اعلام آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402

آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402

جهت مشاوره در زمینه اعلام آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402 : همانطور که در جریان هستید مدت ها است که ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود.

 آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402

 آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402  »   در ادامه پست های مربوط به کنکور 1402 این بخش اختصاص به ویرایش ثبت نام اطلاعات کنکور سراسری 1402 به همراه زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی هریک از داوطلبان ریاضی ، تجربی ، زبان ، انسانی و هنر دارد . آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402/

مشاوره ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402

 آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402  »  پس انجام فرایند اینترنتی ثبت نام کنکور سراسری 1402 و دریافت کد رهگیری ثبت نام گاها برای برخی از داوطلبان پیش می آید که بعضی از اطلاعات وارد شده در هنگام ثبت نام اشتباه وارد نموده و یا اینکه قصد دارند برخی از اطلاعات ثبت نامی خود را تغییر دهند .

 آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402  »  بر این اساس سازمان سنجش فرصتی دوباره برای برای داوطلبان کنکور 1402 فراهم نموده است که بعضی از اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند . در صورتی که در زمان ثبت نام کنکور سراسری 1402 موفق به ویرایش اطلاعات خود نشده اید سازمان سنجش جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402 دو مهلت را هر ساله برای داوطلبان مهیا میکند که مهلت اول بعد از ثبت نام کنکور سراسری 1402 می باشد که معمولا در اسفند ماه می باشد و مهلت دوم مربوط به قبل از زمان برگزاری کنکور سراسری 1402 و در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 می باشد .  آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402  »

 آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402  »در مهلت اول ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان می توانند کلیه ی اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند ( البته در مورد سوابق تحصیلی بین داوطلبانی که شامل سوابق تحصیلی میشوند با داوطلبانی که شامل سوابق تحصیلی نمیشوند تفاوت وجود دارد که در ادامه توضیح داده می شود ) اما در مرحله ی دوم ویرایش داوطلبان می توانند فقط تعدادی از اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند . در ادامه این پست در مورد زمان و نحوه ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 1402 توضیحات جامعی ارائه میشود . آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402  /

 آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402  » پس از پایان یافتن زمان ثبت نام کنکور سراسری 1402 و اتمام ثبت نام کنکور سراسری 1402 و دریافت کد رهگیری ثبت نام ، گاهی برخی از متقاضیان در شرکت در کنکور سراسری بعضی از اطلاعات را در هنگام ثبت نام اشتباه وارد می نمایند و یا قصد دارند برخی از اطلاعات خود را ویرایش کنند ،به طور مثال داوطلبی کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود را ممکن است اشتباه وارد کرده باشد و یا مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 1402 را به درستی بارگذاری نکرده باشد.

 آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402  »   اما نگران نباشید ، زیرا سازمان سنجش و آموزش کشور تدابیر خاصی در این خصوصی اندیشیده است .،سازمان سنجش کشور برای مشکلاتی از این قبیل فرصتی دوباره برای متقاضیان شرکت در کنکور سراسری فراهم نموده است و شما می توانید اطلاعات خود را در سایت سازمان سنجش ویرایش نمایید.

 آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402  »  هر ساله سازمان سنجش کشور دو مهلت را برای انجام ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری برای آن دسته از داوطلبانی که خواهان تغییر اطلاعات خود می باشند،که مهلت اول بعد از ثبت نام کنکور سراسری 1402 می باشند که معمولا در در اسفند ماه می باشد و مهلت دوم مربوط به قبل از زمان برگزاری کنکور سراسری 1402 و در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 می باشد. آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402 /

 آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402  »  توجه داشته باشید در مهلت اول داوطلبان قادر به ویرایش کلیه ی اطلاعات ثبت نامی می باشند ولی در مهلت دوم می توانند فقط تعدادی از اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند. بنابراین بهتر است سعی کنید از همان ابتدا ثبت نام خود را به درستی انجام دهید .

