اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 
داوطلبان برای مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد  ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید به سایت سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org مراجعه نمایند. دانشگاه آزاد اسلامی به صورت بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی، در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب داوطلبان می کند. داوطلبان با توجه به مدارک تحصیلی مورد نیاز می توانند در هر یک از مقاطع تحصیلی کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کاردانی پیوسته ثبت نام نمایند. ثبت نام تمامی داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org انجام می شود. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. داوطلبان با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد و مطالعه شرایط مقاطع با تهیه مدارک لازم می توانند ثبت نام خود را از طریق سایت azmoon.org انجام دهند.

هر داوطلب با مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه آزاد در موعد مقرر اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می نماید و با مطالعه دفترچه انتخاب رشته با توجه به رشته مورد علاقه در زیر گروه مربوطه ثبت نام می نماید.  دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه بیش از 95 درصد رشته محل هایش به صورت بدون کنکور ، توانسته سهم زیادی را در کاهش استرس ورود به دانشگاه به خود اختصاص می دهد .

اعلام نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org می باشد.

azmoon.org

سایت azmoon.org دانشگاه آزاد تنها سایت رسمی دانشگاه آزاد است که داوطلبان با ورود به این سایت می توانند انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و نتایج ثبت نام و انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند. اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org می باشد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد هر ساله به صورت بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی، اقدام به جذب دانشجو می نماید. داوطلبان به منظور ثبت نام در نیمسال اول تحصیلی (مهرماه) باید تا اواخر شهریور ثبت نام خود را انجام دهند. معمولا زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد برای داوطلبان ورودی مهرماه، هفته اول مهرماه پیش بینی می شود.

داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های تحصیلی نیمسال دوم تحصیلی (ورودی بهمن ماه) را دارند، باید تا اواخر دی ماه فرآیند ثبت نام خود را انجام داده باشند. زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد برای داوطلبان ورودی بهمن ماه، دهه آخر بهمن پیش بینی می شود.

به محض انتشار اطلاعیه دانشگاه آزاد در رابطه با زمان دقیق اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

نحوه مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی azmoon.org می باشد. داوطلبان تمامی مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور و صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد برای ثبت نام در این مقاطع باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند. لازم به ذکر است، نتیجه انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز از طریق همین سایت اعلام می گردد. در ادامه نحوه مشاهده اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد بیان شده است:

  • مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.net
  • پس از ورود به سایت ” اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد “ مقطع تحصیلی خود را انتخاب نمایید.
  • پس از انتخاب مقطع تحصیلی، اطلاع خواسته شده را درج نمایید. (شماره شناسنامه، سال تولد، شماره ملی)

راهنمای تصویری مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبان به منظور مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند. در ادامه مقاله راهنمای تصویری مشاهذه نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ارائه داده شده است:

  • مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.net
  • پس از ورود به سایت ” اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد “ مقطع تحصیلی خود را انتخاب نمایید.

 

سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد سایت دانشگاه آزاد

  • پس از انتخاب مقطع تحصیلی، اطلاع خواسته شده را درج نمایید. (شماره شناسنامه، سال تولد، شماره ملی)

راهنمای تصویری مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

در صورت بروز هرگونه مشکل در مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

پذیرفته شدگان در دانشگاه های بدون کنکور، معاف از سربازی هستند؟

در این مقاله توضیحات کامل و جامعی در رابطه با نحوه مشاهده و سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در اختیار شما قرار داده شد. در ادامه به یکی از سوالات داوطلبان پیرامون آیا پذیرفته شدگان در دانشگاه های بدون کنکور، معاف از سربازی هستند یا خیر پاسخ داده ایم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ایسنا، سردار ابراهیم کریمی درباره شرایط ادامه تحصیل مشمولان خدمت سربازی در دانشگاه ها اظهار کرد: به طور کلی تمامی مشمولان سربازی که غیبت نداشته و در دانشگاه قبول شده باشند می‌توانند در مقطع بالاتر ادامه تحصیل دهند و اگر فاقد غیبت باشند مشکلی برایشان ایجاد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه امکان ادامه تحصیل برای پذیرفته شدگان دانشگاه ها اعم از دانشگاه‌های بدون آزمون و دانشگاه‌های با آزمون وجود دارد، گفت: مشمولانی که بعد از فارغ التحصیلی غیبت نداشته باشند می‌توانند در مقطع بالاتر ادامه تحصیل دهند.

این افراد باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند اما این امکان به آنان داده می‌شود که حداکثر تا یک بار تاریخ اعزام خود را تمدید کرده و در صورتی که امکان ادامه تحصیل در دانشگاه چه به واسطه کنکور و چه بدون کنکور برایشان فراهم شود شود می‌توانند بدون غیبت وارد دانشگاه شده و پس از فارغ‌التحصیلی برای انجام خدمت سربازی اقدام کنند.

در صورتیکه در مورد اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ؛ نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناسان اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مجموعه بزرگ “مشاور گروپ” تماس بگیرید و اطلاعات کامل تر را از آنها بخواهید.

سوالات متداول داوطلبان بدون کنکور آزاد

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

داوطلبان به منظور مشاهده نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند.

نحوه مشاهده نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد چگونه است؟

راهنمای تصویری مشاهده نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در این مقاله بیان شده است.

آیا پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور از سربازی معاف هستند؟

به طور کلی تمامی

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی