اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی 97

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی 97

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقالهٔ آموزشی سعی دارد به موضوع اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی 97  بپردازد. شما می‌توانید نکات مهم ثبت نام آزمون‌های استخدامی و شرایط جذب و زمان برگزاری ، امتیازات و سهمیه های قانونی آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی 97  را در این مقاله مشاهده کنید. در صورت وجود هرگونه سؤال تنها کافی است با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس گرفته و از آخرین شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی 97  اطلاع کامل کسب نمایید.

نتایج آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور

ضمن آرزوی موفقیت خدمت شما عزیزان شرکت کننده در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور ، به اطلاع می‌رسانیم تمامی‌ اخبار مربوط به اعلام نتایج آزمون استخدامی‌ سازمان امور مالیاتی به محض انتشار نتایج در همین صفحه به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

انواع سهمیه در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور

انواع سهمیه در آزمون استخدامی‌ سازمان امور مالیاتی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

با توجه به اینکه قبلاً سهمیه های 25% و 5% ایثارگران و 3% معلولین از محل مجوز شماره 175634، ت 48521 هـ مورخ 91/09/08 در آزمون های استخدامی قبلی (سال های 91، 94 و 95) لحاظ گردیده است، لذا شرکت کنندگان واجد شرایط ایثارگری و معلولیت در این آزمون با داشتن گواهی مربوط در صورت داشتن نمره مساوی در مقایسه با داوطلبین آزاد از اولویت استخدامی برخوردار می‌باشند.

* ایثارگران بیست و پنج درصد (25%) شامل: جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شاهد، با داشتن گواهی معتبر از مراجع ذی صلاح قانونی می‌باشند .

* ایثارگران پنج درصد (5%) به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%) و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت، با داشتن گواهی معتبر از مراجع ذیصلاح قانونی اطلاق می شود .

* برای داوطلبین واجد شرایط معلولیت، داشتن معرفی نامه معتبر از سازمان بهزیستی الزامی می باشد .

نکته مهم: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی توسط سازمان بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری، احکام قراردادی و معلولین عادی) مغایر با شرایط مندرج در این مطلب و همچنین اطلاعات اظهاری مندرج در «برگ درخواست شغل» باشد، هیچ گونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون ( اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی 97، فرآیند گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از سایر فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

تذکرات:

– کارکنان قراردادی صرفاً مجاز به انتخاب یک شغل از عناوین مندرج در آگهی استخدامی می‌باشند.

– هر یک از داوطلبین صرفاً در شغل انتخابی خود، مجاز به انتخاب 2 محل جغرافیایی با رعایت اولویت ها به شرح ذیل می‌باشند:

• در اولویت اول انتخابی:

– داوطلبان براساس مندرجات آگهی استخدامی مجاز به انتخاب یک شغل در هر واحد سازمانی می باشند.

( الزامی به انتخاب شغل صرفا در استان محل خدمت داوطلبان نمی باشد).

• در اولویت دوم انتخابی :

– داوطلبان درصورت تمایل مجاز به انتخاب یک محل جغرافیای دیگر براساس مندرجات آگهی استخدامی در همان شغل انتخابی اول می باشند .

– توجه: بررسی موضوع اولویت دوم انتخابی داوطلبین در صورت عدم تکمیل ظرفیت با لحاظ انتخاب اولویت اول سایر داوطلبین و سیاست های ساماندهی نیروی انسانی سازمان امور مالیاتی کشور خواهد بود و بدیهی است انتخاب اولویت دوم، هیچگونه حقی برای داوطلبین ایجاد نخواهد کرد .

– تبصره: اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی 97 صرفاً بر اساس اولویت اول انتخابی صورت می پذیرد .

نکته مهم:

– اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی 97 و انتشار اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق سایت سازمان امور مالیاتی و ادارات کل امور مالیاتی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و لیست قبول شدگان به منظور ادامه مراحل استخدامی به دفتر گزینش سازمان ارسال خواهد گردید.

– تاكيد مي‌گردد مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حكم استخدامی، حكم مزبور لغو و بلااثر مي‌شود.

برای دریافت نتایج آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی 97 و اطلاع از آخرین نکات مربوط به آزمونهای استخدامی با کارشناسان آزمون های استخدامی مشاور گروپ در ارتباط باشید.مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی