استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲

استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی

جهت مشاوره در زمینه استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط و نحوه استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی در این مقاله ارائه داده شده است. مدارس غیرانتفاعی، معلمان خود را خارج از سیستم استخدامی آموزش و پرورش جذب می نمایند. بنابراین افرادی که شرایط تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را ندارند، یا نمی توانند از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش جذب بازارکار شوند، استخدام در مدارس غیرانتفاعی، می تواند گزینه مناسبی برای این دسته از افراد باشد. شرایط، حقوق و مزایای استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی در ادامه بیان شده است.

استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲

شرایط و نحوه استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲ در ادامه بیان شده است. علاقه مندان به شغل معلمی یا از طریق پذیرش در دانشگاه فرهنگیان می توانند استخدام آموزش و پرورش شوند، یا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام و شرکت نمایند. افرادی که شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان را ندارند و یا نمی توانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند، می توانند استخدام مدارس غیرانتفاعی شوند زیرا مدارس غیرانتفاعی، کارمندان و معلمان خود را جدا از سیستم استخدامی آموزش و پرورش جذب می نماید.

آخرین اخبار مربوط به استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

شرایط استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی

شرایط استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی چیست؟

در حال حاضر قانونی برای جذب و استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی وجود ندارد؛ بنابراین نمی‌ توان نسبت به جذب و استخدام این معلمان اقدام خلاف قانونی صورت داد. همه معلمان مدارس غیرانتفاعی باید دارای بیمه باشند و حقوق خود را در موعد مقرر دریافت کنند و نظارت آموزش و پرورش در این حوزه با وجود قانون مدارس غیردولتی ارتقا خواهد یافت. حتی ورود تدریس معلمان مدارس غیردولتی به مدارس دولتی نیز نیاز به قانون دارد که ما در این زمینه نیز قانونی نداریم.

اغلب متقاضیانی که علاقه مند به استخدام در مدارس غیرانتفاعی می باشند، می توانند مستقیما به مدارس غیرانتفاعی موردنظر خود مراجعه نمایند و در صورت دارا بودن شرایط لازم و همچنین نیاز مدرسه موردنظر به معلم، فرم مربوط به استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی را تکمیل نمایند. از جمله مواردی که در استخدام معلمان غیرانتفاعی مورد ارزیابی قرار می گیرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سابقه تدریس
  • مدرک تحصیلی مرتبط با درس مورد تدریس
  • دارا بودن توانایی لازم برای تدریس
  • دارا بودن روانشناسی تعلیم و تربیت
  • برخورداری از حسن شهرت و داشتن رفتاری متناسب با شان معلمی
  • برخورداری از سلامت کامل

نحوه استخدام معلم در مدارس غیرانتفاعی

نحوه استخدام معلم در مدارس غیرانتفاعی چگونه است؟ همانطور که گفته شد، علاقه مندان به تدریس در مدارس غیرانتفاعی، باید به صورت حضوری به مدرسه مورنظر خود مراجعه نمایند و در صورت دارا بودن شرایط لازم و همچنین نیاز مدرسه به معلم و رشته مورد تدریس شما، فرم استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی را تکمیل نمایند.

البته ، تعدادی از دبیرانی که در مدارس غیرانتفاعی مشغول بکار می باشند، ممکن است شاغلینی که به صورت رسمی در آموزش و پرورش در حال خدمتند باشند که جهت اضافه‌ کاری در مراکز غیرانتفاعی نیز تدریس می‌ کنند. یا ممکن است معلمان بازنشسته آموزش و پرورش جهت ادامه کار در مدارس غیرانتفاعی مشغول بکار شوند. اما بیشترین مورد استخدام معلمان در مدارس غیرانتفاعی، به گونه ای است که به صورت آزاد استخدام شده و به عنوان نیرو‌ های حق‌ التدریس بکار گرفته می‌ شوند.

ممکن است گاهی اوقات، آگهی های استخدام معلم در مدارس غیرانتفاعی نیز منتشر شود که علاقه مندان به راحتی می توانند به مدرسه مذکور مراجعه نموده و مراحل استخدام خود را به صورت حضوری انجام دهند.

استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی در آموزش و پرورش

نحوه استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی در آموزش و پرورش چگونه است؟ معلمان آزاد مدارس غیرانتفاعی، می توانند در زمان اعلام شده در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش نیز ثبت نام و شرکت نمایند که با توجه به سابقه‌ تدریس، برای آن‌ ها امتیازاتی قائل می‌ شوند و ممکن است آسانتر از دیگران استخدام شوند.

در طرح تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش، سوابق معلمان مدارس غیرانتفاعی نیز در آزمون استخدامی ذیل ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان لحاظ می‌ شود.

نحوه مصاحبه سوابق معلمان در آزمون:

به طور معمول بیمه ملاک محاسبه سابقه معلمان در آزمون است، ولی تعداد بسیاری از معلمان به ویژه در مدارس غیرانتفاعی فاقد سوابق بیمه‌ ای هستندکه در آیین نامه اجرایی این طرح، پیشنهاداتی از قبیل سال گزینش، پرونده استخدامی در آموزشگاه و لیست حضور و غیاب معلمان و کارکنان می‌ تواند ملاک محاسبه قرار گیرد.

علاقه مندان به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، در صورت دارا بودن شرایط لازم باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. در ضمن، شرط سنی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر بیست و پنج سال تمام برای دارندگان مدرک دیپلم، حداکثر ۳۰ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج سال سن برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و حداکثر چهل سال سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و حداکثر چهل و پنج سال سن برای دارندگان مدرک دکتری است.

حقوق معلمان مدارس غیرانتفاعی

حقوق معلمان مدارس غیرانتفاعی چگونه محاسبه می شود؟

معلمان در مدارس غیرانتفاعی یا به صورت حق التدریس یا به صورت قراردادی استخدام می شوند و حقوق معلمان مدارس غیرانتفاعی براساس ساعات کاری محاسبه و پرداخت می شود. طبق گفته های آموزش و پرورش، همه معلمان مدارس غیرانتفاعی باید دارای بیمه باشند و حقوق خود را در موعد مقرر دریافت کنند و نظارت آموزش و پرورش در این حوزه با وجود قانون مدارس غیردولتی ارتقا خواهد یافت.

در ضمن، مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه چرا نحوه پرداختی به معلمان مدارس غیرانتفاعی هیچ ضابطه‌ای ندارد و ممکن است معلمی در یک مدرسه‌‌ لاکچری در تهران حقوقی نجومی ولی برخی معلمان در شهرستان‌ ها حتی زیر یک میلیون تومان دریافتی دارند، گفت: قطعا وزارت آموزش و پرورش وظیفه دارد، نظارت خود را بر مدارس غیردولتی افزایش باشد تا شاهد چنین مواردی نباشیم.

برای آگاهی از حقوق و مزایای معلمان مدارس غیرانتفاعی ، می توانید راهنمایی های لازم را با شماره گیری 9099071613 دریافت نمایید.


شرایط و نحوه ثبت نام استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی در این مقاله بیان شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با حقوق، مزایا و بیمه معلمان مدارس غیرانتفاعی ، می توانید با مشاوران مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
 
سوالات متداول

نحوه استخدام در مدارس غیرانتفاعی چگونه است؟

علاقه مندان به تدریس در مدارس غیرانتفاعی، باید به صورت حضوری به مدرسه مورنظر خود مراجعه نمایند و در صورت دارا بودن شرایط لازم و همچنین نیاز مدرسه به معلم و رشته مورد تدریس شما، فرم استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی را تکمیل نمایند.

حقوق و مزایای معلمان مدارس غیرانتفاعی چگونه محاسبه و پرداخت می شود؟

معلمان در مدارس غیرانتفاعی یا به صورت حق التدریس یا به صورت قراردادی استخدام می شوند و حقوق معلمان مدارس غیرانتفاعی براساس ساعات کاری محاسبه و پرداخت می شود.

شرایط استخدام در مدارس غیرانتفاعی چیست؟

شرایط و نحوه استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی در این مقاله ارائه داده شده است.

3.1/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. معلم

    سلام مانیروهای غیرانتفاعی اینقدر حقوقمان کم است که نمی دانیم این حقوق را برای کرایه رفت و برگشت بدیم یا برای خرج های زندگی یابیمه به همین خاطر بیمه نمی دهیم اگر اعتراض هم کردیم می گویند دیگه نیاسرکاراینقدر نیروی بیکار هست که بازیر یک میلیون بیایند کار کنند لطفاً بیمه را ملاک سابقه قرار ندهید چون مثلافامیل های مدیر یاموسس اصلاسرکار نمیره ولی بیمه کامل ازطریق مدرسه پرداخت می کنه

    پاسخ
  2. امید

    با سلام خدمت وزیر آموزش و پرورش
    چند سالی هست که نیروهای غیر انتفاعی بلاتکلیف هستند همه نیروهایی که با آموزش و پرورش همکاری داشته اند در مجلس تعیین تکلیف شده اند یا در حال بررسی هستند بجز نیروهای غیر انتفاعی. خواهش میکنم که فکری به حال این نیروها داشته باشید آزمون داخلی برای آنها مثل نهضتی ها قبل ۹۱ داشته باشید همه چشم انتظار هستند.با تشکر

    پاسخ
  3. مهری

    سلام این استخدام به معلمان پیش دبستانی غیردولتی مربوط می‌شود؟

    پاسخ
  4. امین

    به طور کلی استخدام رسمی دولتی در آموزش و پرورش بهتره.
    حقوق حق التدریس که به درد نمی خوره. قراردادی هم که باشید باز حقوق دولتی ها بیشتره.
    برای اون حقوق لاکچری و استخدام در مدارس درجه یک هم باید سابقه تدریس کنکوری و معروفیت داشته باشید.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی