اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی سعی دارد به جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش بپردازد. شما می توانید اطلاعات مربوط به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۱۴۰۲ را در این مقاله مشاهده نمایید. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس بگیرد.

مشاور گروپ سعی دارد به گونه ای حرفه ای و علمی به مبحث قبولی در آزمون کارشناسی ارشد آزاد بپردازد. شما همواره می توانید با مراجعه به سایت مشاور گروپ از جدیدترین اطلاعیه ها و مقالات آموزشی مرتبط با حوزه کارشناسی ارشد باخبر شوید. با ما همراه باشید.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

کارنامه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 1402 منتشر شد.

به گزارش مشاور گروپ، برگرفته از خبر روابط عمومی مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، کارنامه انتخاب رشته داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402 بر روی سامانه www.azmoon.org   قرار گرفت.

پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون ارشد دانشگاه آزاد می توانند از ساعت 14 عصر شنبه 16 بهمن با مراجعه به سامانه آموزشیار به  نشانی https://edu.iau.ac.ir  و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند. پذیرفته شدگان کلیه محل های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام می توانند راهنمای  ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را از سامانه sanjesh.iau.ir  دریافت و مطالعه نمایند.

متقاضیانی که در مرحله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۱۴۰۲ شرکت نموده و به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده‌اند، لازم است برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت نام در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی: https://sanjesh.iau.ir  مراجعه نمایند. همچنین متقاضیان می‌توانند سوال خود را در رابطه با نتایج دانشگاه آزاد اسلامی در بخش “ارتباط با ما” مندرج در سایت www.azmoon.org  مطرح و پیگیری نمایند.

راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

  1. پرونده کلیه پذیرفته شدگان آزمـون جهـت احـراز صلاحیتهای عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیتهای عمومی سازمان مرکزی دانشگاه به اطلاع محل های دانشگاهی خواهد رسید.
  2. سنوات تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته به ویژه برای مشمولین 3 سال است و به هیچ وجـه قابـل افزایش نمی باشد.
  3. مشمولان خدمت وظیفه عمومی لازم است براساس مقرراتی که از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام گردیده و همچنین مندرجات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسـی ارشد ناپیوسته سال 1402 سازمان سنجش آموزش کشور ضوابط مربوطه را رعایت و وظایف محولـه را بـه موقـع انجام داده باشند و دانشـگاه در قبـال عـدم رعایـت آن مسـئولیتی نـدارد . از جملـه آن کـه از زمـان فراغـت از تحصیل بیش از یک سال سپری نشـده باشـد و چنانچـه بــیش از یــک ســال از اتمــام تحصــیل آنــان در دوره کارشناسی سپری شده باشد به موقع به خدمت اعزام شده باشند.
  4. با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خـارجی وزارت کشور، مجوز ثبت نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قـانونی و بررسی صلاحیت های اقامتی اتباع مزبور و اعـلام رسـمی آن توسـط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افـراد بـه صـورت موقـت می باشد.
  5. پذیرفته شدگانی که در فرم ثبت نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران اعلام نموده اند، باید هنگام ثبت نام فرم مربـوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمنـدگان و ایثـارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهنـد . بـدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت نام و یا حـین تحصـیل، مشخص شود که فرد پذیرفته شده واجد شرایط اسـتفاده از سهمیه نبوده است، دانشـگاه از ادامـه تحصـیل آنـان ممانعت به عمل خواهـد آورد و در ایـن صـورت حـق اعتراض نخواهند داشت و به علت سوء استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانونی آنهـا بـرای دا نشـگاه محفوظ خواهد ماند.

برای دانلود اطلاعیه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲اینجا کلیک نمایید.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

با عنایت به اینکه ثبـت نـام از پذیرفتـه شـدگان پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد بـه صورت مجازی صورت می پذیرد، زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد برای کلیه پذیرفته شـدگان روز شـنبه 16 بهمـن  مـاه از ساعت 14 لغایـت چهارشنبه 20 بهمن ماه سال 1402 جهت ثبت نام به سـامانه آموزشیار به آدرس: edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

– عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز و ساعت مقـرر به منزله انصراف از ثبـت نـام تلقـی شـده و هـیچ گونـه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: پذیرفته شدگان کلیه واحدهای دانشگاهی جهت اطلاع از چگونگی تحویل مدارک به صورت فیزیکی بـه آدرس سایت واحد دانشـگاهی محـل پـذیرش مراجعـه نمایند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

مدارکی که لازم است پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد مطابق دستورالعمل اعلام شده از طریق شبکه پستی ارسال گردد به شرح ذیل است:

  1. اصـل مـدرک کارشناسـی (لیسـانس) صـادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاههای معتبر داخـل و خارج کشور که مورد تأییـد وزارت علـوم، تحقیقـات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمـان و آمـوزش پزشـکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.
  2. تصویر کلیه صفحات شناسنامه.
  3. تصویر کارت ملی(پشت و رو).
  4. شش قطعه عکس 4×3 تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیراً  تهیه شده باشد (برای برادران مشمول 12 قطعه).
  5. مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص نماید.
  6. تکمیل کلیه فرم های ثبت نام و فرم های مربـوط به تعهدات و سایر فرم های که در سامانه آموزشیار قـرار گرفته است.
تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نمی باشند باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارسال نمایند.
تذکر: فارغ التحصیلان مشمول دوره کارشناسی کـه بـا ارسال گواهی تأیید شده از محل تحصـیل دوره مـذکور ثبت نام می نمایند، علاوه بر گواهی و ریز نمرات مـذکور بایســتی تصــویر بــرگ  لغــو معافیــت تحصــیلی دوره کارشناسی را ارسال نمایند. همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سـال از بـدو ورود بـه اتمـام رسانده اند بایستی تصویر مجوز افـزایش سـنوات  بـدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصـیل کرده اند ارسال نمایند.
تذکر: افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمـومی حـائز شرایط ثبت نام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعـزام بـه خدمت با غیبت می باشند و یا با غیبت به خـدمت اعـزام شده اند یا در برگ اعـزام آنـان دانشـجوی اخراجـی یـا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبت نام نمی باشند.

شهریه ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

شهریه ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ به همراه هزینه خـدمات آموزشـی و حـق بیمـه دانشـجویی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته  سال تحصیلی 1402 – 1401 به شرح ذیل خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

شهریه پذیرفته شـدگان تکمیل ظرفیت ارشد آزاد از دو بخـش شـهریه پایـه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می گردد. علاوه بر دو مـورد مـذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشـگاه و فقـط در نیمسـال اول ورودی باید مبلغ 2,250,000 ریال به عنوان هزینـه خدمات آموزشی، در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ 65,000 ریـال می باشد کـه هـر پذیرفتـه شـده بایـد آن را در سـامانه آموزشیار پرداخت نماید.

پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و  برون مرزی توجـه داشته باشند که (مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شـرایطی بـه آنهـا داده نخواهد شد.

تمامی اطلاعات مورد نیاز اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در این مقاله بیان شد. در صورت نیاز به دریافت توضیحات تکمیلی در خصوص جزئیات بیشتر ثبت نام حضوری و دیگر مباحث تکمیل ظرفیت ارشد آزاد می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی