اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 – زمان اعتراض

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 – زمان اعتراض

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 در این مقاله ارائه داده شده است. پس از اعلام نتایج آزمون ورود به حرف مهندسان، داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند و به نتایج آزمون خود اعتراض دارند می توانند در بازه اعلام شده نسبت به ثبت و ارسال اعتراضات خود اقدام نمایند. داوطلبان به منظور قبولی در آزمون نظام مهندسی، لازم است 50 درصد نمره را با در نظر گرفتن نمره منفی کسب نمایند.

کلیه داوطلبان می توانند اعتراض خود را نسبت به سوالات و پاسخنامه آن ها و یا نسبت به نمره و نتیجه نهایی آزمون ثبت نمایند. راهنمای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی یا سوالات و پاسخنامه آزمون در ادامه این مقاله ارائه داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402

زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 ، در طی اطلاعیه ای از طریق سامانه آزمون ورود به حرفه مهندسان اعلام می شود. پس از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی در سایت inbr.ir داوطلبانی که به هر دلیل به نتایج آزمون خود اعتراض دارند می توانند در بازه تعیین شده درخواست اعتراض خود را ثبت و ارسال نمایند. زمان دقیق اعتراض به نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر 1402 متعاقبا اعلام می گردد.

زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 1402 از روز شنبه 2 دی ۱۴۰۲ تعیین شده است و مطابق با اطلاعیه سایت inbr ir درخواست‌هايي كه بعد از تاريخ‌ مقرر ارسال گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد. بنابراین در صورت نارضایتی از نتایج پاسخنامه ، در همین بازه زمانی حتما با مراجعه به سامانه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی که لینک آن در ادامه مقاله قرار دارد، اعتراض و نارضایتی خود را اعلام دارید.

پیرو اطلاعیه‌ قبلی اعلام نتایج مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان (تستی) مهرماه ۱۴۰۲، بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان محترم آزمون‌های یاد شده می‌رساند، با توجه به اعلام کتبی شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور و بررسی‌های نهایی در کمیته‌های بازنگری طراحی سوالات، نتایج قطعی آزمون‌های موصوف استخراج گردیده و عندالزوم تغییرات لازم در پاسخنامه و کارنامه داوطلبان اعمال شده است.

لذا کلیه داوطلبان محترم می‌توانند با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند. بدیهی است عدم تغییر در نتیجه به مفهوم نبودن ایراد و اشکال در نتایج اولیه می‌باشد. از آنجا که مطابق دستورالعمل ثبت‌نام آزمون‌ها، نتایج اعلام شده قطعی می‌باشد لذا اکیدا تقاضا می‌شود که از ارسال هرگونه درخواست و یا تماس تلفنی در ارتباط با این موضوع خودداری فرمایند. بدین‌ترتیب قبولی شرکت‌کنندگانی که کلیه شرایط شرکت در آزمون را مطابق راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها رعایت کرده‌اند مورد تایید بوده و نتایج یاد شده به مدت ۳ سال از تاریخ برگزاری آزمون برای آنها دارای اعتبار می‌باشد. آن دسته از شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده‌اند می‌توانند در آزمون‌‌های بعدی شرکت نمایند.

در خاتمه خاطر نشان می‌سازد، گواهی قبولی صرفا یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به‌کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه اشتغال، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صِرف قبولی در آزمون بدون احراز سایر شرایط قانونی تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند.

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402

راهنمای اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است. افرادی که بعد از شرکت در آزمون نظام مهندسی و اعلام نتایج نتوانسته‌ اند به حدنصاب قبولی برسند، شانس اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی را دارند که در ادامه به تفصیل درباره آن توضیحات لازم داده خواهد شد.

الف – با توجه به مراحل مختلف نظارتی و بررسی کلید سؤالات، بروز اشتباهات در آزمون نظام مهندسی بسیار نادر می‌ باشد. لکن اگر داوطلبی نسبت به اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 اعتراض داشته باشد می‌ تواند درخواست خود را به‌ صورت کتبی و در قالب فایل بازنگری برای واحد مربوطه ارسال نماید.

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی باید توسط داوطلب با ذكر مشخصات كامل یعنی شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس، حداکثر تا تاریخ اعلام شده به نشانی سامانه اینترنتی شركت خدمات آموزشی سازمان سنجش ارسال نماید.

نکته: لازم به ذکر است که اعتراض، می‌ بایست در بازه زمانی تعیین شده از طریق سامانه مربوطه ارسال شود و به درخواست هایی كه بعد از تاریخ مقرر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

سامانه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی

لینک سامانه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی در این بخش از مقاله قرار گرفته است تا شما عزیزان به راحتی بتوانید به آن دسترسی داشته و در بازه زمانی تعیین شده از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان نسبت به ثبت نارضایتی خود از نتیجه آزمون اقدام نمایید.

برای ورود به سامانه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 1402 کلیک نمایید.

(با آغاز زمان اعتراض به نتیجه آزمون نظام مهندسی این لینک فعال می گردد)

نحوه ثبت اعتراض به نتیجه آزمون نظام مهندسی

در ابن قسمت نحوه ثبت اعتراض به نتیجه آزمون نظام مهندسی را با هم مرور می کنیم. برای ثبت اعتراض به نتایج ابتدا باید به سامانه اعتراض متعلق به شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید.

حالا مطابق تصویر زیر  بعد از وارد کردن شماره موبایل خود در کادر مربوطه، روی گزینه ورود بزنید تا به حساب کاربری خود وارد شوید. ار بخش اعتراض به نتایج می توانید نارضایتی خود را با ارسال مدارک لازم، اعلام دارید.

سامانه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی Moshavergroup.com

اگر برای ثبت اعتراض نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، شماره تماس 9099071613 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 1402

وزارت راه و شهرسازی تمام تلاش خود را مصروف داشته تا آزمون‌ ها با همکاری شرکت خدمات آموزش سازمان سنجش و دانشگاه‌ های معتبر کشور و افراد حقیقی و حقوقی باتجربه و شاغل در حرفه مهندسی ساختمان و آشنا به مقررات ملی ساختمان با استاندارد های مورد نیاز برگزار شود. در این زمینه توجه به نکات زیر ضروری است:

به گفته دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان و مطابق با راهنمای اعلام نتیجه آزمون نظام مهندسی مهر 1402 با توجه به بررسی های دقیق و كنترل های مكرری كه در كلیه مراحل تصحیح پاسخنامه ها صورت گرفته، نتایج اعلامی فاقد مشكل هستند ولی اگر داوطلبی نسبت به نتیجه آزمون خود (یعنی در مورد تصحیح پاسخنامه) اعتراضی دارد می تواند درخواست اعتراض خود را صرفاً بصورت كتبی در سامانه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی اعلام کند.

فایل pdf فرم درخواست بررسی مجدد پاسخنامه آزمون نظام مهندسی و همچنین pdf فرم اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 در این مقاله ارائه شده است.

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی)

امکان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی) تیر 1402 برای شرکت کنندگان این آزمون فراهم گردیده است. مطابق با متن اطلاعیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در سایت inbr آن دسته از داوطلبانی که به نتایج نهایی خود معترض هستند می توانند در تاریخ مقرر برای ثبت اعتراض به سامانه اعتراض که لینک مستقیم آن در بخش های بعدی مقاله قرار دارد، مراجعه نمایند.

زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی)

بر اساس اطلاعیه سامانه inbr زمان اعتراض نتایج آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی) آذر ماه 1402 از روز یکشنبه 1402/10/18 آغاز می شود و داوطلبان می توانند تا نهایتا روز چهارشنبه 1402/10/21 نارضایتی خود از نتیجه آزمونشان را با مراجعه به سامانه آزمون نظام مهندسی inbr.ir  اعلام نمایند. سعی کنید در روزهای ابتدایی این بازه زمانی اعتراض خود را در سامانه ثبت نمایید و آن را به روزهای پایانی موکول نکنید.

زمان اعتراض نتایج آزمون نظام مهندسی رشته معماری (طراحی)

آغاز زمان اعتراض : 18 دی 1402

پایان زمان اعتراض : 21 دی 1402

سامانه ثبت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی معماری طراحی

لینک سامانه ثبت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی معماری طراحی در سایت inbr ir فعال شده و کلیه داوطلبانی که به هر دلیلی از نتیجه آزمون خود ناراضی هستند باید به این سامانه مراجعه و از این طریق اعتراض خود را ثبت نمایند.

با هدف دسترسی هر چه سریعتر و راحت تر شما عزیزان، لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی در جدول زیر فعال گردیده است.

برای ورود به سامانه ثبت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی طراحی معماری کلیک کنید.

( با آغاز زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی طراحی معماری مجددا این لینک فعال می گردد)

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی)

در این بخش از مقاله نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی) را مورد بررسی قرار می دهیم. برای این کار ابتدا باید به سامانه ثبت اعتراض به نتیجه آزمون معماری طراحی آذر ماه 1402 مراجعه کنید. برای این کار می توانید از لینک مستقیم موجود در جدول بالا استفاده کنید.

حالا مطابق تصویر زیر، در کادر مربوطه شماره تماس خود را وارد نمایید و روی گزینه ورود بزنید.

سامانه ثبت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی معماری طراحی Moshavergroup.com

با ورود به سیستم ثبت اعتراض به نتیجه آزمون معماری طراحی می توانید نارضایتی خود از آزمون را اعلام نمایید و منتظر نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی باشید.

اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

داوطلبان می توانند به منظور اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ ، درخواست خود را در قالب یک فایل ارسال نمایند. بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌ کنندگان آزمون‌ های ورود به حرفه مهندسان 1402 می‌ رساند با توجه به برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده قبلی، دفترچه سوال‌ های آزمون‌ های یاد شده به انضمام پاسخنامه اولیه، در سامانه آزمون‌ ها به آدرس inbr.ir منتشر شده است.

جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی کلیک کنید

توجه داشته باشید فقط اعتراض هایی که در این بازه زمانی ثبت شده باشند مورد بررسی قرار می گیرند و بعد از تاریخ مقرر امکان ارسال درخواست مقدور نخواهد بود. بنابراین درخواست‌های خود را صرفاً در مهلت مقرر ارسال نمایید.

پس از بازنگری سوالات مورد اعتراض، امتیاز سؤال هایی كه به تایید كمیته های تخصصی دارای اشكال بوده حذف شده و در كارنامه همه داوطلبان با تأثیر مثبت منظور گردیده است.

روی لینک ورود به سامانه ثبت اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ کلیک کنید.

( با آغاز زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی طراحی معماری مجددا این لینک فعال گردیده است)

شرایط اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی

شركت‌ كنندگان محترم آزمون نظام مهندسی توجه داشته باشند كه از ارسال درخواست‌ های تكراری جدا خودداری کنید. طبق روال معمول آزمون‌ ها، سوال هایی که حتی یک نفر معترض داشته باشند نیز مورد بررسی قرار می گیرند و درصورت صحت اعتراض موارد در پاسخنامه كلیه شركت‌ كنندگان حسب مورد لحاظ خواهد شد.

اما اگر با تمام توضیحات قصد ثبت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی را دارید نحوه اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی 1402 به ترتیب ذیل می باشد.

  1.  شرکت کنندگان محترم فایل اعتراض نمونه را به pdf تبدیل و سپس ارسال نمایید.
  2. چنانچه به چند سؤال اعتراض داشتید آن را صرفا در قالب یک فایل pdf ارسال نمایید.
  3. اسم فایل pdf را با شماره موبایل خود نامگذاری نمایید.

دانلود فرم اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402

مشاهده نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی

شما داوطلبان عزیز برای اطلاع و مشاهده نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی، باید به inbr.ir سامانه آزمون نظام مهندسی مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات درخواستی کارنامه خود را دریافت نمایید. همچنین مراحل دریافت و مشاهده نتیجه اعتراض در مقاله نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی ارائه شده است.


راهنمای ثبت و ارسال اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 و همچنین اعتراض به کلید سوالات و پاسخنامه آزمون ورود به حرفه مهندسان در این مقاله ارائه داده شد.

برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه «آزمون نظام مهندسی» باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول اعتراض به آزمون نظام مهندسی

✔️نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی چگونه است؟

راهنمای اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی در این مقاله بیان شده است.

✔️زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی چه تاریخی است؟

مطابق با راهنمای اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی شهریور 1401 داوطلبان معترض می توانند تا 19 آبان اعتراض خود را ثبت و ارسال نمایند. راهنمای ثبت درخواست اعتراض در این مقاله موجود است.

✔️اعتراض به کلیدهای آزمون نظام مهندسی امکان پذیر است؟

بله، بعد از اعلام کلیدهای آزمون نظام مهندسی، به داوطلبان اجازه داده می شود که به کلیدهای اعلامی اعتراض کنند.

 
4.2/5 - (19 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 – زمان اعتراض

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. زهرا

    با سلام
    نتایج اعتراض آزمون طراحی نظام ۱۴۰۲ کی اعلام میشه؟

    پاسخ
  2. کتایون

    چرا باید تاریخ اعتراض آزمون اردیبهشت 1402، اینقدر کم باشه ؟!!!
    برای اعلام تاریخ اعتراض آزمون نظام مهندسی به سایت http://www.inbr.ir مراجعه کنید

    پاسخ
  3. کاظم

    سلام اعتراض بصورت کتبی باید باشه باپست یا ک بصورت سامانه هستش ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  4. خراط پور

    سلام وقت بخیر لطفا زود راهنمایی کنید با پشتیبان سایت تماس گرفتم کسی جواب نداد .
    بنده به آزمون طراحی معماری تیر اعتراض دارم ولی تو صفحه ای که میاد واسه ورود شماره تماس میخواد من کلا 3 خط فعل دارم که هرکدام را وارد میکنم میگه شناسایی نشد . لطفا راهنمایی کنید .
    چیکارباید بکنم
    متشکرم

    پاسخ
  5. محمدرضا

    واقعا سوال آزمون طراحی خیلی چرت و مسخره بود. حیف ما که برای هیچی می جنگیم. واقعا کدوم عقل کل سوالات طراحی رو طرح میکنه؟

    پاسخ
  6. اکبر ترکاشوند

    امروز نتایج آزمون طراحی معماری اعلام شد،واقعا با کدوم عقل و منطق بررسی میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه پولیه بگید تا شرکت نکنیم!!!!شکی نیست که اینجا رانت و مافیا داره جولان میده و حق به حقدار نمیرسه

    پاسخ
  7. سعید ترکاشوند

    سلام ازمون اجرا معماری نیمه اول 1401.سی سوال درست و هفت غلط داشتم و در مجموع گرد به بالا 48درصد میشود و سازمان 47درصد زده و احتیاج به تجدید نظر دارد. باتشکر

    پاسخ
  8. پیام محمدی

    درود بر شما،؛ سه ماهی هر روز ۳ ساعت زمان گذاشتم برای مطالعه که روزای آخر پدرم به مریضی سعب ال علاج دچار شدن که باعث شد دو هفته آخر نتونم دوره بکنم،؛ روز امتحانم با فکر آشفته رفتم سرجلسه امتحان بعد چند سالی که امتحان تستی نداده بودم متاسفانه با خودکار آبی هر دو امتحان نظارت و اجرارو پر کردم تا آخرین لحظه نمیدونستم تا اینکه پاسخنامه دومین امتحانو دادم گفتن ،؛ زنگ زدم به سازنده دستگاه تصحیحگر گفتن دستگاه قادره رو پاسخنامه قرمز خودکار آبیو شناسایی بکنه،؛ الان نتایجو زدن اون امتحانی که ۵۳ درصد درست زدمو زدن تخلف در آزمون دومی که نگاه کردم مردود بودم که زده مردود آخه این چه کاریه هردو امتحانو با خودکار پر کردم قلم خوردگیم نداشتم دستگاهم که خونده جواب نظارتمو زدن مردود اونیکه قبول میشم به حتم رو زدن تخلف در آزمون آدم اینهمه عقده ای

    پاسخ
  9. سهیل

    متاسفانه هرچی بیسواد وعقده ای درسازمان بی لیاقت نظام مهندسی وبی لیاقت تر ازاون سازمان فاسدسنجش جمع شده اند.حیف ماکه عمروجوانیمان رادر آزمون گدراندیم تبعیض وتقلب بیدادمیکنه مافی گرایی بی دادامیکنه.

    پاسخ
  10. علی

    خیلی آزمون 1401 محاسبات سخت بود و انصافا باید مسئولان در راستای فراهم ساختن بازار کار برای جوانان به این مسئله رسیدگی کنند
    خداییش نا جوانمردانه سخت بود

    پاسخ
  11. مه

    با سلام.لطفا پاسخ سوال ۵۳ در دفترچه aرشته نقشه برداری به ۱/۴۰۰۰تصحیح بشود.سوال ۵۰ غلط است حذف بشود.سوال ۶ غلط طرح شده حذف بشود.با تشکر

    پاسخ
  12. زهره

    با سلام فکر میکنم ازمون طراحی 1400 نهایتا 1 درصد قبولی داشت:(((

    پاسخ
  13. mahsa

    با سلام کاشکی اگر نمیخان مهر بدن بهمون بگن و این آزمونارو حذف کنن نه اینکه در کنار استرس و تلاش ما کلاسای مختلف بزارن و پول بگیرن و هیچکس قبول نکنن … لااقل سوال صحیح بدن چرا هر سال سوالا اشتباهه ؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  14. سید احسان ساداتی

    با سلام ایا برای ازمون طراحی معماری هم حد نصاب قبولی زو کاهش میدن اگه نه چرا چون اگه قرار به شرایط سخت کرونایی باشه این ازمون که خیلی طولانیتر از ازمون تستی هست پارسال هم این نکته رو مد نظر قرار ندادن.خواهشمندم عزیزان پیگیری کنند.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403