اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما

اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما، و جزئییات آن موضوع مورد بحث این مقاله است. داوطلبانی که در هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز از جمله کد رشته دانشگاه صدا و سیما را وارد کرده اند، هم اکنون می توانند از طریق سایت سنجش، اقدام به مشاهده اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما بپردازند. در ادامه با مشاور گروپ همراه باشید.

مشاهده اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما

داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به دانشگاه صدا و سیما را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ  1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نشبت به مشاهده اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما اقدام کنند.

در پی تأسیس و آغاز به کار تلویزیون در کشور و گستردگی فعالیت سازمان رادیو و تلویزیون نیاز به ایجاد موسسه‌ای که نیروی انسانی موردن یاز این سازمان را تأمین و تربیت کند، احساس شد. بعد از فراهم آمدن مقدمات کار در سال 1348 موسسه‌ای به نام «مدرسه عالی تلویزیون و سینما» تشکیل شد که دانش‌ آموختگان آن به فعالیت در سازمان رادیو و تلویزیون و حوزه سینما مشغول شدند. این موسسه کار خود را با یک دوره کوتاه ‌مدت یک‌ ساله آغاز کرد.

در سال 1361 مقطع کاردانی تولید این دانشکده به مقطع کارشناسی تولید ارتقاء یافت و در سال 1374 دوره کارشناسی ناپیوسته فنی (مهندسی مخابرات) و در سال 1375 دوره کارشناسی ارشد تولید سیما نیز به دوره‌ های دانشکده افزوده شد. از سال 1376 رشته کارشناسی ارتباطات نیز با پذیرش دانشجو به جمع رشته‌های تحصیلی دانشکده صدا و سیما پیوست.

ببشتر بخوانید: استخدام صدا و سیما

نحوه اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما

سازمان سنجش رشته های خاص را در 1401/6/1 طی اطلاعیه ایی با نام اسامی معرفی شدگان‌ چند برابر ظرفیت، زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش‌ رشته‌ های ‌تحصیلی خاص آزمون سراسری سال 1401، اعلام کرده است.

اعلام نتایج  دانشگاه صدا و سیما نیز، جز اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص به حساب می آید. و داوطلبین کد رشته های دارای شرایط خاص دانشگاه صدا و سیما، نیز باید نسبت به مشاهده نتیجه انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اعلام نتایج اولیه دانشگاه صدا و سیما، به منزله قبولی فرد نمی باشد، و برای قبولی قطعی در این دانشگاه، لازم است تا در مصاحبه نیز، با کسب نمره لازم قبول شوند.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در خصوص اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما، قبولی در دانشگاه صدا و سیما، سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما، بورسیه دانشگاه صدا و سیما، دوره های آموزشی صدا و سیما و… پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: استخدام صدا و سیما

مصاحبه دانشگاه صدا و سیما

دانشگاه صدا و سیما از جمله دانشگاه های خاص می باشد. پذیرش داوطلبان برای دانشگاه صدا و سیما برای مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد صورت می گیرد و از تمامی داوطلبان پذیرفته شده به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می شود.

پذیرفته شدگان لازم است در زمان اعلام شده  با به همراه داشتن مدارک مذکور، در محل مصاحبه دانشگاه صدا سیما حضور داشته باشند. عدم مراجعه داوطلبان در تاریخ‌ های مقرر به‌ منزله انصراف تلقی شده و به مراجعات بعد از آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

معاون امور آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه صدا و سیما، گفت: در گزینش نهایی هر رشته منحصرا کسانی قبول اعلام خواهند شد که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. طبق برنامه زمانی در مصاحبه صدا و سیما، یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده و قبول شده باشند.
  2. صلاحیت عمومی آنان توسط هیئت ‌مرکزی گزینش ذیربط تائید شود.
  3. ضوابط انتخاب رشته فوق را نیز رعایت کرده باشند.
  4. حد نصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را کسب کرده باشند.

اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما نیز به همراه نتایج سایر رشته‌ های متمرکز آزمون سراسری اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دانشگاه صدا و سیما، می توانید به سایت iribu.ac.ir مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1401

در پایان این مقاله، برای تمامی داوطلبین و پذیرفته شدگان رشته های مختلف از جمله پذیرفته شدگان دانشگاه صدا و سیما، آرزوی موفقیت و درخشش روز افزون داریم.

در صورتی که هنوز سوالی دارید، کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در خصوص اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما، قبولی در دانشگاه صدا و سیما، سامانه گلستان دانشگاه صدا و سیما، بورسیه دانشگاه صدا و سیما، دوره های آموزشی صدا و سیما و… پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما

❓زمان اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما کی هست؟

✔️ داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به دانشگاه صدا و سیما را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ  1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نشبت به مشاهده اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما اقدام کنند.

❓نحوه پذیرش در دانشگاه صدا و سیما چگونه است؟

✔️ پذیرش نهایی در دانشگاه صدا و سیما از بین معرفی‌ شدگان چند برابر ظرفیت و پس از احراز شرایط لازم به‌ ترتیب اولویت صورت می‌ گیرد.

❓مراحل ثبت نام مصاحبه حضوری صدا و سیما چگونه است؟

✔️ انتخاب رشته، ثبت مشخصات در سایت، بارگزاری مدارک، تهیه پرینت از مراحل ثبت نام، به ترتیب و به طور خلاصه مراحل ثبت نام مصاحبه حضوری صدا و سیما هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه صدا و سیما

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403