اصلاحیه دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99

اصلاحیه دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه اصلاحیه دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اصلاحیه دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99 : داوطلبانی که قصد شرکت در گروه های امتحانی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان و هنر را دارند می‌توانند از طریق شرکت و ثبت نام در آزمون سراسری ۹۹ وارد رشته‌های دلخواه خود شوند.



اصلاحیه دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99


اصلاحیه دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99 ,توضیحات دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99 ,مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99,نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99, ممنوعیت شرکت در کنکور سراسری 99 ( نظام جدید و قدیم )، ثبت نام کنکور ۹۹ دانشگاه آزاد، ثبت نام کنکور ۹۹ دانشگاه های شرایط خاص، دفترچه ثبت نام کنکور ۹۹، زمان ثبت نام کنکور ۹۹، ساعت ثبت نام کنکور ۹۹، شرایط ثبت نام کنکور ۹۹، محرومیت از کنکور سراسری 99 شامل کدام داوطلبان می شود ؟,زمان ثبت نام کنکور 99 / تاریخ دقیق ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99 , زمان ثبت نام کنکور ۹۹، مدارک ثبت نام کنکور ۹۹، ممنوعیت ثبت نام کنکور 99، نحوه ثبت نام کنکور 99

سر فصل ها

توضیحات دفترچه کنکور سراسری 99

اصلاحیه دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99 داوطلبانی که قصد شرکت در گروه های امتحانی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان و هنر را دارند می‌توانند از طریق شرکت و ثبت نام در آزمون سراسری ۹۹ وارد رشته‌های دلخواه خود شوند. در ادامه این مقاله سعی شده است دانلود دفترچه راهنمای کنکور سراسری ۹۹ ، زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ، شرایط دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ۹۹ در اختیار متقاضیان قرار داده شود.با مشاورگروپ همراه شوید …


اصلاحیه دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99 : داوطلبان کنکور سراسری برای ثبت نام بدون نقص و کامل می‌بایستی به طور کامل با شرایط و چگونگی ثبت نام کنکور سراسری آشنایی لازم را داشته باشند به همین منظور می‌بایستی دقیق دفترچه راهنمای کنکور سراسری ۹۹ را مطالعه نمایند تا در مراحل مختلف مانند نحوه ثبت نام کنکور سراسری، دریافت کارت، انتخاب رشته و … با مشکلی رو به رو نشوند. سازمان سنجش و آموزش کشور هر ساله تمامی اطلاعات لازم برای داوطلبان کنکور سراسری را در قالب دفترچه راهنمای کنکور ۹۹ در اختیار آنها قرار می‌دهد.


download icon 300x89 1

به محض منتشر شدن دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ این دفترچه برای دانلود برای شما در ابن مقاله بارگذاری خواهد شد.

زمان و نحوه انتشار و نحوه دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ۹۹

اصلاحیه دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99 : طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ از تاریخ ۹۸/۱۱/۱۶ تا ۹۸/۱۱/۲۴ می‌باشد. اغلب دفترچه کنکور سراسری زودتر از بازه‌ی زمانی ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در اختیار داوطلبان گذاشته می‌شود و داوطلبان می‌بایستی اقدام به دانلود دفترچه کنکور سراسری ۹۹ نمایند و آن را مطالعه کنند. سپس وارد سایت سازمان سنجش شده و پس از طی مراحل ثبت‌ نام و پرداخت هزینه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

بخش های مختلف در دفترچه کنکور سراسری ۹۹

آزمون سراسری ۹۹ برای ورود به رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، دوره‌های نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

دفترچه‌ی راهنمای کنکور سراسری و آزاد ۹۹ شامل دو بخش می‌باشد:

بخش اول که اقدامات قبل از ثبت نام است، که جدول زمانبندی مراحل آزمون سراسری ، شرایط عمومی و اختصاصی، گروه‌های آزمایشی، مدرک تحصیلی، مدارک لازم، وضعیت نظام وظیفه و … شامل می‌شود.

بخش دوم شرایط و مقررات شرکت در آزمون سراسری است، که مقررات وظیفه عمومی، ضوابط استفاده از سهمیه‌ها، شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع، منابع آزمون و … شامل می‌شود.

شرایط عمومی و اختصاصی در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹

متقاضیانی که در کنکور ۹۹ شرکت می‌کنند به طور کلی به دو دسته‌ی داوطلبان نظام جدید و داوطلبان نظام قدیم تقسیم می‌شوند که هر یک از این داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری و دانشگاه آزاد ۹۹ باید شرایط لازم ثبت نام آزمون سراسری ۹۹ را دارا باشند شرایط کنکور ۹۹ نظام جدید و نظام قدیم با هم متفاوت است. این موضوع کاملاً در دفترچه کنکور ۹۹ مشخص شده.

به منظور تکمیل اطلاعات مربوط به ثبت نام کنکور ۹۹ میتوانید با مشاوران مرکز ” مشاورگروپ ” در ارتباط باشید .

شرایط عمومی‎ کنکور سراسری ۹۹ در دفترچه کنکور ۹۹

اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
عدم احراز عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران.

درصورتیکه داوطلب سابقاٌ با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.

نداشتن سابقه عضویت در سازمان‌های غیرقانونی، فراماسونری و اعقاب آن‌ها.
عدم احراز فساد اخلاقی.
عدم اعتیاد به مواد مخدر.

شرایط اختصاصی کنکور سراسری ۹۹ در دفترچه کنکور ۹۹

دارا بودن یکی از مدارک :

دیپلم چهار ساله نظام قدیم
مدرک پیش دانشگاهی
مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )
دیپلم پایه دوازدهم نظام جدید ( ۶ – ۳ – ۳ )

۲٫ کلیه دارندگان مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید ( ۶ – ۳ – ۳ ) یا دانش آموز سال آخر پایه دوازدهم نظام جدید که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ فارغ التحصیل شده می توانند در کنکور ۹۹ شرکت نمایند .

در صورت قبولی داوطلبان در رشته هایی که پذیرش آنان از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ آغاز می گردد به شرط دریافت مدرک تحصیلی دیپلم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ و یا پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی تا تاریخ ۳۰/۱۱/۹۹ ، ثبت نام و ادامه تحصیل آنان بلامانع می باشد .

۳٫ پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه کنکور ۹۸ ( اعم از پذیرفته شدگان متمرکز یا نیمه متمرکز ) حتی در صورت عدم ثبت نام یا انصراف قطعی از رشته قبولی ، مجاز به ثبت نام و شرکت در کنکور ۹۹ به منظور انتخاب رشته محل های دوره روزانه نخواهند بود .

۴٫ داوطلبانی که دارای طرح اجباری نیروی انسانی هستند ، در صورت قبولی در یکی از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی طرح آنها به تعویق افتاده و می توانند ادامه تحصیل دهند و خدمات قانون خدمت خود را پس از اتمام تحصیل با تعهدات خدمت مقطع جدید انجام دهند ، اما اگر در رشته هایی غیر از رشته های مذکور پذیرفته شوند قبولی آن ها لغو شده و می بایست ابتدا طرح خود را بگذرانند.

گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری و جدول رشته‌ها و ضرایب دروس در دفترچه کنکور ۹۹

سازمان سنجش و آموزش کشور، در دفترچه راهنمای کنکور سراسری که هر ساله از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود از ۵ گروه آزمایشی (سه گروه اصلی+ دو گروه فرعی) نام می‌برد که به شرح زیر است:

ریاضی و فیزیک
علوم تجربی
علوم انسانی
زبان
هنر

داوطلبان کنکور سراسری می‌بایستی هنگام ثبت نام آزمون سراسری ۹۹ برای گروه اصلی یک کارت و هرکدام از گروه‌های فرعی نیز یک کارت تهیه نمایند.

جدول رشته ها و ضرایب دروس در دفترچه راهنمای ثبت‌ نام کنکور سراسری ۹۹

شاید بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری پس از دانلود دفترچه کنکور سراسری با دیدن جدول رشته‌ها و ضرایب دروس در دفترچه راهنمای کنکور سراسری دچار سردرگمی و سوالات بسیاری شوند. جدول رشته برای هر گروه آزمایشی با گروه دیگر متفاوت است و در این جدول میزان تأثیرگذاری هر درس در هرکدام از زیر گروه‌ها نشان داده شده است.

برای به دست آوردن اطلاعاتی جامع‌تر درباره‌ی جدول رشته‌های هر گروه آزمایشی و ضرایب دروس و میزان تأثیرگذاری آنها بر روی لینک مربوط به هر گروه آزمایشی کلیک کنید.

جدول رشته‌ها و ضرایب دروس گروه انساتی

جدول رشته‌ها و ضرایب دروس گروه تجربی

جدول رشته‌ها و ضرایب دروس گروه ریاضی

جدول رشته‌ها و ضرایب دروس گروه زبان

جدول رشته‌ها و ضرایب دروس گروه هنر

جدول منابع درسی گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری ۹۹

پس از دانلود دفترچه کنکور سراسری با بخشی با عنوان منابع درسی کنکور سراسری گذاشته شده است. داوطلبینی که قصد شرکت در کنکور سراسری ۹۹ را دارند باید پس از تصمیم‌گیری برای شرکت در آزمون نظام آموزشی قدیم یا جدید با توجه به جداول موجود در لینک زیر اقدام به تهیه کتب مورد نیاز خود نمایند.

54545


برای دانلود منابع کنکور سراسری ۱۳۹۹ کلیک کنید

فهرست منابع درس های «فقه» و «اصول عقاید» رشته علوم و معارف اسلامی دوره پیش دانشگاهی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به صورت زیر می‌باشد.

درس فقه: کتاب آشنایی با فقه نوشته ملیحه حاجیان، انتشارات مدرسه.
درس اصول عقاید: کتاب جهان بینی ۳ (عدل الهی و قضا و قدر) کد ۲۰۰۹: شامل فصل اول (همه فصل)، فصل دوم (به جز عنوان «فلسفه اسلامی» صفحه ۲۳ و ۲۴) و از فصل چهارم، عنوان «نظام کل تا مصائب، مادر خوشبختی ها» (از صفحه ۶۵ تا ۷۲).


مشاوره تحصیلی مرکز مشاورگروپ

با آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان کنکور سراسری ۹۹ مشاورین با تجربه مرکز مشاورگروپ در تمامی مراحل ثبت نام کنکور سراسری، معرفی منابع کنکور سراسری ۹۹، حذفیات کنکور سراسری ۹۹، انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹، مشاوره و راهنمایی و برنامه ریزی درسی ۹۹ همراه شما خواهند بود برای ارتباط با مشاوران تحصیلی مرکز مشاورگروپ می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون نیاز به گرفتن کد شماره گیری نمایید.

مشاور گروپ

 اشکالات ثبت نام خود را مستقیم از کارشناسان مجرب مشاورگروپ بپرسید …

شرایط عمومی و اختصاصی ورود به دانشگاه‌های شرایط خاص

قبولی در برخی دانشگاه‌ها مانند فرهنگیان، دانشگاه امام صادق، اطلاعات امنیت و … تنها براساس نمره آزمون سراسری نبوده و مجموعاً با در نظر گرفتن برخی شرایط و ضوابط خاص موجب پذیرش و یا عدم پذیرش در دانشگاه مربوطه می‌شود.

در ادامه شرایط و ضوابط برخی از دانشگاه‌های شرایط خاص که در دفترچه کنکور ۹۹ آمده برای داوطلبان آن شرح داده می‌شود.

دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در دفترچه ثبت نام کنکور ۹۹ به شرح زیر می‌باشد:

دارا بودن حداقل نمره علمی کل ۶۵۰۰ و بالاتر (در زیرگروه مربوط) جهت مجاز شدن به انتخاب رشته در گروه آزمایشی مربوط
داشتن حداکثر سن ۲۲ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه ( ۱/ ۷/ ۱۳۷۶ به بعد)
شرط معدل بعد از تصویب در مراجع ذیصلاح، زمان انتخاب رشته تحصیلی
حداکثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل کل (بعد از تصویب مراجع ذیصلاح)، تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهند داشت
برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی
موفقیت در مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی

دانشگاه امام صادق (ع)

کلیه متقاضیان دانشگاه امام صادق (ع) می‌بایست علاوه بر شرایط عمومی آزمون سراسری در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ دارای شرایط زیر نیز باشند:

تدین به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری
التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه
متولد سال ۱۳۷۷ و بعد از آن؛ انجام خدمت سربازی یا تحصیل در حوزه علمیه و مانند آن تأثیری در شرط سنی ندارد
برخورداری از سلامت و توانایی جسمی و روانی
گذراندن پایههای تحصیلی یازدهم و دوازدهم و یا داشتن گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی و شرکت در یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری

دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ به شرح زیر می‌باشد:

نسبت به انتخاب بند اعلام علاقه‌مندی به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی، مندرج در فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام آزمون سراسری ۱۳۹۹، اقدام نمایند.
تدین به دین مبین اسلام
تابعیت جمهوری اسلامی ایران
داشتن اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
احراز صلاحیت استخدامی برابر ضوابط گزینش وزارت اطلاعات
برخورداری از سلامت روانی و جسمی به تشخیص مراجع پزشکی وزارت اطلاعات
داوطلبان نباید در استخدام و متعهد به سازمان یا وزارتخانه‌ای باشند
حداکثر سن برای داوطلبان مقطع (کارشناسی ۲۲ سال تمام است) متولدین ۱۳۷۶ به بعد
شرط معدل برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم تجربی (معدل دیپلم بالای ۱۵) و داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی (معدل دیپلم بالای ۱۶ می‌باشد)
پذیرفته شدگان دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی میتوانند با سپردن تعهد، خدمت دوران سربازی را در وزارت اطلاعات طی کنند.
دانشجویان در طول دوره‌ی تحصیل، از کمک هزینه برخوردار می‌باشند و در صورت حفظ صلاحیت‌های گزینشی، پس از فارغ‌‌ التحصیلی، در وزارت اطلاعات استخدام خواهند شد
دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی برای دانشجویان مجرد واجد شرایط، خوابگاه تهیه مینماید
تحصیل در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی تمام وقت، به صورت شبانه روزی خواهد بود
دانشجویان در طول مدت تحصیل ملزم به فراگیری یکی از زبان‌های زنده دنیا و امور فوق برنامه می‌باشند
درصورتی که پذیرفته شدگان از تحصیل انصراف دهند باید خسارت مالی ناشی از گزینش و تحصیل را پرداخت نمایند
به فارغ‌التحصیلان دانشگاه پس از انجام تعهدات، دانشنامه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء می‌گردد

فرم تقاضانامه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری


داوطلبان می‌بایستی پیش از ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ فرم تقاضانامه ثبت نام را که در صفحه پایانی دفترچه راهنمای کنکور سراسری ۹۹ می‌باشد براساس اطلاعات شخصی خود پر نمایند.

توضیحات دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اصلاحیه دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403