استخدام مشاور تحصیلی

استخدام مشاور تحصیلی

جهت مشاوره در زمینه استخدام مشاور تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 استخدام مشاور تحصیلی یکی از عنوان های شغلی است که امروزه در آگهی های استخدامی زیاد به چشم می خورد و مجموعه های آموزشی بسیاری خواهان آن هستند. اما مشاور تحصیلی کیست؟ آیا همه می توانند به عنوان مشاور تحصیلی استخدام شوند؟ شرایط استخدام و حقوق مشاوران تحصیلی چیست؟ در این مقاله قصد داریم به این  سوالات و سوالات دیگری که ممکن است در ذهن شما باشند، پاسخ دهیم.

مشاور تحصیلی

یک مشاور تحصیلی خوب روانشناسی است که تجربه و اطلاعات و سواد خوبی را در بالابردن توان دانشجویان و دانش آموزانی که میخواهند موفق شوند دارند. مشاوران تحصیلی همیشه بهترین برنامه ها و راه کارها را در اختیار مراجع های خود قرار می دهند.

تعریف بالا مخصوص مشاوران تحصیلی مدارس است. اما گروه دیگری، با گذراندن دوره کار آموزی و آموزش های لازم از سوی مراکز آموزشی تحت عنوان مشاور تحصیلی، در عناوینی مانند مشاور تحصیلی اینترنتی، مشاور تحصیلی حضوری و مشاور تحصیلی تلفنی، مشغول به کار می شوند.

استخدام مشاور تحصیلی اینترنتی

این روز ها با قدرت گرفتن شیوه آموزش مجازی و همین طور انجام اکثر کارها به صورت اینترنتی و دور کاری، تقاضا ها برای استخدام مشاوران تحصیلی دورکار و یا به عبارتی اینترنتی، برای مشاوره تحصیلی اینترنتی افزایش داشته است و بسیاری از آموزشگاه ها به دنبال استخدام برای مجموعه خود به صورت دورکاری و اینترنتی هستند.

شرایط استخدام مشاور تحصیلی و حقوق و مزایای آن معمولا  همانند استخدام مشاور تحصیلی به صورت حضوری است. و در صورتی که شرایط کار به صورت حضوری را نداشته باشید و از طرفی علاقه مند به کار در این حوزه باشید، می توانید از فرصت های شغلی مشاور تحصیلی اینترنتی استفاده کنید.

مشاور تحصیلی اینترنتی

استخدام مشاور تحصیلی حضوری

استخدام در عنوان مشاوران تحصیلی حضوری شامل 2 بخش خواهد بود:

  • یک، مشاوران تحصیلی که به صورت حضوری با دانش آموزان جلسات مشاوره برگزار می کنند و سعی بر بهینه سازی و افزایش بازدهی درس خواندن از طریق ایجاد انگیزه، برنامه ریزی و تشویق را دارند؛
  • دو، مشاوران تحصیلی که در سایت های مراکز آموزشی به تولید محتوا های آموزشی، منتاسب با نیاز روز و دغدغه دانش آموزان مشغول می شوند.

گروه اول به انجام جلسات مشاوره حضوری در مدرسه می پردازند و فضای شغلی آنها در روابط با دانش آموزان و یا والدینشان، شکل می گیرد.

گروه دوم اما در فضایی بدون ارباب رجوع و در واقع دورادور به برسی و حل مشکلات تحصیلی دانش آموزان در قالب تولید محتوا می پردازند.

استخدام مشاور تحصیلی تلفنی

مشاور تحصیلی تلفنی به کسی گفته میشود که در زمینه پاسخ گویی به سوالات و ابهامات دانش آموزان در زمینه های مختلف، آموزش دیده و فعالیت می کند. تعدای از مراکز آموزشی و آموزشگاه ها، دارای دپارتمان های تیم مشاوره تلفنی هستند. و این مشاوران در آن جا به انجام مشاوره های تحصیلی به صورت تلفنی میپردازند.

ریشه اصلی فعالیت این دسته از مشاوران تحصیلی به سایت هر آموزشگاه یا مجموعه آموزشی بر می گردد که مخاطبین مطالب آموزشی با خواندن محتواهای هر سایت، و بروز سوال در آن زمینه و یا حتی زمینه ای دیگر، همچنین بروز اشکال و نیاز به کمک، می توانند با شماره تماس کارشناسان آن مجموعه تماس گرفته و مشاوران تلفنی، مشکل را برایشان حل می کنند.

شما با تماس با شماره 9099071613 می توانید با مشاوران تلفنی مشاور گروپ تماس گرفته هر سوالی در زمینه تحصیلی و آموزشی دارید بپرسید و بدین ترتیب پاسخ سوال خود را در کمترین زمان دریافت کنید.

مشاوره تلفنی

استخدام مشاور تحصیلی در مدارس غیر انتفاعی و سایر مدارس

استخدام مشاور تحصیلی در مدارس غیر انتفاعی  و سایر مدارس به منظور رفع نیاز دانش آموزان، و مدیریت برنامه ریزی درس خواندن و همچنین حفظ سطح کیفی درس خواندن دانش آموزان صورت می پذیرد. دانش آموزان در طی هفته و ماه جلسات مشاوره ایی با مشاور تحصیلی مدرسه خود خواهند داشت تا در آن به برسی روش های مفید درس خواندن و ارزیابی سطح تحصیلی کلاس خود بپردازند. همچنین دانش آموزان می توانند با در خواست از مشاور تحصیلی مدرسه خود جلسات مشاوره تحصیلی  فردی و گروهی هم داشته باشند.

شرایط استخدام مشاور تحصیلی

عنوان های اصلی مشاور تحصیلی در  اکثر آگهی ها به کارمندان در حیطه های مختلف نسبت داده می شود. مثلا عده ایی از کارمندان که دوره آموزشی خود را می گذرانند، به عنوان کارشناسان پاسخگوی تماس های مشاوره ایی و یا عده ایی به عنوان تولیدکنندگان متحتوای تحصیلی در سایت ها استخدام می شوند.

معمولا شرایط مجموعه ها برای استخدام مشاوران تحصیلی خود شامل یک سری شرایط عمومی به شرح زیر است:

  • فعال و پویا
  •  دارای روحیه کار تیمی
  • یادگیری بالا
  • روابط عمومی قدرت بیان بالا
  • بین 18 تا 35سال
  • موفقیت در مصاحبه حضوری
  • موفقیت در دوره آموزشی
  • فارغ التحصیل دانشگاهی یا دانشجو
  • دارای روحیه کار، با انگیزه و خلاق
  • علاقه به کار با دانش آموز و فعالیت آموزشی

همانطور که قبلا اشاره کردیم، بسته به نوع کاری که جذب شدگان این شغل برای آن از سوی مجموعه آموزش می بینند، شرایط اختصاصی ثبت نام تغییر می کند. حتی عده ایی از رتبه های برتر کنکور هر سال، به عنوان برنامه ریز های تحصیلیی و مشاوران تحصیلی داوطلبین کنکور سال بعد، مشغول به کار می شوند. شرایط اختصاصی استخدام مشاور تحصیلی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ارائه رزومه کتبی تحصیلی و شغلی مناسب
  • فارغ التحصیل رشته های علوم پایه، مهندسی، علوم تربیتی و روانشناسی از دانشگاه های سراسری برتر تهران
  • تسلط به نرم افزارهای Powerpoint ، Excel و سیستم های آموزش مجازی

موارد اشاره شده در بالا، با توجه به اینکه چه مرکز آموزشی خواهان استخدام مشاوران تحصیلی است تغییر خواهد کرد. و صرفا یک پیش بینی از شرایط اختصاصی می باشد. مثلا اگر مرکز آموزشی مربوط به دانشجویان یا داوطلبان مهندسی باشد، ممکن است دانشجو بودن و یا داشتن مدرک در رشته مهندسی، جز شرایط اختصاصی استخدام باشد.

کارشناسان نا در مشاور گروپ می توانند تمامی اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

ساعت کاری مشاور تحصیلی

ساعت کاری مشاور تحصیلی، بسته به عنوان استخدامی مجموعه و کاری که قرار است مشاوران تحصیلی انجام بدهد متفاوت خواهد بود. میزان ساعت کاری در عنوان شغلی تمام وقت از 7 تا 9 ساعت متغیر است. همچنین مجموعه های آموزشی، به صورت پاره وقت هم بسته به نیازشان نیرو جذب می کنند که میزان ساعت کاری به صورت نیمه وقت برای مشاور تحصیلی از 5 تا 6 ساعت متغیر است.

اگر سوالی در این باره دارید با کارشناسان مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس بگیرید.

حقوق و مزایا ی استخدام مشاور تحصیلی

حقوق مشاوران تحصیلی در عناوین مختلف و با توجه به میزان ساعت کار و نوع کار، طیفی گسترده دارد. حقوق این شغل از 4 تا 13 میلیون تومان متفاوت است. به گفته مجموعه های آموزشی مختلف در این زمینه، این حقوق در هر سطحی جای پیشرفت و افزایش خواهد داشت. به طور مثال در گروه آموزش دیده برای تولید محتوا های تحصیلی در سایت مجموعه های آموزشی، به میزانی تعداد و بازدید و باز خورد از محتواها افزایش یابد حقوق هم افزایش خواهد داشت.

مزایای استخدام در عنوان شغلی مشاور تحصیلی، بسته به جایی که استخدام می شوید متفاوت است. از جمله مزایای آن می توان به مرخصی بدون حقوق در ماه و بیمه اشاره کرد که با توجه به شرایط کاری و نظر کار فرما می تواند به این دو مورد اضافه و یا از آن کم شود.

 

🔵 در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با عنوان استخدام مشاوران تحصیلی و مباحث مربوط به آن آشنا کنیم. امیدواریم مطالب اشاره شده برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که سوالی در زمینه مشاور تحصیلی دارید میتوانید با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان مشاور گروپ، در این زمینه کمک بگیرید.

🔵 همچنین خوشحال می شویم نظرات خود را در رابطه با این مقاله با ما در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با آرزوی سلامتی و موفقیت🌸

🖇️در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول استخدام مشاور تحصیلی

❓شرایط استخدام مشاوران تحصیلی چیست؟

✅ در این مقاله به برسی شرایط استخدام، به طور کامل پرداخته ایم. می توانید مطالعه بفرمایید.

❓استخدام مشاور تحصیلی در تهران چگونه است؟

✅ استخدام مشاوران تحصیلی در تهران با توجه به تمرکز بیشتر مراکز آموزشی در این شهر، بیشتر صورت می گیرد.

❓مشاوران تحصیلی چه کاری انجام می دهند؟

✅ در مقاله به طور کامل به برسی انواع مشاوران تحصیلی و کاری که انجام می دهند پرداخته ایم. مشاور تحصیلی اینترنتی و تلفنی از جمله موارد اشاره شده اند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه استخدام مشاور تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. بهمن احمدی

    سلام، اینجانب به عنوان کسی که ۳۳ سال در سازمان سنجش مسولیت اطلاع رسانی، روابط عمومی و مدیریت هفته نامه پیک سنجش و راه دانشگاه و همچنین، مرکز انتشارات سازمان را برعهده داشتم، تجربه کاری مرتبط با کنکور و مواجه بودن با داوطلبان را آیتم بسیار بسیار موثر در موفقیت مشاوران میدانم.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403