استخدام پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲

استخدام پژوهشکده علوم زمینMoshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه استخدام پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاور گروپ در این مقاله مبحث استخدام پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲ را مورد بررسی قرار داده است و موضوعاتی مانند: شرایط ثبت نام آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین و مدارک ثبت نام آزمون پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲ و موارد مرتبط با استخدام  پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲ با توضیحات کامل و نکات مهم را در اختیار شما قرار داده ایم. با ماهمراه باشید.

آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲

آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲ همراه با بیش از 14 آزمون مشترک دستگاه اجرایی برگزارمیشود. در عناوین شغلی حسابدار، کارشناس امور معادن، کارشناس امور اداری از طریق برگزاری آزمون عمومی و تخصصی که بدون شرط معدل قابل ثبت نام است و تنها در شهرستان تهران در حال برگزاری است.

آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین هیچ محدویت جنستی ندارد و متقاضیان استخدام پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲ اعم از زن و مرد میتوانند بامدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مجاز به ثبت نام آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲ میباشند.

ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین

که برای ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین میتوانید با مطالعه مقاله از که در مورد ثبت نام دستگاه های اجرایی منتشر شده است را مطالعه نمایید زیرا پؤوهشکده علوم زمین یکی از رشته های دستگاه های اجرایی میباشد و برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین و مدارک ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین تا پایان مقاله با ما همراه باشید .

ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.hrtc.ir که سایت جهاد دانشگاهی میباشد، میتوانید نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین اقدام نمایید و ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین خود را به سرانجام برسانید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین

زمان ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین

داوطلبان ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین که میتوانیدبرای ثبت نام، زمان ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۳شروع تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ادامه دارد نسبت اقدام نمایید.

لازم به ذکراست که پژوهشکده علوم زمین یکی از رشته های ثبت نامی ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی میباشد. داوطلبان گرامی برای ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین میتوانند در این بازه اقدام نمایند.

شرایط استخدام پژوهشکده علوم زمین

شرایط استخدام پژوهشکده علوم زمین شامل موارد زیر میباشد:

  1. داشتن تابعیت ایران یکی از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین میباشد.
  2. اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده و رسمی کشور
  3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از شرایط استخدام پژوهشکده علوم زمین میباشد.
  4. انجام خدمت سربازی و یا داشتن کارت معافیت قانونی برای آقایان
  5. داشتن سلامتجسمانی وروانی وتوانايی برای انجامكاری كه استخدام ميشوند
  6. عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر ، مورد دیگری از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین میباشد.
  7. نداشتن سابقه محكوميت جزايی موثر ،یکی دیگر از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین میباشد.
  8. عدم  وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح
  9. داوطلبان استخدام نباید جز نیرو های بازخریدد خدمت دستگاه های اجرایی و همچنین بازنشسته باشند.
  10. بر اساس قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هریک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می باشند،پس از پذیرفته شدن در آزمون و در زمان استخدام، باید استعفا دهند.
  11. داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 25 سال تمام برای دارندگان مدارک دیپلم، حداکثر 30 سال فوق دیپلم، حداکثر 36 سال لیسانس، حداکثر 40 سال فوق لیسانس و همچنین حداکثر 45 سال برای  دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و دکتری تخصصی از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین میباشد.

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین که در دفترچه قید شده است برای ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین شامل موارد زیر میباشد:

  1. عکس ۴*۳ تمام رخ داوطلب برای ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین الزامی میباشد.
  2. اسکن شناسنامه و کارت ملی داوطلب یکی دیگر از مدارک ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین میباشد.
  3. دارا بودن کارت بانکی  با رمز دوم برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین به مبلغ ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال از طریق سامانه اینترنتی .

نحوه ثبت نام آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین

برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه کنید و انجام دهید تا فرایند ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین را بدون هیچ ابهاماتی با موفقیت به پایان برسانید.

  1. ابتدا مدارک مورد برای ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین در فوق برای شما توضیح داده ایم را بارگذاری کنید.
  2. در این مرحله به کامل کردن اطلاعات فردی خود در فرایند ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین که شامل مواردی چون؛ نام، نام خانوادگی؛ شماره شناسنامه، کدملی و…. میباشد را به پایان برسانید و به مرحله دیگر ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین بروید.
  3. در مرحله سوم شما به تکمبل اطلاعات تحصیلی خود برای ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین مشغول خواهید بود.
  4. باتوجه به مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین شما موارد مربوط به سهمیه و سوابق کاری خود را تکمیل خواهید کرد.
  5. در این مرحله از ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین شغل مورد درخواست در این مرحله، باتوجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مرحله های قبلی، شغل های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب میتواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.
  6. این مرحله از ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین که شامل اطلاعات تکمیلی است که مواردی نظیر؛ اطلاعات تماس با داوطلب و  آدرس محل سکونت میباشد.
  7. مرحله آخر ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین، دریافت کد رهگیری میباشد که در پایان ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین، برای داوطلبان که موفق به ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین شده اند ارسال میشود.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین


مشاور گروپ در این مقاله به توضیح استخدام پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲ پرداخته ایم. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد تا از مدارک ثبت نام آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲ مطلع شده باشید و با مطالعه ادامه مقاله از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین اطلاعات لازم را بدست آورید.

اگر سوالی در رابطه با ثبت نام آزمون استخدامپژوهشکده علوم زمین و مراحل ثبت نام آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان، هزینه وکسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین

برای انجام ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین، داوطلب باید برای ویرایش اطلاعات وارد سامانه مرکز جهاد دانشگاهی hrtc.ir شود حتما باید مجددا تمامی 7 مرحله ثبت نام را طی کند و کد رهگیری خود را مشاهده نماید. در غیر اینصورت تغییرات و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین اعمال نخواهد شد و سامانه همان اطلاعات قبلی را به رسمیت خواهد شناخت.

پس حتما بعد از ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین تمام 7 مرحله را مجددا انجام دهید تا کد رهگیری ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین برای شما به نمایش در آید.

کارت ورود به جلسه استخدامی پژوهشکده علوم زمین

داوطلبان بعداز ثبت نام آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین میتوانند برای دریافت کارت ورود به جلسه استخدامی پژوهشکده علوم زمین از تاریخ سه شنبه ۹خردادماه۱۴۰۲برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سایت ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه نمایند.

دفترچه آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین

برای دانلود دفترچه آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین میتوانید از ینک زیر که برای شما به اشتراک گذاشته ایم استفاده نمایید و همچنین برای اطلاع از شغل محل های استخدام پژوهشکده علوم زمین میتوانید با استفاده از دانلود دفترچه دستگاه های اجرایی که لینک دانلود را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم مشاهده فرمایید.

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین استاندارد کلیک کنید.

رشته های استخدامی پژوهشکده علوم زمین

رشته های استخدامی پژوهشکده علوم زمین شامل ؛حسابدار، کارشناس امور معادن، کارشناس امور اداری میباشند که با مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد که در تصویر زیر شرایط احراز را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

رشته های استخدامی پژوهشکده علوم زمین

زمان برگزاری آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین تا ادامه مطلب با ما همراه باشید، که زمان برگزاری آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین در روز جمعه ۱۲خرداد ماه۱۴۰۲ در مراکز استانها برگزار خواهد شد.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین، درج خواهد شد و هنگام چاپ کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکراست صدور کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین، به منزله تایید اطلاعات ارسالی ازسوی داوطلبان بوده و اصل مدارک داوطلبان پس ازاجرای آزمون، مورد بررسی قرارخواهد گرفت.

منابع عمومی آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین

منابع آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین شامل موارد منابع عمومی و اخنصاصی میباشد.

برای اطلاع از منابع عمومی آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین به موارد زیر در جدول را مطالعه فرمایید.

منابع عمومی آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین
سهم در آزمون کتبی مواد آزمون حیطه ها
 ٪٥٫٧ معارف اسلامی حیطه عمومی
 ٪٥٫٧ زبان و ادبیات فارسی
 ٪٥٫٧ آشنایی با قوانین و مقررات اداری
 ٪٥٫٧ معلومات عمومی
 ٪٥٫٧ زبان انگلیسی عمومی
 ٪٥٫٧ هوش و توانمندی های ذهنی
 ٪٥٫٧ فناوری اطلاعات
  ٪٤٠ مجموع حیطه عمومی

موارد فوق شامل منابع عمومی آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین میباشد که دارای تبصره هایی هستند که ما در مطالب زیر برای شما نامبرده و توضیح داده ایم.

  1. سوالات معارف اسلامی مربوط به پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی و زیدی) مطابق تعالیم و احکام فقهی آنان طراحی خواهد شد.
  2. اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوالات محاسبه خواهد شد.

منابع اختصاصی آزمون پژوهشکده علوم زمین

منابع اختصاصی آزمون پژوهشکده علوم زمین با توجه نوع رشته و سهم در آزمون کتبی شامل موارد زیر میباشد.

منابع اختصاصی آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین رشته حسابداری شامل موارد زیر میباشد:

منابع حسابدار آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین
سهم در آزمون کتبی مواد آزمون حیطه ها
 ٪١٢ اصول حسابداری حیطه
تخصصی و اختصاصی
 ٪١٢ مدیریت مالی
 ٪١٢ مبانی سازمان و مدیریت
 ٪١٢ حسابداری دولتی
 ٪١٢ بودجه و قانون محاسبات عمومی
  ٪٦٠ مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی

منابع اختصاصی آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین رشته کارشناس امور اداری شامل موارد زیر میباشد:

منابع کارشناس امور اداری آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین
سهم در آزمون کتبی مواد آزمون حیطه ها
 ٪١٢ مدیریت منابع انسانی حیطه
تخصصی و اختصاصی
 ٪١٢ مدیریت رفتار سازمانی
 ٪١٢ مبانی سازمان و مدیریت
 ٪١٢ قانون مدیریت خدمات کشوری
 ٪١٢ بودجه و مالیه عمومی
  ٪٦٠ مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی

منابع اختصاصی آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین رشته کارشناس امور معادن شامل موارد زیر میباشد:

منابع کارشناس امور معادن آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین
سهم در آزمون کتبی مواد آزمون حیطه ها
٪ ۱۸ زمین شناسی(کانی شناسی، سنگ شناسی، اقتصادی و ساختاری) حیطه
تخصصی و اختصاصی
٪٩ استخراج معدن(معدن کاری سطحی و زیرزمینی، چالزنی و انفجار و تهویه)
٪ ۱۸ اکتشاف معدن(ژئوفیزیک، ژئو شیمی اکتشافی،ارزیابی ذخایر معدنی و حفاری اکتشافی)
٪٩ فرآوری(خردایش، طبقه بندی، جدایش فیزیکی و فلوتاسیون)
 ٪٦ مکانیک سنگ(مبانی مکانیک سنگ، حفر چاه و فضاهایزیرزمینی،کنترل زمین و نگهداری)
  ٪٦٠ مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی

مشاور گروپ در این مقاله به توضیح کارت ورود به جلسه آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲ پرداخته ایم. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد تا از زمان برگزاری آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲ مطلع شده باشید و با مطالعه ادامه مقاله از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین اطلاعات لازم را بدست آورید.

اگر سوالی در رابطه با ثبت نام آزمون استخدامپژوهشکده علوم زمین و منابع اختصاصی و عمومی آزمون استخدام پژوهشکده علوم زمین ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان، هزینه وکسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


سوالات متداول

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین چیست؟

در مقاله بطو رکامل مدارک مورد نیاز ثبت نام را نامبرده ایم.

 
شرایط ثبت نام آزمون استخدامی پژوهشکده علوم زمین چیست؟

برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی میتوانید با مراجعه به مقاله اطلاعات لازم را کسب نمایید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه استخدام پژوهشکده علوم زمین ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی