نتایج اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ + نحوه اعتراض

نتایج اعتراض به آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه نتایج اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ + نحوه اعتراض

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ما در این مقاله موضوع نتایج اعتراض به آزمون نمونه تیزهوشان را مورد بررسی قرار داده ایم. برای اطلاع یافتن از زمان و نحوه اعلام نتایج اعتراض به آزمون دانش آموزان پایه ششم و نهم مقاله مشاور گروپ را بخوانید.

نتایج اعتراض به آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان

اعتراض به نتایج آزمون نمونه تیزهوشان ۱۴۰۲

رقابت در آزمون های ورودی نمونه تیزهوشان سنگین است. داوطلبان زیادی برای ورود به این مدارس با هم در رقابت و تلاش هستند. بنابراین برای قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی دانش آموزان باید زیاد تلاش کنند و درس بخوانند و طبیعتا هر انسانی که تلاش کند انتظار نتیجه خوب دارد. بعد از اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ممکن است شما نسبت به ان اعتراض داشته باشید.

گاهی اوقات پیش می آید دانش آموزان با دیدن نتایج آزمون خود تعجب می کنند و به این فکر می کنند در تصحیح و نمره دادن اشتباهی رخ داده است و حق او این نمره نبوده است. بنابراین به فکر اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان میفتند تا بلکه در نمره دهی انها تجدید نظر صورت گیرد.

برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه تیزهوشان باید در سامانه ثبت نامی در مدارس نمونه دولتی هر استان اعتراض خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ آن بمانید.

نتایج اعتراض به آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲

بعد از اینکه دانش آموزان نسبت به نحوه نمره دادن اعتراض کردن و اعتراض به نتایج خود را در سامانه ثبت کردند باید منتظر نتیجه اعتراض خود بمانند تا ببیند نتایج اعتراض به آزمون نمونه تیزهوشان ۱۴۰۲ چه شده است. یعنی آیا اعتراض انها مورد قبول واقع شده و نمره داوطلب تغییر کرده یا اعتراض مورد قبول نیست و نمره ی تغییر نکرده است.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان

زمان اعلام نتایج اعتراض به آزمون نمونه تیزهوشان

داوطلبانی که به نتیجه آزمون نمونه دولتی و آزمون تیزهوشان خود اعتراض کردند می خواهند بدانند که زمان اعلام نتایج اعتراض به آزمون نمونه تیزهوشان چه زمانی است. بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی در هر استان حدود یک ماه بعد از برگزاری نتایج اعلام می شود.

یعنی حدود اوایل مرداد ماه. در این زمان دانش آموزان می توانند به نتایج ازمون اعتراض کنند و حدود  دو الی سه هفته زمان بررسی به اعتراضات طول می کشد و در همه شهر ها یکسان نخواهد بود. نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در سایت ثبت نامی اعلام می شود.

سامانه اعلام نتایج اعتراض به آزمون نمونه تیزهوشان

برای دیدن نتایج اعتراضات باید به سامانه اعلام نتایج اعتراض به  آزمون نمونه تیزهوشان صرفا بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم و سامانه hoosh.medu.ir برای پایه های ششم به هفتم انجام خواهد گرف.

دانش آموزان در زمان اعلام شده باید وارد سامانه آزمون مدیو شده و نتایج اعتراض خود را مشاهده کنند. در ضمن این سامانه برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی  و تیزهوشان نیز می باشد.

برای ورود به سامانه اعلام نتایج اعتراض به آزمون و ثبت نام در مقطع نهم به دهم می توانید روی لینک زیر بزنید

برای ورود به سامانه اعلام نتایج اعتراض به آزمون و ثبت نام در مقطع ششم به هفتم می توانید روی لینک زیر بزنید

اگر درخصوص نحوه ثبت نام در مدارس تیزهوشان، زمان ثیت نام در مدارس نمونه تیزهوشان، نحوه انجام اعتراض به نتایج می توانید از کارشناسان مشاور گروپ کمک بگیرید برای گرفتن مشاوره با شماره 9099071613 تماس بگیرید

❓آیا دانش آموزان امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان را دارند؟

✔️ بله دانش آموزانی که فکر میکنند نمره آزمون نادرست است می توانند اعتراض کنند.

❓زمان اعلام نتایج اعتراض به آزمون نموونه دولتی و تیزهوشان کی هست؟

✔️ برای دیدن زمان اعلام نتایج اعتراض به آزمون متن مقاله را بخوانید.

❓از کدام سامانه باید نتایج اعتراض به آزمون نمونه و تیزهوشان خود را ببینیم؟

✔️ لینک سایت های اعلام نتایح را در متن مقاله قرار داده ایم می توانید وارد سامانه شوید.

❓برای ورود به سامانه اعلام نتایج اعتراض به آزمون نمونه دولتی مشکل دارم چه کار کنم؟

✔️ برای حل مشکل ورود به سایت اعلام نتایج اعتراض به آزمون می توانید از مشاور گروپ کمک بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ + نحوه اعتراض

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سپیده

    پسر من بخاطر اون ۲۰ تا سوال اول غیر استاندارد و بیخود از دفترچه دوم قبول نشد زحمتهای یکساله یه دانش آموز پرتلاش برباد رفت و واقعا برای مدیران سمپاد وزارت آموزش پرورش متاسفم که با بچه های پرتلاش که دوست دارن نخبه بشن و فرد مفیدی برای جامعه بشن این کار رو میکنه و اول راه اینطور کنار میزنه ایجور بچه ها رو متاسفم😔

    پاسخ
  2. زه ه

    در خصوص طراحی دفترچه دوم آزمون ۱۴۰۲_۱۴۰۳ از سوال ۶۰ تا سوال ۷۹ یک سری سوال با عنوان شمارش مثلث یا مستطیل یا چند ضلعی سفید مطرح شده است
    اولا که چنین سوالاتی (مثلث سفید ) تا به حال جزو هیچکدام از نمونه سوالات و کتابهای آمادگی آزمون نبوده است. و صد البته بنده متوجه نمی شوم با کدامین منطق اگر خطی از یک شکل هندسی سفید رد شود آن شکل تبدیل به شکل رنگی می شود . کلا سوال دارای شبهه و مشکل دار است ‌.
    نکته دیگر اینکه بچه ها نمونه سوالات متعددی را تمرین کرده اند این سوالات سریالی و پیوسته نشان دهنده ی این است که طراحی سوال سرسری و بسیار سطحی انجام شده است و منصفانه نیست که اگر دانش آموز در حل یک سری از سوالات اشکال داشته باشد در آزمون ۱۰ تا ۱۵ سوال را به این واسطه از دست بدهد .دفترچه دو آزمون ۱۴۰۲ صد در صد نیاز به اصلاحیه دارد و باید تمام شرکت کنندگان پیگیر این موارد باشند.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی