اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ | my.medu.ir

اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ | my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در سامانه my medu.ir صورت می گیرد و کلیه دانش آموزان پایه نهم به دهم که در ازمون رغبت و توانایی my medu ir شرکت کرده باشند برای دریافت جواب آزمون خود باید به همین سامانه مراجعه نمایند.

نتایج آزمون رغبت و توانایی

با آغاز فرآیند اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی دانش آموزان پایه نهم که در این آزمون شرکت کرده بودند، می توانند راه و مسیر ادامه تحصیل خود را بر اساس توانایی های فردی و همچنین علاقه و رغبت شان به رشته های مختلف تعیین کرده و شاخه و رشته تحصیلی خود را برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ انتخاب نمایند.

همانطور که می دانید my medu ir ازمون رغبت و توانایی را برگزار و احتمالا از این به بعد متولی برگزاری آزمون هدایت تحصیلی خواهد بود. به همین ترتیب سایت دریافت نتایج آزمون رغبت و توانایی هم همین سامانه مای مدیو بوده و دانش آموزان گرامی می توانند با مراجعه به سایت هدایت تحصیلی my medu ir جواب آزمون توانایی و رغبت هدایت تحصیلی پایه نهم خود را دریافت نمایند.

ورود به سایت اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی

نحوه ورود به سایت اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی بسیار ساده است. پیش از هر اقدامی ابتدا از طریق لینک موجود در جدول زیر به پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش پرورش سامانه my. medu. ir وارد شوید. همچنین برای ورود می توانید از طریق نوشتن آدرس سایت ازمون رغبت سنجی تحصیلی نهم در نوار آدرس مرورگرتان اقدام نمایید.

جهت ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی نهم my.medu.ir کلیک نمایید.

جواب آزمون رغبت و توانایی

حالا برای دریافت جواب آزمون رغبت و توانایی مطابق تصویر باید نوع کاربری خود را در کادر انتخاب نقش my medu.ir دانش آموز تعیین کنید بنابراین شما متقاضیان برای دریافت جواب آزمون رغبت و توانایی my medu ir هدایت تحصیلی نهم، گزینه دانش آموز را انتخاب نمایید.

ورود دانش آموزان به سامانه آزمون رغبت و توانایی my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

حالا وضعیت دانش آموز ایرانی یا اتباع را انتخاب کنید. دانش آموزان عزیز ایرانی باید با با وارد کردن کد ملی و 6 رقم سریال شناسنامه در کادرهای مربوطه، کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود بزنند.

دانش آموزان اتباع عزیز هم باید کد دانش آموزی خود را در کادر مشخص شده وارد نمایند و بعد از درج تاریخ تولد شمسی، کد امنیتی را وارد نمایند. با انتخاب گزینه ورود به حساب کاربری خود منتقل می شوید.

ورود دانش آموز اتباع خارجی به سامانه آزمون رغبت و توانایی my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

حالا که به حساب کاربری خود وارد شدید، از بخش خدمات آموزشی دانش آموزان روی گزینه هدایت تحصیلی my medu ir یا همان آزمون رغبت و توانایی my medu ir کلیک نمایید.


در صفحه my medu ir ازمون مشاوره ای، دو آزمون رغبت و آزمون توانایی برای شما به نمایش در می آید. نتایج آزمون رغبت و توانایی به صورت جدول در قالب درصد برای هر تیپ شخصیتی و سایر مقیاس ها در سطح استانی اعلام می گردد.

توجه داشته باشید که نتایج در همین سامانه my medu.ir  قابل رویت خواهد بود و بعد از آن می توانید بر اساس نتایج به دست آمده، انتخاب رشته پایه نهم به دهم خود را انجام دهید و امیدواریم در این مسیر موفق باشید.

در ادامه نمونه پروفایل دانش آموزی را می بینید که  کارنامه ازمون رغبت my medu ir خود را در سامانه دریافت کرده است.

اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

اما آیا برگه هدایت تحصیلی پایه نهم صرفا حالت توصیه‌ ای دارد یا اجباری است؟  اولین شرط ورود به رشته کسب حداقل نمرات آن رشته است. مقصود از «نمرات» در سایت مای مدیو هدایت تحصیلی و آزمون رغبت و توانایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پایه نهم، میانگین نمره‌ های سه پایه هفتم، هشتم و نهم دانش‌ آموز می‌ باشد که اهمیت و ضریب پایه نهم بسیار بیشتر است.

در سامانه my medu ir ازمون رغبت شش مقیاس اصلی تیپ شخصیتی مد نظر قرار می گیرد و وضعیت دانش آموزان در سطوح کلاس، مدرسه، منطقه، استان و کشور سنجیده می شود.

  • اجتماعی
  • واقع گرا
  • هنری
  • جستجوگری
  • قراردادی
  • تهوری

بعد از اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی و مشاهده نتایج، دانش آموزان و والدین آن ها باید فرم نظر سنجی هدایت تحصیلی را در سامانه my medu ir تکمیل نمایند. در ادامه نحوه تکمیل فرم نظر خواهی دانش آموزان نهم را با هم مرور می کنیم.

فرم نظر خواهی دانش آموز ازمون رغبت

فرم نظر خواهی دانش آموز ازمون رغبت برای ثبت علاقه مندی دانش آموزان به انواع رشته های تحصیلی پایه دهم طراحی شده است. بدین ترتیب دانش آموزان هم باید در تاریخ مقرر یعنی از ۴ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ به حساب کاربری خود در my medu ir مراجعه نموده و اولویت های مورد نظر خود را انتخاب کنند، البته توجه داشته باشید که ثبت تمامی دوازده اولویت ضروری بوده و بعد از ثبت نهایی امکان ویرایش مجدد وجود نخواهد داشت!

دانش آموزان گرامی ابتدا با ورود اطلاعات کد ملی و شش رقم شماره سریال شناسنامه خود به سایت مای مدیو وارد شوید. حالا گزینه هدایت تحصیلی را انتخاب نمایید. از بخش نظر سنجی وارد نمون برگ نظر خواهی دانش آموز شوید. مطابق تصویر زیر روی فلش کلیک کنید تا لیست رشته ها برای شما به نمایش در آید.

راهنمای تکمیل فرم نظر خواهی دانش آموز ازمون رغبت و توانایی هدایت تحصیلی my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

بر حسب علاقه خود، اولویت هایتان را مشخص کنید و سپس روی «گزینه افزودن به» بزنید. در این صورت، جدول رشته ها به ترتیب اولویت و علاقه شما نمایش داده می شود. اگر در حین تکمیل فرم، دچار خطا شدید یا به هر دلیلی خواستید اولویت های خود را تغییر دهید گزینه «حذف جهت ویرایش» را بزنید.

انتخاب اولویت انتخاب رشته هدایت تحصیلی my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

توجه داشته باشید از آنجایی که بعد از زدن دکمه ثبت نهایی به هیچ عنوان امکان تغییر اولویت ها وجود ندارد! پس حتما بعد از اینکه تصمیم قطعی خود را گرفتید، در نهایت روی گزینه سبز رنگ ثبت نهایی بزنید تا اولویت های شما در سامانه my medu ir ازمون رغبت ۱۴۰۲ ثبت شود.

ثبت فرم نظر خواهی دانش آموز ازمون رغبت و توانایی هدایت تحصیلی my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

فیلم آموزش تکمیل فرم نظر سنجی دانش آموز ازمون رغبت و توانایی

زمان بندی و مراحل هدایت تحصیلی نهم my medu ir ازمون رغبت و توانایی Moshavergroup.com



در پاسخ به پرسش های پر تکرار مخاطبان مشاور گروپ مبنی بر اینکه نتایج آزمون رغبت و توانایی چه زمانی و از کجا قابل دریافت است تصمیم گرفتیم مقاله ای پیرامون اعلام نتایج آزمون هدایت تحصیلی پایه نهم بنویسیم و امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید به راحتی جواب آزمون رغبت و توانایی را در سامانه my medu.ir مشاهده و دریافت نمایید.

چنانچه بعد از دریافت کارنامه آزمون مشاوره ای my medu.ir نیاز به راهنمایی بیشتر برای تعیین رشته نهم به دهم دارید می توانید از سال ها تجربه ی مشاوران مجموعه مشاور گروپ استفاده نمایید. با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سامانه اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی چیست؟

✔️سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.irr مسئولیت انتشار نتایج آزمون رغبت و توانایی نهم را بر عهده دارد.

✔️زمان دریافت نتایج آزمون رغبت و توانایی نهم چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️برای اطلاع از زمان دریافت جواب آزمون رغبت و توانایی به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️کارنامه نتایج آزمون رغبت و توانایی را از کجا پیدا کنم؟

✔️راهنمای ورود به سامانه my medu ir ازمون رغبت و همچنین نمونه برگه هدایت تحصیلی نهم نیز در این مقاله قرار گرفته است.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ | my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. دینا رییسی

    عالی

    پاسخ
  2. دینا رییسی

    عالی هست

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی