سامانه استعلام ممنوع الخروجی my.ssaa.ir | سایت ثبت من

استعلام تلفنی ممنوع الخروجی | exitban.ssaa.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه استعلام ممنوع الخروجی my.ssaa.ir | سایت ثبت من

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای آشنایی با سامانه استعلام ممنوع الخروجی my.ssaa.ir و نحوه دریافت استعلام تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. exitban.ssaa.ir آدرس قدیمی سامانه استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی بود. این امر به تازگی به درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور واگذار شده است.

در پاسخ به سوالاتی مانند اینکه چگونه استعلام ممنوع الخروجی بگیریم؟ از کجا میشه فهمید ممنوع الخروج هستیم؟ تصمیم گرفتیم توضیح جامعی در این رابطه ارائه کنیم.

استعلام تلفنی ممنوع الخروجی را فقط با یک تماس از کارشناسان مجرب سامانه استعلام ممنوع الخروجی اجرای اسناد رسمی در مجموعه مشاور گروپ بخواهید. از ساعت 8 صبح تا 12 شب همه روزه حتی روزهای جمعه و تعطیلی های رسمی پاسخگوی شما  عزیزان هستیم.

سامانه استعلام ممنوع الخروجی my.ssaa.ir

سامانه استعلام ممنوع الخروجی my.ssaa.ir می باشد. خیلی مواقع پیش آمده که افراد هنگام خروج از کشور و در فرودگاه با این مساله مواجه می شوند که ممنوع الخروج هستند. بررسی ممنوعیت خروج از کشور می تواند همه برنامه های سفر شخص را به هم بریزد و در صورتی که محل اقامت نیز در کشور مقصد رزرو شده باشد متحمل خسارت های بیشتری خواهد شد.

استعلام تلفنی ممنوع الخروجی و اطلاع از ممنوع الخروج بودن قبل از سفر بسیار مفید خواهد بود و باعث می شود که برنامه خود را بدانیم. برای بررسی ممنوع الخروج بودن بهترین مرجع اداره گذرنامه است که می تواند بهترین کمک را به ما بکند اما  کارشناسان خبره سامانه استعلام ممنوع الخروجی اجرای اسناد رسمی در مجموعه مشاور گروپ هم قادر به راهنمایی شما عزیزان هستند.

ممنوعیت خروج از کشور دلایل مختلفی مانند بدهی مالیاتی (حداقل ۵۰۰ میلیون تومان)، عدم اجازه ولی یا قیم، منع امنیتی و برای کشور و منافات با مصالح نظام و همچنین دستور مقام قضایی دارد. در سال های اخیر حکم ممنوعیت خروج از کشور به شخص ابلاغ نمی شد و این مشکلاتی را بوجود می آورد اما طرحی اعمال گردیده تا که این مساله به شخص ابلاغ گردد. محل این ابلاغ نیز my ssaa ir میباشد.

استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی

سامانه استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی – سایت استعلام ممنوع الخروجی از اداره گذرنامه در گذشته exitban.ssaa.ir بود. اما بعد از تغییر این دامنه، برای دریافت استعلام ممنوع الخروجی ابتدا باید به سامانه ثبت من به نشانی https://my.ssaa.ir/portal مراجعه نمایید.

بر روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کنید تا مستقیما به درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منتقل گردید.

لطفا برای ورود به my.ssaa.ir استعلام ممنوع الخروجی از اداره گذرنامه کلیک نمایید.

برای اطلاع از ممنوع الخروجی از راهنمای نحوه استعلام ممنوع الخروجی اسناد رسمی که در ادامه ارائه می گردد، استفاده نمایید.

نحوه استعلام ممنوع الخروجی

اطلاع از وضعیت ممنوع الخروجی با مراجعه به سایت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی my.ssaa.ir امکانپذیر است. به همین دلیل در این بخش از مقاله نحوه استعلام ممنوع الخروجی را با یکدیگر مرور می کنیم.

همانطور که می دانید استعلام ممنوع الخروجی اطلاع اشخاص از وضعیت ممنوع الخروجی های صادره از سازمان ثبت اسناد و املاک بر اساس صدور انواع اجراییه و درخواست متعهدله جهت ممنوع الخروج نمودن متعهد میباشد و با توجه به صدور ممنوع الخروجی از سایر مراجع قضایی، قابل استناد برای ادارات نخواهد بود

روش فهمیدن ممنوع الخروج بودن به چند دسته تقسیم می شود:

  • استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی (استعلام ممنوع الخروجی ثبت من که در قالب استعلام ممنوع الخروجی آنلاین معرفی می شود)
  • مراجعه  مستقیم فرد به اداره گذرنامه تهران یا سایر شهرهای کشور
  • استعلام تلفنی ممنوع الخروجی (تماس با شماره تلفن استعلام ممنوع الخروجی)
  • استعلام ممنوع الخروجی با پیامک

راهنمای استعلام ممنوع الخروجی

در این قسمت از مقاله، راهنمای استعلام ممنوع الخروجی قرار گرفته است و بعد از ورود به سامانه ثبت من ممنوع الخروجی شما مشخص می شود. برای پیگیری ممنوع الخروج بودن، در پیشخوان my.ssaa.ir، مطابق تصویر زیر روی گزینه اجرای اسناد رسمی بزنید.

سامانه استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir مشاور گروپ my.ssaa.ir استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی Moshavergroup.com

حالا در این بخش، روی گزینه استعلام ممنوع الخروجی بزنید تا به صفحه اصلی ssaa.ir استعلام ممنوع الخروجی وارد شوید.

سایت استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir مشاور گروپ my.ssaa.ir استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی Moshavergroup.com

در صفحه جدید، بعد از وارد کردن اطلاعات لازم در فرم مربوطه، روی گزینه بررسی بزنید تا نتیجه استعلام خروج از کشور اداره گذرنامه برای شما به نمایش در آید. اطلاعات لازم برای دریافت استعلام ممنوع‌ الخروجی عبارتند از:

  • نام
  • نام خانوادگی
  • نام پدر
  • تاریخ تولد
  • شماره شناسنامه
  • کد ملی

نحوه استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir مشاور گروپ my.ssaa.ir استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی Moshavergroup.com

اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید، نتیجه استعلام ممنوع الخروجی از اداره گذرنامه تهران استان تهران یا سایر شهرهای ایران، برای شما نشان داده می شود. از کجا بدانیم ممنوع الخروج هستیم؟ نمونه ای از استعلام ممنوعیت خروج از کشور را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

دریافت استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir مشاور گروپ my.ssaa.ir استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی Moshavergroup.com

استعلام ممنوع الخروجی از طریق تلفن هم یکی دیگر از راه های فهمیدن ممنوع الخروجی است. برخی از سامانه ها و سایت ها شماره ای را تحت عنوان شماره تلفن استعلام ممنوع الخروجی منتشر می کنند اما شاید این شماره صلاحیت قانونی نداشته باشد و بهترین کار استفاده از همین سامانه استعلام ممنوع الخروجی بود که ما در این مقاله به آن پرداختیم.

اگر سوالی در این رابطه دارید که ذهن شما را به خود مشغول کرده اما پاسخ آن را در مقاله نیافتید، می توانید همه روزه از 8 صبح تا 12 با شماره 9099071613 تماس بگیرید. ما در مشاور گروپ حتی ایام تعطیل هم پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

اسامی ممنوع الخروج های ایران

اسامی ممنوع الخروج های ایران در ادامه آمده است. ز یرا طبق ماده 16 قانون گذرنامه به اشخاص زیر هیچ گونه گذرنامه برای خروج از کشور داده نخواهد شد.

  • کسانی که به موجب اعلام کتبی مقامات قضایی ممنوعیت خروج از کشور داشته و حق خروج  از آن را ندارند.
  • کسانی که در خارج از ایران به سبب تکدی گری و ولگردی و یا ارتکاب سرقت وکلاهبرداری و یا به عنوان دیگر دارای سوء شهرت هستند.
  • کسانی که مسافرت آن ها به خارج از کشور به تشخیص مقامات قضایی مخالف مصالح جمهوری اسلامی ایران است و ماده 17 قانون فوق تأکید دارد که : « دولت می تواند از صدور گذرنامه و خروج بدهکاران قطعی مالیاتی و اجرای دادگستری و ثبت اسناد و متخلفان از انجام تعهدات ارزی طبق ضوابط و مقررات که در آئین نامه تعیین می شود جلوگیری کند.»

 و همچنین با توجه به بند یک و سه ماده 18 قانون گذرنامه افراد زیر 18 سال با اجازه کتبی ولی و قیم آن ها و زنان شوهردار با موافقت نامه کتبی شوهر و در موارد اضطراری با اجازه دادستان می توانند برای خروج از کشور گذرنامه دریافت کنند.

ضمن اینکه برخی از دوایر دولتی در مورد جلوگیری از خروج بدهکاران دارای مقررات خاص خود هستند مانند:

جلوگیری از خروج بدهکاران مالیاتی و همچنین بخشنامه IS بندی بانک مرکزی در خصوص شرایط اعمال ممنوع الخروجی بدهکاران بانکی که برای بدهی اشخاص حقوقی 3،000،000،000 ريال و مدیران اشخاص حقیقی در صورت نداشتن وثیقه مناسب 5،000،000،000 ريال در نظر گرفته شده است.

لیست افراد ممنوع الخروج اداره گذرنامه

بنابراین با استفاده از قوانین فوق لیست افراد ممنوع الخروج اداره گذرنامه 6 گروه به شرح ذیل می باشند:

  1. کسانی که بدهی قطعی مالیاتی دارند. 
  2. کسانی که طبق حکم قطعی دادگاه یا صدور اجرائیه توسط اجرای اداره ثبت دارای بدهی قطعی هستند.  
  3. افرادی که به دلایلی مانند سرقت – تکدگری و کلاهبرداری و یا هر جرم دیگری در خارج از ایران دارای سوء شهرت هستند.
  4. کسانی که مسافرت آن هابه خارج از کشور به تشخیص مقامات قضایی مخالف مصالح جمهوری اسلامی ایران بوده و یا به موجب دستور کتبی مقامات قضایی حق خروج از کشور را نداشته باشند 
  5. افرادی که اخذ گذرنامه و خروج از کشور آن ها، به اراده فرد دیگری مانند پدر، شوهر و قیم محول شده باشد.  
  6. بدهکاران بانکی

برای ورود به سامانه ممنوع الخروجی کلیک کنید

وضعیت استعلام ممنوع الخروجی به صورت اینترنتی و تلفنی

در حال حاضر به علل مختلف بدهکاران از  صدور اجرائیه و ممنوع الخروجی خود مطلع نمی شوند و زمانیکه قصد خروج از کشور را دارند در مرزهای زمینی- دریایی و هوایی متوجه ممنوع الخروجی خود شده و متحمل خسارت می شوند.

برای  حل این مشکلات هم با توجه به اینکه دادگستری مرجع تظلمات عمومی است افراد فوق باید با مراجعه به دادگستری و یا مرجع صدور اجرائیه و اثبات حقانیت خود ممنوع الخروجی را رفع کنند.

 

مشاور گروپ

ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سامانه استعلام ممنوع الخروجی – سایت my.ssaa.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. با توجه به اینکه تغییر سامانه exitban.ssaa.ir به درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور my.ssaa.ir رخ داده است، برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید.

به همین دلیل ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️چگونه استعلام ممنوع الخروجی بگیریم؟

✔️استعلام ممنوع الخروجی از اداره گذرنامه تهران استان تهران یا سایر استان های کشور در قالب استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی از طریق سامانه ثبت من انجام می شود. همچنین استعلام ممنوع الخروجی از طریق تلفن، پیامک، کد ملی و … نیز مقدور است.

✔️از کجا بدانیم ممنوع الخروج هستیم؟

✔️برای دریافت استعلام ممنوع الخروجی از اداره گذرنامه می توانید به my.ssaa.ir مراجعه نمایید. راهنمای تصویری چک کردن ممنوع الخروجی در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است.

✔️نحوه اطلاع از ممنوع الخروج بودن چگونه است؟

✔️فهمیدن ممنوع الخروجی با مراجعه به سامانه استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی my.ssaa.ir امکان پذیر است.

2.5/5 - (59 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه استعلام ممنوع الخروجی my.ssaa.ir | سایت ثبت من

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی