راهنمای اعلام نتایج آزمون کاردانی نظام مهندسی 97 – 98

نتایج آزمون کاردانی نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه راهنمای اعلام نتایج آزمون کاردانی نظام مهندسی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله سعی دارد بصورت کاربردی به مبحث راهنمای اعلام نتایج آزمون کاردانی نظام مهندسی 97 – 98 بپردازد. همانگونه که مستحضر هستید مشاور گروپ مدت هاست که بصورت گام به گام اقدام به ارائه مقالات مرتبط با آزمون های حرفه مهندسی نموده است. در صورت وجود سوالات می توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس بگیرید. با ما همراه باشید.

نتایج آزمون کاردانی نظام مهندسی

نتایج آزمون کاردانی نظام مهندسی

1- در خصوص آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان پایه سه صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که شرایط شرکت در آزمون را مطابق باراهنمای ثبت‌نام آزمون مهرماه 97 احراز نموده‌اند و سنوات سابقه کار آن‌ها تا پایان 21 مهر 97 تکمیل گردد، مورد تأیید می‌باشد. لذا قبولی در آزمون سایر شرکت‌کنندگان که شرایط شرکت در آزمون را احراز ننموده‌اند مورد تأیید نبوده و کان لم یکن تلقی می‌شود.

2- با عنایت به دستورالعمل، قبولی آزمون مورخ 20 و 97/7/21 با رعایت شرایط و ضوابط دستورالعمل مذکور و تأیید آن توسط اداره کل حداکثر تا تاریخ 20 و 1401/7/21 دارای اعتبار می‌باشد.

3- کارنامه داوطلبان حداکثر به مدت یک سال بر روی وب‌سایت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان درج می‌گردد. این کارنامه صرفاً برای اطلاع متقاضی بوده و فاقد ارزش قانونی و غیرقابل استناد می‌باشد. لازم به ذکر است با توجه به ارسال فهرست نمرات و قبول‌شدگان، کارنامه به اداره کل راه و شهرسازی یا سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان ارسال نخواهد شد.

4- شرکت‌کنندگانی که حدنصاب قبولی در آزمون‌ها را کسب ننموده‌اند.

الف) با توجه به بررسی‌های دقیق و کنترل‌های مکرری که در کلیه مراحل تصحیح پاسخنامه‌ها انجام‌گرفته است، نتایج اعلامی فاقد مشکل می‌باشد لیکن چنانچه داوطلبی نسبت به نتیجه آزمون خود معترض باشد می‌تواند درخواست خود را صرفاً به‌صورت کتبی با ذکر مشخصات کامل (شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس) حداکثر تا تاریخ 97/01/01 از طریق پست سفارشی به آدرس زیر ارسال نماید:

آدرس: تهران صندوق پستی به شماره (355 – 17775 شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش). (بر روی پاکت ذکر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی مهرماه 97 می‌باشد).

الف) نتایج آزمون طراحی معماری آزمون مهرماه 97 نیز متعاقباً از طریق همین وب‌سایت اعلام خواهد شد.

ب) به لحاظ برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ مقرر تحویل پست گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ج) امتیاز سؤال‌های که به تأیید کمیته‌های تخصصی نامفهوم، مبهم یا دارای اشکال هستند برای همه شرکت‌کنندگان حسب مورد لحاظ شده است.

1- زمان مراجعه برای تحویل مدارک در استان تهران: افراد پذیرفته‌شده در آزمون که شرایط اخذ پروانه اشتغال بکار را دارا می‌باشند، لازم است برای اطلاع از زمان مراجعه، تحویل مدارک و انجام سایر مراحل جهت دریافت پروانه اشتغال بکار مهندسی، از تاریخ، 97/51/5 به وب‌سایت سازمان استان تهران به آدرس www.TCEO.IR مراجعه نمایید.

2- زمان مراجعه برای تحویل مدارک در سایر استان‌ها: افراد پذیرفته‌شده در آزمون که شرایط اخذ پروانه اشتغال بکار را دارا می‌باشند، لازم است برای اطلاع از مدارک و انجام سایر مراحل جهت دریافت پروانه اشتغال بکار مهندسی از تاریخ، 97/11/14 به سازمان استان محل عضویت خود مراجعه نمایند.

تذکر: با عنایت به اینکه اعلام نتایج در این مرحله صرفاً از طریق وب‌سایت صورت پذیرفته است و ارسال نتایج به ادارات کل و سازمان‌های استان‌ها پس‌ازاین مرحله انجام خواهد شد، لذا قبول‌شدگان آزمون لازم است صرفاً پس از تاریخ‌های اعلامی به سازمان استان مراجعه نمایند.

تذکرهای مهم:

تذکر: قبولی داوطلبانی که تاریخ اخذ مدرک تحصیلی درج‌شده در هنگام ثبت‌نام با تاریخ مدرک تحصیلی‌شان متفاوت می‌باشد و به هر دلیل، شرایط شرکت در آزمون را مطابق با دستورالعمل مندرج در راهنمای ثبت‌نام آزمون احراز ننموده باشند، کان لم یکن تلقی می‌شود.

تذکر: گواهی قبولی در آزمون صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال بکار می‌باشد و سایر مدارک موردنیاز توسط واحد صدور پروانه کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صرف قبولی در آزمون، بدون احراز سایر شرایط تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به کار ایجاد نمی‌کند.

مطالب تکمیلی آزمون نظام مهندسی

برای دریافت مشاوره های حرفه ای درباره نتایج آزمون کاردانی نظام مهندسی می توانید با شماره ۱۶۱۳-۹۰۷-۹۰۹ تماس بگیرید.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار نتایج آزمون کاردانی نظام مهندسی بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنمای اعلام نتایج آزمون کاردانی نظام مهندسی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403