اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن

اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بعد از برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن باید بپردازیم به اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همراهی جهاد دانشگاهی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کرده است تا از این طریق بتواند نیرو های متعهد و با استعداد را جذب کند. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج، مراحل اعلام نتایج و سامانه ای که این نتایج را اعلام میکند این مقاله را در مشاورگروپ بخوانید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن روز شنبه 1401/01/20 اعلام شده است. با توجه به برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی – حساب ۱۰۰ امام(ره)، نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن در سامانه اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن بارگذاری شده است. داوطلبین عزیز دقت نمایند چنانچه به عنوان پذیرفته شده جهت حضور در مراحل بعدی، انتخاب شده‌اند، جهت انجام سایر مراحل از روز شنبه  1401/01/27 (۲۷ فروردین) به ایشان اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

به محض انتشار اخبار مبنی بر زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن اطلاعات این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir می باشد. داوطلبان برای دیدن نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن بعد از اعلام زمان نتایج به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند و در قسمت پروفایل نتایج خود را مشاهده کنند.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن

اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن

پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی تخصصی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری مینماید. دارندگان بالاترین امتیاز بر اساس نتایج آزمون کتبی و مدارک ارسالی، برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد.

لیست چند برابر ظرفیت

اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن

لیست سه برابر ظرفیت
اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن
معرفی به گزینش (انتخاب یک برابر ظرفیت)
اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن
 بررسی مدارک از بین دارندگان  حد نصاب نمره انجام مصاحبه استخدامی علمی، معرفی داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه استخدامی و سایر مراحل استخدام
پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن پنجاه درصد برای آزمون های کتبی و پنجاه درصد برای مصاحبه استخدامی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفراصلی) خواهد بود.
کسب رتبه برتر در آزمون کتبی،هیچ گونه حق استخدامی برای داوطلب ایجاد نمیکند و معرفی افراد جهت حضور در مصاحبه، به ترتیب بیشترین نمره کسب شده تا سه برابر ظرفیت صورت می پذیرد. برای انجام همه مراحل قبلی لازم است نمره حد نصاب (یعنی 30 درصد نمره در آزمون کتبی) را در هر شغل محل کسب کنید. انتخاب افراد پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات کسب شده، سهمیه های قانونی و با رعایت سایر قوانین و مقررات جاری، میباشد.  
  انتخاب افراد صرفا از بین منتخبان مرحله قبل که مدارکشان بررسی و تایید شد و با درنظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی در آزمون کتبی در هر شغل محل صورت میگیرد
 

در این مقاله در باره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن و مراحل اعلام نتیجه آزمون استخدامی صحبت کردیم. در صورت داشتن سوال، اطلاع یافتن از زمان دقیق اعلام نتایج و بروز هرگونه مشکل در ورود به سایت جهاد دانشگاهی با کارشناسان مشاور گروپ با شماره  9099071613  در تماس باشید.

نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن روز شنبه 1401/01/20 اعلام شده است. نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن در سامانه اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن بارگذاری شده است. داوطلبین عزیز دقت نمایند چنانچه به عنوان پذیرفته شده جهت حضور در مراحل بعدی، انتخاب شده‌اند، جهت انجام سایر مراحل از روز شنبه (۲۷ فروردین) اطلاع‌رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن کدام است؟

اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن در سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir می باشد.

اعلام نتایج آزمون استخدامی چه مراحلی دارد؟

اعلام نتایج آزمون استخدامی مراحلی مانند کسب حدنصاب در ازمون کتبی تخصصی، مصاحبه های عمومی و تخصصی و با انعقاد قرارداد وطی مراحل لداری در صورت قبولی گزینش دارد

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. علی

    سلام . وقت بخیر
    شمایی ک اعتراضات ما رو به نتیجه ازمون بررسی نمیکنین چرا ملت رو سرکار میذارین ؟؟؟؟
    ازمون بنیاد مسکن اخر شهریور بوده الان دو ماه گذشته هنوز جواب اعتراضات نیومدن و نخواهند امد 😏

    پاسخ
  2. سید مسعود

    تو رو بخدا دیگه بسته یعنی چه من اولین نفری بودم فهمیدم کارنامم اشتباه هست هم دو درخواست اعتراض داخل قسمت پروفایل رو فرستادم هم جدا گانه ایمیل زدم به جهاد دانشگاهی و اینکه حضورا نامه کتبی به مدیر اجرایی و جهاد دانشگاهی دادم و به صراحت و قاطعیت میگم من سوال ها و جواب هایی رو که نوشتم در دست دارم حتی مدادی که با اون ازمون را دادم حتی یک صدم درصد شک ندارم کلیه درصد هام بالای ۵۰تا ۸۰هستند اون وقت اومدن باز همون کارنامه ۸درصدی و ۲۰درصدی و۱۸-درصدی رو فرستادن این دیگه چه وضعشه دیگه پیگیری باید همین باشه باید حتما رفت حراست و بازرسی و دیوان عدالت و کارشناسی خب دیگه ویرایش کنید طرف رفت مصاحبه کرد با خودتونه الکی دلشون رو شاد نکید تو رشته من که معماری هست فرد قبولی نمرش ۱۵هس نمره من ۸در صورتی نمره من ۷۳ باید بشه

    پاسخ
  3. آرزو

    سلام خسته نباشید
    در آزمون بنیاد مسکن چند نفر رو برای مصاحبه دعوت میکنن؟چند برابر ظرفیت؟

    پاسخ
  4. علی

    چند برابر ظرفیت! بعد سه برابر ظرفیت بعد ی نفر آن هم پنج ساله
    دعوتم کردین اما نمیام فکر نکنین به خاطر شما پول دادم به خاطر آمادگی واسه آپ بود
    دیگه هم شرکت نمیکنم

    پاسخ
  5. ایمان

    با سلام
    لطفا میشه بفرمایید از زمان اعلام نتایج ازمون بنیاد مسکن تا زمان مصاحبه در صورت قبولی چند روز فرصت داریم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی