اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱ | زمان و نحوه دریافت

اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱ | زمان و نحوه دریافت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱ و مهم ترین موضوعات پیرامون آن از جمله زمان اعلام نتایج و همچنین نحوه دریافت نتایج از سایت آزمون استخدامی میانجی گری و داوری را در این مقاله مشاور گروپ بخوانید.

اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری

اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری 1401 برای داوطلبانی که در این آزمون حضور پیدا کرده اند، اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا با تلاش و مطالعه بسیار و همچنین امید به موفقیت در زمان برگزاری آزمون داوری و میانجی گری پا به این مسیر گذاشته و حالا منتظر دریافت نتایج خود هستند.

بدین ترتیب داوطلبانی که پس از ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری و همچنین مطالعه منابع آن در جلسه آزمون شرکت کرده اند، برای آگاهی از نتایج، باید در بازه زمانی اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱ به سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری یا همان سامانه hrtc.ir مراجعه نمایند. توجه داشته باشید که حد نصاب پذیرش در آزمون کتبی، کسب حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون می باشد.

سایت دریافت نتایج آزمون داوری و میانجیگری

سایت دریافت نتایج آزمون داوری و میانجیگری hrtc.ir است، همانطور که می دانید مرکز آزمون جهاد دانشگاهی متولی برگزاری این آزمون است بنابراین نتایج هم از طریق همین سامانه منتشر و قابل دریافت خواهد بود. کافیست روی گزینه دریافت کارنامه کلیک کنید. با ثبت اطلاعات درخواستی که نشان دهنده هویت داوطلب است، به حساب کاربری خود وارد شده و نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایید.

با آغاز فرآیند اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری، بر روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کنید تا مستقیما به سامانه دریافت نتایج منتقل شوید.

زمان اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

زمان اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری

زمان اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری دهه اول اردیبهشت ماه تعیین شده است و نتایج اولیه داوری و میانجیگری به صورت کارنامه در hrtc.ir منتشر و در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

به محض انتشار اطلاعیه اداره قوه قضاییه یا مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مبنی بر تاریخ اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری این مقاله به روز رسانی و زمان دقیق به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

مشاوره اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری

در بخش مشاوره اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری به کارهایی که بعد از دریافت نتایج باید انجام دهید اشاره می کنیم. اگر نام شما در لیست پذیرفته شدگان آزمون قرار نداشت، می توانید در دوره های بعدی ثبت نام کنید و مجددا شانس خود را برای دریافت پروانه داوری و یا دریافت پروانه میانجی گری بیازمایید.

اگر نتیجه آزمون شما مثبت بود و حدنصاب علمی نمره (حد نصاب پذیرش در آزمون کتبی، کسب حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون می باشد) را دریافت کرده بودید باید خود را برای شرکت در مصاحبه آزمون داوری و میانجی گری آماده کنید. زیرا از بین داوطلبانی که حد نصاب آزمون را کسب کرده باشند، حداکثر تا دو برابر ظرفیت اعلامی، به ترتیب نمره به دست آمده، برای مراحل بعدی جذب و استخدام داور قوه قضاییه و میانجی گر قوه قضاییه معرفی می گردند.

در مرحله دوم، مدارک پذیرفته شدگان اولیه بررسی می گردد و با گذر از مرحله بررسی مدارک، برای مصاحبه حضوری از شما دعوت به عمل خواهد آمد.

زمان و محل مصاحبه به اطلاع شخص داوطلبان می رسد. در جلسه مصاحبه آزمون میانجی گری و داوری قوه قضاییه باید مدارک لازم که نشان دهنده سوابق تحصیلی، سوابق کاری و سهمیه شماست را به مسئولان مربوطه ارائه کنید.

پس از برگزاری مصاحبه، در زمان اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری نمره کل نهایی پذیرفته شدگان با نسبت 60 درصد آزمون کتبی و 40 درصد مصاحبه تعیین و به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی خواهد رسید.


امیدواریم با فرا رسیدن زمان اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری و دیدن نتایج، لبخند رضایت بر لبان شما مخاطبان گرامی مشاور گروپ بنشیند و به واقع نتیجه تلاش ها و زحمات خود را دریافت کنید. اگر برای شرکت در مراحل بعدی جذب و مصاحبه داوری و میانجی گری نیاز به راهنمایی دارید مطمئن باشید که در این مسیر همراه و همپای شما هستیم.

ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهیم بود.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، متخصصان حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️تاریخ اعلام آزمون داوری و میانجیگری چه زمانی تعیین شده است؟

✔️زمان دریافت نتایج آزمون داوری و میانجی گری حدودا اواسط اردیبهشت ماه تعیین شده است. زمان دقیق را در همین مقاله مشاور گروپ مطالعه کنید.

✔️سامانه اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری چیست؟

✔️سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کشور متولی برگزاری این آزمون است و کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر به hrtc ir مراجعه نموده و از این طریق نتایج آزمون خود را دریافت نمایند.

✔️نحوه دریافت نتایج آزمون داوری و میانجیگری چگونه است؟

✔️برای اطلاع از نحوه دریافت نتایج به متن این مقاله رجوع کنید. همچنین 8 صبح تا 12 شب هر روز (حتی ایام تعطیل) پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم. شماره تماس از تلفن ثابت 9099071613

4.6/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱ | زمان و نحوه دریافت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی