اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی موضوع اصلی این مقاله مشاور گروپ است تا به مهم ترین اطلاعات پیرامون دریافت نتایج آزمون نظام مهندسی از سایت آزمون ورود به حرفه مهندسان بپردازیم. برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج با ما همراه باشید.

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

با آغاز فرآیند اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ داوطلبان محترم این آزمون می‌ توانند نتایج مجموعه آزمون‌ های نظام مهندسی مهر ماه ۱۴۰۲ را مشاهده و نسبت به دریافت کارنامه خود در سایت inbr.ir اقدام نمایند. مطابق با آخرین اطلاعیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، بعد از بررسی کارنامه امکان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی مهر ماه نیز وجود دارد.

به گفته روابط عمومی سایت inbr نتایج مجموعه آزمون‌های تستی نظام مهندسی دی‌ماه ۱۴۰۲ استخراج گردیده و شرکت‌ کنندگان محترم در آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر ماه می‌توانند در تاریخ مقرر  با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir  و پس از مطالعه دستورالعمل اجرایی اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

آزمون نظام مهندسی در تاریخ های ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲برگزار شد و نتایج آزمون آن حدودا دو ماه بعد از برگزاری آزمون به اطلاع شرکت کنندگان رسیده است. ما در این مقاله از مشاور گروپ نحوه دریافت اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ تعیین شده است. نتایج مجموعه آزمون‌های تستی نظام مهندسی مهرماه ۱۴۰۲ استخراج گردیده و شرکت‌کنندگان محترم در آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر ماه می‌توانند از تاریخ 29 آذر برای مشاهده و دریافت کارنامه نتایج آزمون نظام مهندسی خود اقدام نمایند.

در پی اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ داوطلبان می توانند از نتایج آزمون خود مطلع شوند و اگر اعتراضی به نتیجه دارند ثبت اعتراض به اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی را انجام دهند.

در اجرای مفاد مندرج در بند ۱۰ دستورالعملِ ثبت‌نام آزمون‌ها، با موضوع اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ و نحوه اعتراض به نتیجه آزمون نظام مهندسی 1402 ، رسیدگی به درخواست‌های بازنگری از سوی داوطلبان، به طریق پیش‌گفته و با دقت صورت پذیرفته و بعد از اتمام مهلت ارسال اعتراضات، کلیه سوال‌های مورد اعتراض در صلاحیت‌ها و رشته‌های مختلف، در کمیته‌های طراحی سوال و کمیته‌های تجدیدنظر به‌طور جداگانه تحت بررسی قرار خواهد گرفت. درمواردی که اعتراض وارد تشخیص داده شده است نسبت به حذف سوالات اشتباه اقدام و نتیجه آن در کارنامه داوطلبان اعمال می گردد.

به لحاظ برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده به درخواست‌ هایی كه بعد از تاریخ‌ مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است در صورت بررسی درخواست‌ ها و وارد بودن اعتراضات، نتیجه آن در پاسخنامه اعمال و نتیجه به دست آمده مجدداً در کارنامه داوطلب وارد می شود.

سایت اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

داوطلبان به محض اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی، می توانند با مراجعه به سایت وزارت راه و شهرسازی و معاونت مسکن و ساختمان کارنامه آزمون خود را دریافت کنند. برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی و مشاهده کارنامه ثبت اطلاعاتی مانند شماره شناسنامه و کد ملی ضروری می باشد.

بدین ترتیب سایت اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی به آدرس inbr.ir به منظور دریافت کارنامه نتایج آزمون نظام مهندسی در اختیار داوطلبان گرامی قرار گرفته است.

نحوه دریافت نتایج نظام مهندسی

مطابق با اطلاعات دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ برای دریافت کارنامه نتایج آزمون نظام مهندسی باید به سایت inbr.ir مراجعه نمایید. در این بخش از مقاله مشاهده و نحوه دریافت اعلام نتایج نظام مهندسی را با هم بررسی می کنیم و قدم به قدم پیش می رویم.

در قدم اول به سایت وزارت راه و شهرسازی و معاونت مسکن و ساختمان به نشانی inbr.ir مراجعه کنید و از منوی سمت راست روی سامانه آزمون های ورود به حرفه کلیک کنید.

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی سایت inbr.ir

برای سهولت کار و دسترسی شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سامانه آزمون های ورود به حرفه در جدول زیر فعال شده است.

بعد از ورود به سامانه آزمون های ورود به حرفه، در بخش مهندسان گزینه نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر ۱۴۰۲ را انتخاب نمایید.

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی Moshavergroup.com


مطابق تصویر با ورود اطلاعات درخواستی موفق به مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی خواهید شد که در ادامه هر سه روش برای دریافت نتایج را توضیح داده ایم.

سامانه اعلام نتیجه آزمون نظام مهندسی دریافت کارنامه آزمون Moshavergroup.com


از سه روش می توانید نتیجه نهایی آزمون نظام مهندسی خود را مشاهده نمایید.

  1. روش اول: بر اساس نام خانوادگی و شماره شناسنامه و سال تولد
  2. روش دوم: بر اساس شماره ملی و شماره شناسنامه و سال تولد
  3. روش سوم: بر اساس شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و سال تولد

در هر سه روش بعد از ورود اطلاعات درخواستی، کد امنیتی را در کادر مربوطه وارد و «جستجو» را بزنید.

توجه داشته باشید که کارنامه آزمون نظام مهندسی که بر روی وبسایت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان قرار گرفته است فقط برای اطلاع داوطلب منتشر شده و فاقد ارزش قانونی و غیرقابل استناد است.

لازم به ذکر است لیست نهایی نتایج آزمون با درج مشخصات شرکت کنندگان و نمرات آنها، جهت اقدامات مقتضی به اداره کل و سازمان استان ارسال خواهد شد.

شرکت کنندگانی که حدنصاب قبولی در آزمونها را کسب نکرده اند و یا معترض به نتایج آزمون نظام مهندسی هستند می توانند با مطالعه مقاله اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 درخواست اعتراض خود را ثبت نمایند.

مهم ترین اطلاعات لازم بعد از دریافت نتایج آزمون نظام مهندسی از جمله نحوه دریافت پروانه اشتغال به کار، مدارک لازم برای اخذ مجوز و … در فایل pdf راهنمای اعلام نتایج گردآوری و از طریق سایت inbr به اطلاع شرکت کنندگان رسیده است.

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی رشته معماری (طراحی) آذر ماه 1402

فرآیند اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی رشته معماری (طراحی) آذر ماه 1402 آغاز شد. کلیه شرکت کنندگان این آزمون می توانند از ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ با مراجعه به سامانه اعلام نتایج inbr.ir نسبت به دریافت نتیجه آزمون خود اقدام نمایند.

برای این کار به inbr.ir مراجعه کنید. بعد از بخش آزمون ورود به حرفه مهندسان، روی گزینه «نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان معماری طراحی آذر ۱۴۰۲» کلیک نمایید.

سامانه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی) Moshavergroup.com

مطابق تصویر زیر به یکی از سه روش می توانید به مشاهده و دریافت كارنامه آزمون ورود به حرفه مهندسان(طراحی) دی ماه ۱۴۰۲ اقدام نمایید. با وارد کردن اطلاعات درخواستی مانند نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد، شماره کد ملی و یا شماره داوطلبی در کادرهای مربوطه نتیجه آزمون برای شما به نمایش در می آید.

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی) Moshavergroup.com

لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبان که از نتیجه آزمون خود راضی نیستند یا موفق به کسب نمره قبولی نشده اند می توانند اعتراض خود را اعلام نمایند. زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی رشته معماری (طراحی) دی ماه 1402 از روز یکشنبه 1402/10/18 تا نهایتا روز چهارشنبه 1402/10/21 تعیین شده است. سعی کنید در روزهای ابتدایی این بازه اعتراض خود را در سامانه ثبت نمایید و آن را به روزهای پایانی موکول نکنید.

مشاوره اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که کلیه شرایط شرکت در آزمون را مطابق با راهنمای دفترچه ثبت‌نام آزمون نظام مهندسی 1402 داشته اند و سنوات کارآموزی آنها تا 18 شهریورماه 1402 تکمیل شده، مورد تأیید خواهد بود. لازم به ذکر است نتایج آزمون نظام مهندسی حداکثر به مدت ۳ سال از تاریخ برگزاری آزمون یعنی تا ۱۴۰۵/۶/۱۸ دارای اعتبار می باشد.

مطابق راهنمای اعلام نتیجه آزمون نظام مهندسی مهر 1402:

پذیرفته شدگان که حد نصاب قبولی را دریافت کرده اند می توانند برای دریافت کارت عضویت نظام مهندسی اقدام کنند.  آن دسته از شرکت کنندگانی هم که حدنصاب قبولی در آزمون‌ها را کسب نکرده باشند می‌توانند در آزمون‌های دوره بعد شرکت نمایند.

در خاتمه خاطر نشان می‌سازیم گواهی قبولی در آزمون نظام مهندسی صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صِرف قبولی در آزمون، بدون احراز سایر شرایط تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند.

اطلاعیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان مبنی بر اعلام نتایج نظام مهندسی 1402 به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع می‏رساند، نتایج مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان مورخ ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ استخراج گردیده و شرکت‌کنندگان محترم در این دوره از آزمون‌ها می‌توانند از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۲۹-۰۹-۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir و پس از مطالعه دستورالعمل اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است نتایج آزمون‌های موصوف پس از بررسی کامل تمامی درخواست‌های بازنگری به سوالات آزمون ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان و كنترل‌هاي مكرر توسط کمیته‌های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آن در کلید سوالات به دست آمده و قطعی است، لیكن چنانچه داوطلبي پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده نماید، می‌تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را با ذكر مشخصات فردی از تاریخ ۰۲-۱۰-۱۴۰۲ تا تاریخ ۰۵-۱۰-۱۴۰۲ از طریق همین سامانه (لینک زیر) برای شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمايد. به لحاظ برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده به درخواست‌هايي كه بعد از تاريخ‌ مقرر ارسال گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است در صورت بررسی درخواست‌ها و وارد بودن اعتراضات، نتیجه آن در پاسخنامه اعمال و نتیجه به دست آمده مجدداً در کارنامه داوطلب اعمال می‌گردد.

* لینک نتایج آزمون های نظام مهندسی مهرماه ۱۴۰۲


* دستورالعمل نحوه‌ی اعلام نتايج مجموعه آزمون‌هاي نظام مهندسی ساختمان مهر ۱۴۰۲



* ثبت اعتراض به پاسخنامه آزمون (از تاریخ ۰۲-۱۰-۱۴۰۲ فعال می شود)

در خاتمه مجدداً خاطر نشان می‌سازد، گواهی قبولی صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به‌کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه اشتغال، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صِرف قبولی در آزمون بدون احراز سایر شرایط، تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند.


در بازه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی شرکت کنندگان می توانند به سایت inbr.ir مراجعه و از نتیجه آزمون ورود به حرفه مهندسان با خبر شوند. اگر سوالی درباره نحوه دریافت اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی یا سایر موضوعات مرتبط با آن دارید می توانید همه روزه از از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با ما در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

تماس با مشاور گروپ از تلفن ثابت و بدون پیش شماره

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳


راهنمای پذیرفته شدگان آزمون نظام مهندسی

پذیرفته شدگان در آزمون که واجد شرایط اخذ پروانه اشتغال بکار نظام مهندسی هستند، ابتدا ضروری است به منظور عضویت در سازمان استان به درگاه اینترنتی یا محل سازمان استان موردنظر خود مراجعه کنند.

پس از عضویت در سازمان استان، برای اخذ پروانه اشتغال به کار از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی تعرفه های مهندسان، کاردانها و معماران تجربی یعنی پاتمک patmak.mrud.ir نسبت به پرداخت تعرفه صدور پروانه اشتغال به کار اقدام کنند.

سپس با ورود به درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir نسبت به انتخاب نوع مجوز اقدام و درنهایت برای بارگذاری مدارک و مستندات لازم به سامانه سپامک به آدرس spamak.mrud.ir مراجعه نمایند.


سوالات متداول اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان

✔️تاریخ اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی کی است؟

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱ برای داوطلبان آزمون ورود به حرفه مهندسان شهریور ماه، روز دوشنبه ۱۶-۰۸-۱۴۰۱ می باشد.

✔️سایت اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی کدام است؟

سامانه آزمون های ورود به حرفه در سایت inbr.ir مسئولیت اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1401 را بر عهده دارد.

✔️اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی امکان پذیر است؟

بله، در صورت اعتراض به نتایج آزمون می توانید نارضایتی خود را به سازمان مربوطه اعلام کنید. برای آشنایی با نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی مقاله را مطالعه کنید.

4.1/5 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی