دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

توضیحات اختصاصی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است. زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم در خرداد ماه 1402 تعیین شده  و شرکت کنندگان باید در این بازه زمانی با مراجعه به سامانه مای مدیو my.medu.ir، یعنی همان سایتی که در آن ثبت نام کرده بودند، کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم خود را دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم

شما عزیزان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم می بایست به ترتیب مراحل ذیل عمل نمایید:

  1. ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و انتخاب گزینه *سمپاد پایه دهم*

  2. وارد نمودن کد ملی و رمز عبور شماره شش رقم سریال شناسنامه دانش آموز در بخش های مشخص شده
  3. انتخاب گزینه *ماژول* از منوی موجود در صفحه
  4. کلیک روی گزینه *دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ *

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲

پس از طی این مراحل می توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و پرینت نمایید. توجه داشته باشید که در صورت عدم به همراه داشتن این کارت در زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان، از حضور دانش آموزان در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد. کارت ورود به جلسه دانش آموزان حاوی اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی داوطلب، عکس متقاضی، مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت و همچنین آدرس دقیق حوزه امتحانی می باشد که به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان

زمان دریافت کارت ورود به جلسه نهم به دهم تیزهوشان 1402

به اطلاع تمامی ثبت‌نام شدگان آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان  سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌رساند: ویرایش، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون از روز چهارشنبه مورخ 1402/03/25 ازطریق سامانه امكان پذیر می باشد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم از روز چهارشنبه مورخ 1402/03/25 تا روز برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، راس ساعت 9 صبح، روز جمعه مورخ 2 تیر 1402 فعال است.

قابل توجه اولیا گرامی و دانش آموزان عزیز شرکت کننده در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان؛ با عنایت به تماس های مکرر اولیا و هماهنگی های بعمل آمده، درگاه پرداخت وجه ثبت نام برای آن گروه ازدانش آموزانی که موفق به پرداخت نشده بودند، مجددا همزمان با دریافت کارت از تاریخ 1402/3/25 بیست و پنج خردادماه جهت پرداخت و تکمیل فرآیند ثبت نام فعال خواهد شد.

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم

 

 آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های استعدادهای درخشان راس ساعت 9 صبح، روز جمعه مورخ تاريخ 1402/4/2  در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم همچون سال های اخیر و  بر اساس اعلام مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان ، کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان قابل دریافت خواهد بود .

دانش آموزان با دریافت کارت میتوانند از محل حوزه امتحانی و زمان آزمون خود مطلع شوند . کارت ورود به جلسه شامل اطلاعات فردی و شناسنامه ای شماست و بدون این کارت ورود به جلسه امکان پذیر نخواهد بود . در ادامه ی این مطلب زمان ، سایت و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم آماده است .

 راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم

تذکر مهم  : حتما دقت داشته باشید که تنها راه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان رجوع به سامانه اعلام شده است و هیچ راه دیگری وجود ندارد .  دانش آموزان جهت اطلاع از زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم می توانند عضو کانال تلگرام تیزهوشان مشاور گروپ شوند . داوطلبان به منظور دریافت کارت ورود به جلسه خود می توانند با مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ استفاده نمایند .

توجه : لازم به ذکر است كارت ورود به جلسه ، صرفاً برای دانش آموزانی فعال خواهد شد كه پرداخت خود را به صورت كامل انجام داده و كد رهگیری دریافت نموده باشند .

ویرایش کارت ورود به جلسه نهم به دهم تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم، همانطور که گفته شد کارت ورود به جلسه حاوی اطلاعات فردی دانش آموز می باشد لذا حتما بعد از دریافت کارت ورود به جلسه ، مشخصات روی کارت خود را بررسی کنید و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت مشخصات می توانید از راه های پیگیری که روی سامانه تعریف شده نسبت به ویرایش کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم اقدام کنید .

همچنین مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در خصوص نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ هستند .

 سوالات متداول زمان دریافت کارت تیزهوشان نهم به دهم

✔️نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم 1401 به چه صورت است؟

✔️ دریافت کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی خواهد بود و راهنمای تصویری آن در این مقاله ارائه شده است .

️ ✔️لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم در چه سایتی قرار دارد؟

✔️ در سایت پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش که آدرس آن در این مقاله ارائه شده است .

️ ✔️برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

✔️ داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می بایست کدملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنند در این مقاله راهنمای تصوری آن ارائه شده است .

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی