اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک ۱۴۰۲ برای داوطلبان این آزمون اهمیت بسیاری دارد. نام داوطلبانی که حداقل هفتاد درصد امتیاز میانگین نمرات یک درصد افراد رتبه برتر آزمون حق العمل کاری گمرک را کسب نمایند، به عنوان پذیرفته شدگان اولیه در تاریخ اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک ۱۴۰۲ منتشر می شود.

ما در این مقاله از مشاور گروپ به معرفی زمان اعلام نتایج اولیه کارگزاری گمرک ۱۴۰۲ ، سایت انتشار نتایج اولیه آزمون و همچنین اعلام نتایج نهایی آزمون حق العمل کاری گمرک می پردازیم.

نتایج آزمون کارگزاری گمرک

متقاضیان ثبت نام آزمون کارگزاری گمرک که بعد از مطالعه دقیق منابع آزمون کارگزاری گمرک ۱۴۰۲ در آن شرکت کرده اند، بی صبرانه منتظر فرا رسیدن زمان دریافت نتایج آزمون کارگزاری گمرک خواهند بود تا بتوانند ثمره تلاش هایشان را ببینند.

سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان متولی برگزار کننده آزمون کارگزاری گمرک، مسئولیت اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک را بر عهده دارد. بدین ترتیب برای دریافت اعلام نتایج آزمون حق العمل کاری گمرک باید در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه نمایید.

فرآیند اعلام نتایج آزمون حق العمل کاری آغاز شد

زمان اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک

زمان اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک اعلام شد. نتایج اولیه آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور قرار بود حداکثر ۴۰ روز کاری بعد از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارگزاری گمرک و همچنین زمان برگزاری آزمون حق العمل کاری، در تاریخ مقرر شده به عنوان زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارگزاری گمرک به اطلاع داوطلبان برسد.

بنابراین پیش بینی می کردیم حداکثر تا ۲۰ دی اعلام نتایج اولیه صورت بگیرد. اما سازمان سنجش طی اطلاعیه ای زمان اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک را اوایل بهمن اعلام کرد.

متن اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر زمان و تاریخ اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک

به اطلاع متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون کارگزاری گمرکی مورخ 1401/09/11می‌ رساند، کارنامه نتایج آزمون مذکور از روز یکشنبه مورخ 1401/11/9در درگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

سایت دریافت نتایج آزمون کارگزاری گمرک

نتایج آزمون کارگزاری گمرک از طریق سایت سازمان سنجش در دسترس شرکت کنندگان قرار می گیرد. بنابراین داوطلبان باید در تاریخ معین شده، به سایت دریافت نتایج آزمون کارگزاری گمرک sanjesh.org مراجعه نمایند. برای سهولت کار شما عزیزان، به محض انتشار نتایج اولیه لینک مستقیم ورود به سایت اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک در این مقاله فعال خواهد شد.

برای ورود به سامانه نتایج آزمون کارگزاری گمرک ۱۴۰۱ کلیک کنید

(به محض انتشار نتایج آزمون حق العمل کاری 1401 این لینک فعال گردیده است)

راهنمای تصویری دریافت کارنامه آزمون کارگزاری گمرک

در این بخش از مقاله راهنمای تصویری دریافت کارنامه آزمون کارگزاری گمرک ارائه می گردد تا همگام با آن پیش رفته و به نتایج آزمون حق العمل کاری گمرک دسترسی پیدا کنید. ابتدا باید به سامانه sanjesh.org مراجعه کنید. مطابق تصویر روی بخش سایر آزمون های استخدامی کلیک نمایید.

سایت اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک ۱۴۰۱ Moshavergroup.com

حالا در صفحه جدید از بخش اعلام نتایج روی سیستم کارنامه آزمون اخذ پروانه کارگزاری گمرک سال 1401 بزنید.

سیستم كارنامه آزمون اخذ پروانه كارگزاری گمرک 1401دریافت نتایج آزمون کارگزاری گمرک ۱۴۰۱ Moshavergroup.com

حالا به دو روش می توانید نتایج آزمون گمرک خود را دریافت کنید.

روش اول استفاده از شماره پرونده ثبت نام + شماره شناسنامه یا کد ملی

روش دوم استفاده از شماره داوطلبی + نام و نام خانوادگی + شماره شناسنامه  + سال تولد

برای مشاهده نتایج کارگزاری گمرک با درج عبارت امنیتی روی گزینه ورود به سیستم بزنید. در صورت صحت اطلاعات ورودی کارنامه نتایج آزمون حق العمل کاری قابل مشاهده و دریافت خواهد بود.

نحوه دریافت نتایج آزمون کارگزاری گمرک ۱۴۰۱ Moshavergroup.com

اعلام نتایج نهایی آزمون کارگزاری گمرک

اعلام نتایج نهایی آزمون کارگزاری گمرک بعد از انجام مصاحبه انجام می پذیرد. بعد از انتشار نتایج اولیه آزمون حق العمل کاری گمرک و اعلام اسامی پذیرفته شدگان توسط سازمان سنجش در سایت sanjesh.org داوطلبان ملزم به ارائه برخی مدارک و استعلامات به معاونت توسعه مدیریت و منابع گمرک برای بررسی و احراز شرایط خواهند بود.

زیرا قبولی در این آزمون صرفاً به معنای کسب حداقل امتیاز علمی لازم برای طی نمودن سایر مراحل از جمله استعلامات چندگانه گمرک بوده و حقی را برای داوطلب پذیرفته شده در آزمون ایجاد نمی‌ کند. اخذ مجوز کارگزار گمرکی مستلزم احراز شرایط و ارائه مدارک وفق ماده 191 آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی می‌ باشد.

در واقع پذیرفته شدگان اولیه باید برای تایید نهایی، استعلامات لازم را در روز مصاحبه آزمون کارگزاری گمرک ارائه کنند تا بتوانند پس از قبولی در مصاحبه، کارت مجوز کارگزاری گمرک را دریافت نمایند. اطلاعات لازم درباره مدارک و استعلامات لازم در مقاله مصاحبه آزمون کارگزاری گمرک موجود است.

اگر زمان اعلام نتایج آزمون حق العمل کاری گمرک دچار مشکل شده اید یا در این باره سوالی دارید می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با ما در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

تماس با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳


ما در این مقاله مشاور گروپ به نتایج آزمون کارگزاری گمرک و نحوه دریافت نتایج آزمون حق العمل کاری 1402 در سایت sanjesh.org پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی دریافت مجوز کارگزاری گمرک نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول نتایج آزمون کارگزاری گمرک

✔️زمان نتایج آزمون کارگزاری گمرک چه تاریخی مشخص شده است؟

فرآیند اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک قرار بود در دهه دوم دی صورت بگیرد اما این زمان به اوایل بهمن موکول شد. برای اطلاع از زمان دقیق بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش sanjesh.org کلیک کنید.

✔️نحوه دریافت نتایج آزمون حق العمل کاری چگونه است؟

برای دریافت نتایج آزمون حق العمل کاری گمرک باید به سایت سنجش مراجعه کنید. لینک ورود به سامانه اعلام نتایج به محض انتشار در این مقاله قرار گرفته است.

✔️مصاحبه آزمون کارگزاری گمرک چه زمانی برگزار می شود؟

پس از انتشار جواب آزمون کارگزاری گمرک و اعلام اسامی پذیرفته شدگان اولیه، داوطلبان باید مدارک لازم برای مصاحبه را فراهم و در روز مصاحبه آزمون حق العمل کاری گمرک ارائه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه کنید.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون کارگزاری گمرک ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی