اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی

اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی موضوع اصلی این مقاله است. برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت اعتراض به سوالات در سامانه مربوطه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اعتراض به سوالات نظام مهندسی

امکان اعتراض به سوالات نظام مهندسی برای آن دسته از داوطلبانی که به نوع سوالات مطرح شده در آزمون ورود به حرفه مهندسان معترض هستند یا درخواست بررسی مجدد پاسخنامه آزمون نظام مهندسی را دارند، فراهم شده است تا بتوانند از این طریق نارضایتی خود را اعلام نمایند. سامانه آزمون ها inbr.ir با انتشار دفترچه سوالات آزمون در بازه زمانی مقرر این امکان را در اختیار داوطلبان قرار داده و داوطلبان نیز باید پیش از اتمام مهلت اعتراض، نسبت به ثبت درخواست اعتراض خود در سامانه مربوطه اقدام نمایند.

نحوه اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی moshavergroup.com

زمان اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی مهر ۱۴۰۲

زمان اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی مهر ۱۴۰۲ اعلام شد. پس از انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه اولیه در inbr.ir، کلیه شرکت کنندگان محترم می توانند به مدت چهار روز از روز شنبه 1402/11/1 تا روز سه شنبه 1402/11/4 درخواست‌ های بازنگری در سوال‌ ها یا اعتراضات خود را به‌طور مستدل و مستند، شفاف و صریح در قالب فایل ضمیمه، تکمیل و از طریق سامانه اعتراض به نتایج مربوطه ارسال نمایند.

توجه داشته باشید فقط اعتراض هایی که در این بازه زمانی ثبت شده باشند مورد بررسی قرار می گیرند و بعد از تاریخ مقرر امکان ارسال درخواست مقدور نخواهد بود. بنابراین درخواست‌های خود را صرفاً در مهلت مقرر ارسال نمایید.

زمان اعتراض به سوالات نظام مهندسی  مهر 1402
آغاز زمان اعتراض : 1 بهمن 1402 پایان زمان اعتراض : 4 بهمن 1402

سامانه ثبت اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی

سامانه ثبت اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی با هدف سهولت در اعلام و ثبت درخواست های اعتراض داوطلبان آزمون های ورود به حرفه مهندسان طراحی و تاسیس شده است. بنابراین داوطلبان باید در زمان تعیین شده توسط سایت وزارت راه و شهرسازی و معاونت مسکن و ساختمان inbr به این سامانه ثبت اعتراض مراجعه و درخواست خود را درج نمایند.

برای ورود به سامانه ثبت اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی مهر ۱۴۰۲ کلیک کنید.

( با آغاز زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی طراحی معماری مجددا این لینک فعال گردیده است)

بعد از ورود به سامانه ثبت اعتراض دفتر مقررات ملی ساختمان، مطابق تصویر زیر شماره موبایل خود را در کادر مربوطه وارد کرده و گزینه ورود را بزنید. توجه داشته باشید شماره تلفن همراهی را وارد کنید که با آن در آزمون ثبت نام کرده بودید.

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی

اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی moshavergroup.com

لازم به ذکر است پس از بازنگری سوالات مورد اعتراض، امتیاز سوال هایی كه به تایید كمیته های تخصصی دارای اشكال بوده حذف شده و در كارنامه همه داوطلبان با تأثیر مثبت منظور خواهد گردید.


در نهایت شما داوطلبان عزیز اگر برای ثبت اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید روی کمک مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

به همین دلیل ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️نحوه اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی چگونه است؟

✔️نحوه اعتراض به صورت اینترنتی بوده و در زمان مقرر باید با مراجعه به سامانه ثبت اعتراض درخواست خود را ثبت نمایید. اطلاعات بیشتر را در مقاله بخوانید.

✔️مهلت اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی مهر1402 تا چه تاریخی تعیین شده؟

✔️تا اوایل بهمن برای ثبت اعتراض به سوالات نظام مهندسی فرصت دارید و بعد از این مهلت هرگز امکان اعتراض وجود نخواهد داشت. زمان دقیق مهلت اعتراض در مقاله ذکر شده است.

✔️سایت ثبت اعتراض به سوالات نظام مهندسی چیست؟

✔️لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت اعتراض به سوالات آزمون ورود به حرفه مهندسان در این مقاله قرار دارد.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی