اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1403

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 - 1404 my.medu.ir

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پس از مشخص شدن زمان آزمون و شرکت در آزمون سنجش، نوبت به اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان می رسد. در این مقاله علاوه بر زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1403، اطلاعات کاملی راجع به اقدامات بعد از آن نیز آورده شده است. اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 my.medu.ir در این مقاله ارائه داده شده است.

my.medu.ir نتایج ازمون سنجش هوش ششم به هفتم

اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1403

آگاهی از زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1403 بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که پذیرش دانش آموزان جهت ورود به دبیرستان های دوره اول فقط با توجه به نتیجه سنجش می باشد. بنابراین اگر دانش آموزان نتوانند در این آزمون نمره قبولی را کسب کنند، امکان پذیرش برای آن ها وجود نخواهد داشت. داوطلبان برای مشاهده اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 my.medu.ir باید به سامانه اینترنتی my.medu.ir مراجعه نمایند و به منظور مشاهده کارنامه باید مراحلی را که در ادامه آمده است را طی نمایند:

در قدم اول باید وارد سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 my medu ir شوید و سپس کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید. با این کار وارد صفحه اختصاصی خود شده و می توانید به مشاهده کارنامه بپردازید. اگر جزو افرادی باشید که در آزمون نمره قبولی را اخذ کرده است، عبارت «پذیرفته شده» در کادر وضعیت قبولی برای شما نشان داده خواهد شد. علاوه بر وضعیت قبولی می توانید محل پذیرش خود را نیز در کارنامه مشاهده کنید.

تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم my.medu.ir

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 my.medu.ir هنوز مشخص نیست، ولی با توجه به اعلام نتایج آزمون‌های دوره‌های قبل در اوایل مردادماه، احتمالا در این دوره نیز زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 my.medu.ir، اوایل مردادماه باشد.

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان 1403

هنوز اطلاعات دقیقی راجع به زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1403 وجود ندارد. زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. پس از مشاهده نتایج، داوطلبان پذیرفته شده باید نهایت تا پانزدهم شهریور ماه به ثبت نام در دبیرستان پذیرش شده بپردازند.

همزمان با اعلام نتیجه، تاریخ مراجعه، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و همچنین نشانی دقیق دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان به اطلاع می رسد.

پس از مشخص‌شدن تاریخ my.medu.ir نتایج ازمون سنجش هوش ششم به هفتم، این مقاله به روزرسانی‌شده و تاریخ جدید آن در اینجا قرار خواهد گرفت

مشاهده نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان

نحوه مشاهده نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان به صورت زیر است:

  • اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 my medu ir به نشانی : my.medu.ir
  • درج کدملی و رمز عبور همگام
  • پس از درج اطلاعات خواسته شده و ورود به سامانه از قسمت “وضعیت پذیرش” می توانید عبارت قبولی یا عدم قبولی را مشاهده نمایید.

لینک ورود به سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 my.medu.ir

مشاوره اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 my medu ir

🔻 فراموش نکنید اگر در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان پذیرفته شده اید، به معنی ورود بدون سنجش به دبیرستان های دوره دوم سمپاد نمی باشد. تحصیل این افراد مطابق با ضوابطی صورت می گیرد که توسط مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان اعلام می گردد.

🔻 همزمان با مشخص شدن اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 my.medu.ir، آدرس دقیق دبیرستان های دوره اول، تاریخ مراجعه و همچنین مدارکی که دانش آموزان جهت ثبت نام به آن نیاز دارند نیز به اطلاع می رسد. این افراد تا پانزدهم شهریور ماه مهلت دارند ثبت نام خود را انجام دهند؛ در غیر این صورت ثبت نام آن ها باطل می گردد.

گاهی اوقات دیده می شود که دانش آموزان نسبت به نتایج اعلام شده در اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 my.medu.ir اعتراض دارند. به همین دلیل به طور معمول یک الی دو روز بعد از زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم، فرم درخواست تجدید نظر بر روی سایت قرار می گیرد.

دانش آموزان می توانند پس از بررسی های لازم برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند. این درخواست اعتراض بیشتر در زمینه عدم مطابقت تعداد پاسخ های درست و تعداد پاسخ ها نادرست، درست محاسبه نشدن تراز و نمره، عدم مطابقت اولویت های ثبت شده در کارنامه و غیره می باشد.

🔻 حتی در صورت انصراف دانش آموز از تحصیل در این مدارس، هیچ فرصتی برای افراد دیگر جهت ثبت نام وجود نخواهد داشت. به طور کلی می توان گفت آزمون مدارس تیزهوشان دارای لیست ذخیره نمی باشد.

🔻 آزمون سنجش هوش تیزهوشان دارای مرحله تکمیل ظرفیت و غیره نمی باشد.

تعداد سوالات تیزهوشان ششم

🔻 این مدارس دارای امکانات خوابگاهی و شبانه روزی نمی باشند.

🔻 دانش آموزان باید 50 درصد شهریه را نیز بپردازند و با توجه به اینکه حداقل ساعت آموزشی این مدارس در هفته 40 ساعت می باشد، هزینه کلاس های اضافه نیز بر عهده دانش آموز خواهد بود.

با توجه به محدودیت زمان اعتراض به اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 my medu ir، پیشنهاد می شود در همان روز اول درخواست خود را ثبت کنید

با توجه به اطلاعاتی که در بالا آورده شده است، در صورت بروز سوال راجع به اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 my.medu.ir با مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس بگیرید و از راهنمایی‌های جامع و کامل این مرکز بهرمند شوید.


سوالات متداول دانش آموزان

✔️برای اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 به چه سایتی مراجعه کنیم؟

✔️دسترسی به اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 ، از طریق سایت my.medu.ir می‌باشد.

✔️نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ my.medu.ir چگونه است؟

✔️راهنمای مشاهده نتایج آزمون در این مقاله ارائه داده شده است.

✔️اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم my.medu.ir در چه زمانی می‌باشد؟

✔️زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم my.medu.ir از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

4/5 - (135 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ایلیا

    داخل سایت هیچ بخشی نیست که بری نتایج نگاه کنی
    دو روزه دارم میگردم ولی پیدا نکردم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی