استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم ویژه داوطلبان سطح ضعیف تا قوی

استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم ، 

جهت مشاوره در زمینه استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم ویژه داوطلبان سطح ضعیف تا قوی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم ویژه داوطلبان سطح ضعیف تا قوی : اگر سوالات کنکور 98 سخت بودند اینگونه پاسخ دهی را مدیریت کنید …اميدوارم كه آزمون خوبی داده باشید یا اگر هم آزمون خوبی ندادید درس های خوبی از آزمون امروز گرفته باشید.

سختی سوالات کنکور 98

استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم ،  تعيين استراتژی مناسب برای سر جلسه ی کنکور از الآن در فاصله ی یک هفته مونده به کنکور برای یک داوطلب کنکور الزامیه و قرار هست که توی این مطلب توضیحات کاملتری خدمتتون بدم که انشاالله بتونید یک برنامه ریزی مناسب برای خودتون داشته باشید.

بچه ها جدا از اینکه توی این یک هفته چه باید بکنید که اونجا نوشتم آزمون جامع بزنيد ، مطالب جديد ترجيحاً نخونيد، روی ایرادات کلیتون کار بکنید، اصل صحبت من در اين مطلب برای شما در مورد آن چیزیست که سر جلسه اتفاق می افته ، این یک هفته را انقدر باهتون صحبت کردن معلمها و مشاورها، دیگه خودتون میدونید باید چکار بکنید .


نحوه ی مدیریت جلسه کنکور 98 به سبک نفرات برتر

استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم  ،  من راجب سر جلسه باهتون حرف دارم ، و برنامه ريزی که توی یک هفته باید بکنید برای اینكه به این استراتیژی سر جلسه ی کنکور برسيد، خواهشی که ازتون دارم ، همين الان خودتون برای خودتون مشخص بکنید که قراره سر جلسه ی کنکور در درس ریاضی ، اصلا همه ی درسها، حالا من راجب درس رياضی باتون صحبت می کنم چه توقعی از خودتون دارید؟ چه تعداد تست قراره بزنید ؟ و تو چه زمانی قرار این کار را انجام بدید و تمرکزتون بیشتر روی چه تیپ تست هایی باید باشه.

این موضوعاتی که میگم را لطفا توی یک هفته که آزمون جامع میدید رعایت کنید که انشاالله ملکه ی ذهنتون بشه برای سر جلسه ی کنکور.

استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم  ،  ببینید بچه ها، می خوایین به عنوان مثال، البته حرف هایی که من بتون میزنم فقط یک پیشنهاده و گر نه هیچکی به اندازه ی خودت، خودتو نمی شناسه، و هیچی مثل خودت نمیتونه برای خودت استراتژی و برنامه بچینه برای سر جلسه ی کنکور .

حرف های من فقط یک پیشنهاده که شما میتونید با توجه به نقاط ضعف و قوت خودتون ، شناختی که خودتون از خودتون دارید ، بعد از مشورت با معلم هاتون، بعد از مشورت با مشاورتون اين پیشنهاد اولیه ی من را به هر حال پخته ترش بکنید و شخصیش بکنید برای خودتون ، جهت استفاده سر جلسه.

دوستان باور بفرمایید که حرفهای بسیار مهمی می خوام بهتون بزنم، لطفا حتما با دقت به حرف های من گوش کنید و حتی اگر میشه قلم و کاغذ هم کنار خودتون قرار بدید.

استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم  ،  دوستان عزیز من در نظام جدید من می خوام دفترچه ی کنکور را برای شما بگم به چه صورتیه، پارت بندی و قسمت بندیش بکنم ، بگم با توجه به انتظاری که خودت از خودت داری، تعداد تستی که می خوای بزنی ، درصدى كه نياز داری و زمانی که دوست داری سیو کنی از درس ریاضی برای زیست و شیمی به چه صورتی هست سر جلسه.

بعد میام شما ها را به سه گروه تقسیم می کنم، دوستان كه خیلی ریاضی نخوندن تا الان، یه نیت 30% دارن برای ریاضی کنکورشون، دوستانی که حد نورمال 50 تا 60 درصد نشون کردن، برای رسیدن به درصد 50 الی 60 چه باید کرد، و دوستان هفتاد درصد به بالا چه باید بکند.

استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم  ،  خب، تقسیم بندی و پارت بندی دفترچه ی کنکور شما از نظر من به اين شكل می تونه بهترین شکل ممکن باشه که از سؤال اول ، سؤال 126، تا حول و حوش هشتا تست جلوتر ، هفتا تست جلوتر، اينجوری نشونه گذاری کنم پارت یک را برات، تا جایی که به اولین سؤال آمار يا احتمال يا يه وقت هم ديدی که جفتش میرسی جایی که اولین آمار و احتمال تموم میشه، پارت یک ما تموم میشه، حول و حوش هشتا تست ميشه بچه ها..

استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم ، 

سخت ترین کنکور تجربی 98

استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم  ،   حالا این هشتا تست شاید شد هفتا ، شايد شد شيشتا، دارم بت نشونه می دم؛ میگم جایی که اولین بار آناليز، آمار ، احتمال ، حالا همشون يا يكیشون را می بینی ، اولين جایی که اینا رو می بینی و اینا تموم میشن ، پایان پارت یکه. تو این حول و حوش هشتا تست بچه ها شما احتمالا از مبحث مجموعه ، الگو و دنباله، مثلثات در حد دهم، معادله و نامعادله، تابع در حد دهم و آناليز و احتمال و آمار باز هم در حد دهم ، سؤال خواهيد داشت.

و پیشنهاد من به اون سه دسته ای که عرض کردم ؛ برای دسته ی اول بچه هایی که قرار حول و حوش 30% بزنن و نیتشون نیت 30 درصده اينكه از اين هشتا تست، در همان ابتدايی كه به پارت یک ورود کردن، پنچتاشو انتخاب بکنن برای زدن یا برید تو دل این هشتا سؤال ولی گوشه ی ذهنتون باشه که تا سه تا ارفاق دارید، تا سه تا سؤال را می تونید نزنید از این پارت اول چون قاعدتاً آسون ترين پارت کنکورتونه، به همين خاطر حتى به ميانگین درصد 30% ، هم پیشنهاد میکنن که 5 تا را از این 8 تا را بزنه. پیشنهاد من زدن 5 تست از این 8 تست، يا حالا بسته به صلاح خودت مباحثی که توش ضعیفی یا قویی و اتفاقاتی که سر جلسه برات می یفته. زدن 5 تست از این 8 تست در مدت زمان 15 دقیقه است .

استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم  ،  ، پیشنهاد من برای گروه دوم بچه هایی که برای حول و حوش 50 درصد قراره بزنن و بالاتر. زدن 6 تست از این 8 تست در 15 دقیقه، و بچه های 70% به بالا ، زدن 7 تست از اين 8 تست در 15 دقیقه است.

نکته ی مهم؛ یعنی موقعی که 15 تست تموم شد با فرض اینکه شما دفترچه ی اختصاصی را ساعت 9:15 بهتون دادن و ترتیب دفترچه را هم رعایت کردی اومدی اول ریاضی می زنی که واقعا امیدوارم اینجوری باشه، و به هزار دليل میتونم برات ثابت كنم كه بنفعته كه ترتيب دفترچه را رعایت کنی، ولی دیگه حالا در این مقال نمی گنجد. با فرض اينكه 9:15 شروع كردي ، 9:30 بايد از پارت یک خارج بشی، انشاالله با تعداد تست هایی که مشخص کردم که مثلا گروه اول 5 تست را تو 15 دقیقه قراره بزنه، تستی 3 دقیقه یعنی دو برار تایم استاندارد، قطعا از پسش بر می یای.

پارت بعدی ، يک پارت احتمالا 4 تستیست، شامل سؤالهایی از درجه دو، خط و نقطه و احتمالا دوتا سؤال هندسه.

استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم  ،   نشونه گذاری به این صورت باشه، جایی که هندسه می بینیم بعد از هندسه پارت دو تموم میشه، از اين چهارتا سؤال من پیشنهادم به گروه اول میانگین 30% این که تستی را نزنن، گروه دوم هم همینطور و گروه سوم انتخاب 2 تست از این 4 تا تست. پس دوتا ارفاق دارید، ريلكس راحت، با خيال راحت سر جلسه باش.

پیشنهادم فقط گروه سوم زدن دو تست از این 4 تست در 5 دقیقه است.

استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم  ،  پارت سوم یک پارت 7 تایی است، از بعد از هندسه شروع ميشه تا موقعی که آمار و احتمال بعدی را می بینی. پس بچه ها پارت یک رو آمار و احتمال تموم شد، پارت دو رو هندسه تموم شد و پارت سه مجددا رو آمار و احتمال.

احتمالا تابع، مثلثات در حد يازدهم، لوج فقط يازدهم داشتيد ، حد و پیوستگی یازدهم، احتمال و آمار مباحثی كه توی این هفتا تست خواهيد ديد. پیشنهاد من به گروه اول زدن 4 تست، در 15 دقيقه ، به گروه دوم زدن 5 تست در 10 دقیقه ، و به گروه سوم زدن 6 تست در 10 دقیقه است. با توجه به گروهی که خودت احساس می کنی توش قرار داری، لطفا اين ها را بنويس و پیاده کن در آزمون های جامعی که تا روز کنکور قراره بدی.
چهار ، پنج و شیش پیشنهاد های ما بود از هفت تست باز نسبتا آسونه، پارت یک و سه آسونترين پارت های دفترچست.
دوستان ، پارت چهارم از بعد از آمار و احتمال شروع ميشه و به كاربرد مشتق ختم ميشه. با دیدن کاربرد مشتق سر کاربرد مشتق ، برای ما پایان پارت چهارم است.
یعنی کاربرد به همراه دوتا سؤال هندسه ميره تو پارت پنجم. از پارت چهارم که شما احتمالا تابع، مثلثات، حد به خصوص حد بی نهايت و مشتق خواهيد ديد.
احتمالا 6 تست حول و حوش 6 تست ، پیشنهاد ما به گروه اول زدن یه تست ديگه زمان نمیگم برای یه تست، به گروه دوم زدن 5 تست در 10 دقیقه ، به گروه سوم زدن باز هم 5 تست در 10 دقيقه است. خواهش میکنم بنویس مطلبی که بت میگم.


پیش بینی سوالات کنکور 98

پارت پنجم گفتیم شامل 4 تا سؤال كاربرد و هندسه، دو به دو احتمالا، گروه اول نزنه چیزی را ، گروه دوم نزنه چیزی را، گروه سوم دو تا شو انتخاب کنه، بزنه در 5 دقيقه.

نهايتا يدونه تست آخر باقی میمونه که یک سؤال احتمال كل آخری سؤال آزمونتونه و پیشنهاد من به همتون که اون یدونه تست را بزنید. دیگه چون یه تسته زمان براش نمی زارم.
هر گروه اگر زمان های مربوط به خودش هرا جمع زده باشه، الان قاعدتاً گروه اول 11 تا سؤال را در 30 دقيقه زمان پاسخ داده 5 تا از پارت یک، 4 تا از پارت سه یدونه از پارت چهار، و يدونه سؤال آخری، واين درصد بالای 30 خواهد بود حول و حوش 36 – 37 درصد، 9 تا تست میشه 30% من یازدهتا برات چیدم که خطای احتمالی که اگر داشتی حداقل دیگه رو 30% ببندیمش.

بریم گروه دوم؛ اين گروه الان قاعدتا به 17 تست در 35 دقیقه پاسخ داده و این نزدیک به 60% ، با احتمال خطا ميشه رو 50% در 35 دقيقه. يعنی من الان برای گروه اول 17 دقیقه تایم آزاد گذاشتم که بره به زیست و شیمیش برسه، برای گروه دوم 12 دقيقه.

اما گروه سوم؛ 23 تست يعنی نزدیک به 80%، حالا ما برنامه ريزيمون رو 70%، هفتاد درصد در 45 دقيقه يعنی از كل تايم رياضيش قاعدتا استفاده كرده، دوستان خواهشی که ازتون دارم این (…… ) برای خودتون مشخص بکنید.
به نظر من سر جلسه نشستی با یه خودکار قرمز این پارت ها را همون اول از هم جدا کن، و به سر هر پارت رسیدی یه نگاه کلی ، نه به تمام تست های دفترچه، به اون تست های اون پارت بنداز و اون تست هایی را که قراره انتخاب کنی، در حین همون اولش اكثريت را حداقل انتخاب كن. نگاهت هم به ساعت باشه بدونی که چند دقیقه برای هر پارت من برات مشخص کردم.

استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم  ،  اما باز هم میگم این یه پیشنهاد بود که میتونید با توجه به وضعیت خودتون شخصیش بکنید، فقط می خواستم بگم می شود به درصد قابل قبول برای خودمون حتی در این فرصت باقی مانده، حتى با اضافه اوردن تايم سر جلسه براى ساير دروس رسيد.

مطمئن باشيد اگر این چیدمان درست و استراتژی درست توی یک هفته در آزمون های جامع تمرین کنید انشاالله با توجه به وضعيت فعليتون بهترين نتيجه را سر جلسه ی کنکور خواهید گرفت.

موفق و پیروز باشید.


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استراتژی پاسخ به سوالات در کنکور ۹۸ نظام جدید و قدیم ویژه داوطلبان سطح ضعیف تا قوی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403