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402 خود نیز باید به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنید.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 1402

 آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402  »  داوطلبان برای ویرایش ثبت نام خود می توانند وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org بشوند . و در قسمت سراسری ، ثبت نام کنکور سراسری را انتخاب نمایند و از منوی سمت راست با انتخاب گزینه قبلا ثبت نام نموده ام با وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام وارد فرم ثبت نام خود شوند و ویرایش خود را انجام دهند .

و در نظر داشته باشید که بعد از هر بار ویرایش ثبت نام ، نسبت به دریافت مجدد پرینت ثبت نامی خود اقدام نمایید . بعد از آغاز زمان ویرایش ثبت نام کنکور 1402 در این بخش راهنمای تصویری آن را قرار خواهیم داد . آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402  /

نکات مهم در ثبت نام کنکور سراسری 1402

 آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402  »  در این مقاله به بررسی نکاته مهمی در خصوص ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 1402 پرداخته ایم ، تا داوطلبانی که در وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی خود دچار اشتباه شده اند بتوانند با استفاده از این امکان ثبت نام صحیح و دقیقی انجام دهند . در ادامه به چند نکته مهم در مورد ثبت نام کنکر سراسری 1402 اشاره نموده ایم :

1. ثبت نام کنکور سراسری 1402 و ثبت نام دانشگاه آزاد 1402 بصورت یکپارچه و از طریق سایت سنجش صورت می پذیرد و آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 علاقه مند به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 نیز می باشند در زمان ثبت نام هزینه ای جداگانه پرداخت نخواهند کرد .
2. کلیه داوطلبان لازم است اطلاعات ثبت نامی خود را تا پایان مراحل کنکور 1402 ( پایان مهر ماه 1402 ) نزد خود نگه دارند .
3. در صورتی که ثبت نام خود را از طریق کافی نت ها انجام می دهید ، در وارد کردن و صحت اطلاعات ثبت نامی خود دقت نمایید .

   کلیه داوطلبانی که در خصوص شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1402 سوالی برایشان مطرح شده است می توانند کلیه سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ” مشاور گروپ ” بپرسند ، همچنین می توانند کلیه روند فرآیند ثبت نام کنکور 1402 خود را با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی به مشاوران ” مشاور گروپ ” بسپارند .

مشاور گروپ

برای مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

3.7/5 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. میم

    سلام من معدلمو اشتباه زدم و الان رتبه م امده باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید چطوری ویرایش کنم اطلاعات رو

    پاسخ
  2. مژده

    سلام ببخشید موقه ثبت نام کنکور معدل کل دیپلمم و معدل یازدهمم دوتاش معدل کل دیپلم زدن واسم مشکل پیش میاد؟

    پاسخ
  3. مژده

    سلام ببخشید ثبت نام کنکورم معدل کل دیپلم و معدل یازدهمم واسم معدل کل دیپلم گذاشتن این واسم مشکل پیش میاد؟

    پاسخ
  4. فرزانه

    سلام خسته نباشین.. من سراسری۹۹ثبت نام کردم اما معدل پیش دانشگاهیم اشتباه وارد شد چون مدرکم تو دسترس نبود.. ایا دوباره زمان میدن برا ویرایش اطلاعات؟؟لطفا زود پاسخ بدین بد استرسی گرفتم

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      تا این ساعت تمدید مجدد اعلام نشده اگه تمدیدی باشه فردا صبح اعلام میشه و در مشاورگروپ هم سریع اطلاع رسانی میکنیم.

      پاسخ
  5. نازنین

    سلام الان می شود تغییر سهمیه داد در اطلاعات کنکورمون ؟

    پاسخ
  6. محمد

    سلام من اون پیامی که نزدیکای عید اومده بود واسه ویرایش رو نزدم مشکلی داره؟؟؟

    پاسخ
  7. بهار

    الان متوجه شدم
    خیلی استرس گرفتمممم
    کارت ورود به جلسه صادر میشه برام؟

    پاسخ
  8. بهار

    ببخشید ویرایش مجدد داریم برای کنکور 98
    من تازه متوجه شدم محل تولد اشتباه وارد کردم به جای محل صدرور شناسنامه
    چکار باید بکنم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی