سوادآموزی چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج آزمون از روز شنبه 1400/05/16 از طریق سایت جهاد دانشگاهی قابل دریافت می باشد.

3/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403