راهنمای اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۲

راهنمای اعتراض به نتایج آزمون دکتری

جهت مشاوره در زمینه راهنمای اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان آزمون دکتری پس از مشاهده نتایج اولیه آزمون، در صورتی که به نمره خود اعتراض دارند، می توانند درخواست خود را به صورت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش کشور، ثبت نمایند. به منظور آشنایی بیشتر داوطلبان، نحوه اعتراض به نتایج کنکور دکتری 1402 در این مقاله ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

زمان اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۲

زمان اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۲ تا تاریخ 3 اردیبهشت ماه ادامه دارد. بر اساس اعلام سازمان سنجش، با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲ و یا به مندرجات کارنامه نتایج کنکور دکتری  می‌توانند حداکثر تا تاریخ 1402/02/03 به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند.

نتیجه اعتراض به نتایج کنکور دکتری

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان اعتراض به نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲ می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. بدیهی است به مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ 1402/02/03 واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثرداده نخواهد شد.

راهنمای اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۲

راهنمای اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۲ ، به صورت تصویری در ادامه مقاله بیان شده است. داوطلبان برای ثبت درخواست خود باید به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند. مراحل ثبت اعتراض به نتایج کنکور دکتری 1402 به صورت زیر است:

  1. برای اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۲ ، باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و سپس از منوی سمت چپ نسبت به ورود به سیستم پاسخگویی این سازمان اقدام نمایید.

اعتراض به نتایج کنکور دکتری darkhast.sanjesh.org

در صورتی که قبلاً در سیستم پاسخگویی عضو شده‌اید با اطلاعات کاربری خود وارد شدید؛ در صورتی که قبلاً عضو نشده‌اید، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنید.

   2. با ورود به سیستم پاسخگویی سایت سنجش، از منوی سمت راست بر روی گزینه «درخواست جدید» کلیک کنید.

  • پس از عضویت امکان تغییر مشخصات فردی وجود ندارد؛ ملاک پیگیری و پاسخگویی، مشخصات و اطلاعات ثبت شده در این مرحله است؛ بنابراین در وارد کردن اطلاعات بطور صحیح و معتبر، دقت کنید. (پروفایل های تکراری و حاوی اطلاعات اشتباه یا مغایر با سایرسامانه ها غیرفعال می شود)
  • با توجه به اینکه رمز پروفایل به پست الکترونیکی وارد شده در این فرم، ارسال می شود باید پست الکترونیکی معتبر و فعال باشد؛ لازم به ذكر است هر کاربر باید ایمیل مخصوص به خود داشته باشد و استفاده از یک ایمیل برای چندین کاربر امکانپذیر نیست
  • اطلاعات و مشخصات داوطلب در این سامانه از نظر سازمان شخصی و محرمانه است و انتظار می رود همانطور كه سازمان در این خصوص تلاش می كند، كاربران نیز از انتشار اطلاعات شخصی خود نزد دیگران خودداری كنند
  • مسئولیت عدم دسترسی به سیستم به دلیل وارد کردن اطلاعات اشتباه برعهده کاربر است و سازمان سنجش آموزش کشور در این زمینه مسئولیتی نخواهد داشت
  • اطلاعات و سابقه فعالیت های کاربران در این سامانه، ثبت و نگهداری می شود

   3. سپس در بخش آزمون، «دکتری» و در بخش سال، «1402» را انتخاب کنید و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.

rahgiri.sanjesh.org

با ظاهر شدن گزینه‌های پایین صفحه، گزینه «اعتراض به نتیجه قبولی» را انتخاب کنید تا بتوانید درخواست خود جهت اعتراض به نتایج کنکور دکتری 1402 را ثبت کنید.

اعتراض به نتایج آزمون دکتری

   4. برای ثبت درخواست خود جهت اعتراض به نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲ ، لازم است اطلاعات خود شامل شماره داوطلبی و شماره پرونده را وارد کنید.

اعتراض به نتایج دکتری 99

لینک ورود به سامانه ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری 1402

سوالات پرتکرار داوطلبان آزمون دکتری 1402

  • چگونه میتوانم به صورت اینترنتی با سازمان سنجش مكاتبه و نامه خود را پیگیری نمایم؟
با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه درخواست کتبی می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه تصویرمستندات لازم بعلاوه ( تصویر درخواست کتبی امضا شده داوطلب که در آن آدرس دقیق پستی به همراه شماره تلفن ثابت و همراه شخصی ذکر شده باشد) ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می­شود. متقاضیان می­توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
  • در زمان عضویت برخی از مشخصات فردی را اشتباه وارد كرده ام. برای اصلاح آن چه كار كنم؟

امکان اصلاح ایمیل وجود ندارد و در صورتی که پروفایلی با ایمیل اشتباه ایجاد کرده اید، لازم است چند روز صبر کنید تا پروفایل با ایمیل اشتباه بصورت خودکار حذف شود و پس از آن قادر خواهید بود تا پروفایل با ایمیل و مشخصات صحیح ایجاد کنید.

  • برای اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه چه كار كنم؟

پس از اعلام اسامی معرفی شدگان به مصاحبه چنانچه به نتیجه اعتراض به نتایج آزمون دکتری (عدم معرفی به مصاحبه در رشته محل های انتخابی یا عدم معرفی به مصاحبه در رشته محل های بالاتر وارد شده در فرم انتخاب رشته) دارید، می توانید پس از عضویت و ورود به سیستم، فرم اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه را تکمیل کنید.

در این صورت پس از اتمام مهلت تکمیل این فرم، درخواست های ثبت شده جهت بررسی به کارشناسان مربوطه ارجاع داده می شود تا پس از بررسی، نتیجه از طریق همین سیستم پاسخگویی به داوطلب اعلام شود.

سوالات متداول داوطلبان

معترضان به نتایج آزمون دکتری 1402 چگونه عمل کنند؟

در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج اولیه می‌توانند حداکثر تا 3 اردیبهشت 1402 به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

نتیجه اعتراض به نتایج کنکور دکتری چگونه و از چه طریقی اطلاع رسانی می شود؟

متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

برای اعتراض به نتایج آزمون دکتری 1402 به کدام سایت باید مراجعه کرد؟

در همین مقاله، جزئیات این موضوع به طور کامل شرح داده شده است + پاسخ به دیگر سوالات متداول.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنمای اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. علی

    کنکور دکتری مدیریت صنعتی 1401
    پاسخ سؤال 11 (درس آمار) در گزینه‌ها نیست.
    پاسخ سؤال 52 (تحقیق در عملیات پیشرفته) گزینه 2 بدست می‌آید ولی کلید گزینه 1 اعلام شده است.
    احتمالا تا فردا مهلت دارد، لطفاً اعتراض بزنید.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی