اسناد جدید مریم مقتدری که ثابت می کند دانشجوی قلابی دندانپزشکی شهید بهشتی نیست !

واکنش عجیب دانشگاه شهید بهشتی به افشاگری های مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی

اسناد جدید مریم مقتدری که ثابت می کند دانشجوی قلابی دندانپزشکی شهید بهشتی نیست ! : دانشجوی قلابی دندانپزشکی,دانشجوی قلابی دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی,مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی

واکنش عجیب دانشگاه شهید بهشتی به افشاگری های مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی

اسناد جدید مریم مقتدری :   مریم مقتدری (متهم به دانشجوی قلابی دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی) که در چند روز گذشته جنجالی شده است در ادامه ادعایش بر این که او دانشجوی رسمی دانشگاه شهید بهشتی بوده است در صفحه اینستاگرامش 2 عکس منتشر کرد.

اسناد جدید مریم مقتدری: دانشجوی قلابی نیستم

اسناد جدید مریم مقتدری :  به گزارش مشاور گروپ و به نقل از عصر ایران، مریم مقتدری (متهم به دانشجوی قلابی دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی) که در چند روز گذشته جنجالی شده است در ادامه ادعایش بر این که او دانشجوی رسمی دانشگاه شهید بهشتی بوده است در صفحه اینستاگرامش 2 عکس منتشر کرد.

او ادعا می کند یکی از عکس ها لیست حضور و غیاب دانشجوهای سایت دانشگاه شهید بهشتی است که اسم او در آن دیده می شود و عکس دیگر از واحدهای درسی ثبت نامی به اسم و مشخصات خودش است که از ربات تلگرامی دانشگاه برای او ارسال شده است.اسناد جدید مریم مقتدری 

مریم مقتدری دانشجوی قلابی شهید بهشتی اسناد جدید مریم مقتدری

اسناد جدید مریم مقتدری :  در توضیح عکس ها هم نوشته است:

اسناد جدید مریم مقتدری :   «اسم من رسما تو لیست دانشجوهای سایت شهید بهشتی بوده، حتی تو ربات تلگرامی هم با مشخصات من واحد درسی ثبت شده، پس دیگه این دروغ ضایع رو نگید که من فقط روپوش میپوشیدم و می اومدم دانشگاه، شما که نمیذارید بگم همه چیو پس چرا رسانه ایش کردید؟!

اسناد جدید مریم مقتدری :  چون قراره بازداشت باشم و حرفی ازم در نیاد؟ من با این خانواده ی 60 هزار نفریم اندازه تموم رسانه هاتون حرف داریم واسه گفتن! گفتی نگو ولی میگم!!!! به آدم هاتونم بگین منو تهدید نکنن چون به مقامات قضایی اسنادمو نشون دادم، شما بیا اسنادتونو نشون بدین»



دانشجوی قلابی دندانپزشکی,دانشجوی قلابی دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی,مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی

2/5 - (2 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی