استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

جهت مشاوره در زمینه استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جذب افراد در استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال 1401 انجام می شود. برای اطلاع از شرایط ثبت نام، مراحل ثبت نام، زمان آزمون، کارت ورود به جلسه و دیگر مطالب  این مقاله را مطالعه فرمایید.

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال 1346 تاسیس شد. در حال حاضر با تجربه درخشان 50 ساله دارای بزرگترین هلدینگ حمل و نقل کشور و توانمند به ارایه خدمات حمل و نقل دریایی، ناوگان های مقتدر و متنوع از جمله کشتی های اقیانوس پیما و شناور های خدماتی در مسیر های بین المللی می باشد. افراد دارای صلاحیت مشخص در رده های افسری و ملوانی می توانند به استخدام شرکت کشتیرانی در بیاییند.

استخدام کشتیرانی

استخدام کشتیرانی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز جهت اشتغال بر روی کشتی های اقیانوس پیما در رده های افسر دومی عرشه و مهندس سوم موتور دانشجو انجام می شود. کلیه واجدین شرایط باید بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، برای شرکت در این رقابت با مراجعه به سامانه مدیریت آزمون مرکز شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی نام نویسی کنند. پرداخت هزینه ثبت نام آزمون و همچنین تکمیل فرم ثبت نام استخدام در کشتی رانی همگی در سامانه hstc.sbu.ac.ir/jobsexam انجام می شود.

بخشی از شرایط ثبت نام استخدام شرکت کشتیرانی

🔸مقطع تحصیلی:دیپلم

رشته تحصیلی: ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ناوبری هنرستانهای دریایی، مکانیک موتورهای دریایی، برق، الکتروتکنیک، الکترونیک و مخابرات دریایی هنرستانهای دریایی

🔸شرایط سنی: حداقل 18سال تمام و حداکثر 22 سال تمام

🔸قد: حداقل 170 سانتی متر

🔸جنسیت: آقا

شرایط استخدام در کشتیرانی

برای دریافت بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افراد باید دارای شرایطی باشند و گرنه امکان ورود به این آزمون را ندارند. شرایط عمومی شرایط استخدام در کشتیرانی به شرح زیر می باشد.

  • تابعیت کشور ایران
  • جنسیت: مذکر متدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر طبق تایید مراجع ذی صلاح
  • عدم اشتهار به فساد و تجاهر به فسق.
  • نداشتن سوء پیشینه به تایید مراجع ذیربط.
  • دید چشم ۱۰/۱۰( بدون عینک) و نداشتن کور رنگی
  • حداقل قد ۱۷۰ سانتیمتر
  • نداشتن خالکوبی روی بدن

شرایط عمومی استخدام کشتیرانی Moshavergroup.com

کدام افراد فقط می توانند برای استخدام در کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران ثبت نام کنند؟

  1. افرادی که دوره خدمت نظام وظیفه را انجام نداده اند (مشمولین وظیفه بدون مهر غیبت)
  2. افرادی که تا زمان ثبت نام دیپلم خود را دریافت کرده و حداقل تا پایان سال از معافیت تحصیلی برخوردار هستند.

تبصره: دانشجویان و دانش آموزانی که مشغول تحصیل در سال آخر تحصیل می باشند نیز می توانند در آزمون مربوطه شرکت نمایند به شرطی که تا پایان سال تحصیلی (خرداد 1402) قادر به ارائه مدرک فارغ التحصیلی خود باشند. این افراد در زمان ثبت نام می بایست گواهی مبنی بر اشتغال به تحصیل در سال یا ترم آخر را از محل تحصیل خود دریافت نمایند و در زمان ثبت نام در سایت، در محل مدرک تحصیلی بارگذاری نمایند. ج: افرادی که به واسطه قبولی در دانشگاه طی سال 1401 یا 1401 از معافیت تحصیلی برخوردار هستند. د: افراد با معافیت تحصیلی پس از مراجعه به دفاتر پلیس 10+ آخرین وضعیت نظام وظیفه خود را دریافت نمایند و در مراحل بعدی جهت ارائه به مسئولین همراه خود داشته باشند.

نکته مهم: افراد دارای معافیت سربازی اعم از معافیت پزشکی یا معافیت غیر پزشکی(بجز معافیت تحصیلی) و دارای کارت پایان خدمت در این مرحله، اجازه ثبت نام ندارند . ه: درشرایط مساوی اولویت با ایثارگران و خانواده معظم شهدا و مفقودین و همچنین فارغ التحصیلان هنرستانهای دریایی میباشد.

شرایط استخدام کشتیرانی

علاوه بر شرایط عمومی استخدام در کشتی رانی که در بالا ذکر شد داوطلبان برای بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران باید دارای شرایط اختصاصی نیز باشند. شرایط استخدام کشتیرانی به شرح زیر آمده است:

شرایط استخدام کشتیرانی 1401 – 1402

– حداقل نمره 14 معدل کتبی دیپلم

– دانش آموزانی که مشغول تحصیل در سال آخر می باشند ، معدل کتبی سال قبل خود را وارد نمایند.

– دارا بودن حداقل 18 سال تمام و حداکثر 22 سال تمام تا پایان شهریور ماه سال 1402( متولدین 1380/6/31 تا 1384/6/31)

•دانشجویان شاغل به تحصیل (به شرطی که از نظر سنی و سایر شرایط مشكلی نداشته باشند) منع ی برای ثبت نام ندارند

. • دانشجویانی که از مقطع کاردانی یا کارشناسی فارغ التحصیل شده اند، حق ثبت نام ندارند.

• دانشجویانی که یكبار از تحصیل انصراف داده اند و یا اخراج شده اند، حق ثبت نام ندارند.

• با توجه به قانون سازمان وظیفه عمومی هر دانشجو مجاز است تنها یكبار در طول تحصیل انصراف داده و در دانشگاه دیگری تحصیل نماید ، لذا تاکید م ی گردد چنانچه داوطلبان در حال حاضر مشغول به تحصیل در دانشگاهها می باشند ، نبایستی تا این تاریخ از دانشگاه دیگری انصراف داده باشند.

– موفقیت درآزمون علمی ، آزمون روانشناسی و مصاحبه های علمی و عقیدتی.

– داشتن تندرستی و سالمت کامل جسمانی و روانی به تایید واحد درمانی کشتیرانی ج.ا.ا

• هر گونه مشكل جسمی شامل ضعف بینایی ، کوررنگی، نسبت قد به وزن نامتعارف )BMI ، ) پرانتزی پا، صافی کف پا ، نقص عضو ، واریكوسل ، انحراف ستون فقرات ، تتو ، خالكوبی ، خرابی شدید دندان ، وجود پلاتین بواسطه شكستگی اعضا بدن، فشار خون ، ناراحتی کبد ، ناراحتی کلیه ، ناراحتی روحی و روانی ، آثار خودزنی بروی بدن ، سابقه مصرف داروهای خاص و کم خونی عامل مردودی پزشكی خواهد شد.

جهت دوره های افسری : داشتن حداقل مدرک دیپلم کامل متوسطه در رشته های ریاضی فیزیک /علوم تجربی / برق / ناوبری / مکانیک موتورهای دریایی و الکترونیک و مخابرات دریایی هنرستانهای دریایی و رشته های هنرستانی مرتبط.

جهت دوره ملوانی : دیپلم کامل متوسطه تمامی رشته های تحصیلی مورد قبول می باشد.

جهت دوره ملوان فنی الکترونیک : داشتن مدرک تحصیلی مهندسی برق (گرایشهای: مخابرات ،الکترونیک ، قدرت ، کنترل) حداقل نمره ۱۳ معدل کل دیپلم

متولدین ۱۳۷۸/۰۷/۰۱و بعد (به شرطی که شرایط ذکر شده در قسمت عمومی را داشته باشند) جهت دوره های افسری و ملوانی.

♦ متولدین ۱۳۷۴/۰۷/۰۱و بعد ( به شرطی که شرایط استخدام شرکت کشتیرانی ذکر شده در قسمت عمومی را داشته باشند) جهت دوره ملوان فنی الکترونیک.

دانشجویان شاغل به تحصیل (به شرطی که از نظر سنی و سایر شرایط مشکلی نداشته باشند) منعی برای ثبت نام ندارند. دانشجویانی که یک بار از تحصیل انصراف داده اند حق ثبت نام ندارند.

 با توجه به قانون سازمان وظیفه عمومی هر دانشجو مجاز است تنها یکبار در طول تحصیل انصراف داده و در دانشگاه دیگری تحصیل نماید، لذا تاکید می گردد چنانچه داوطلبان در حال حاضر مشغول به تحصیل در دانشگاهها می باشند،نباید تا این تاریخ از دانشگاه دیگری انصراف داده باشند تا بتوانند برای استخدام در کشتی رانی اقدام نمایند.

موانع ورود استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

عواملی که باعث شکست و عدم ورود به بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران میشود به شرح زیر است:

هر گونه مشکل جسمی شامل ضعف بینایی ، کوررنگی، نسبت قد به وزن نامتعارف (BMI )، پرانتزی پا، صافی کف پا، نقص عضو، واریکوسل، انحراف ستون فقرات، تتو، خالکوبی، خرابی شدید دندان، وجود پلاتین بواسطه شکستگی اعضا بدن، فشار خون، ناراحتی کبد، ناراحتی کلیه

ناراحتی روحی و روانی آثار خودزنی بروی بدن، سابقه مصرف داروهای خاص و کم خونی عامل مردودی پزشکی در استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

مزیت هایی که موجب موفقیت در استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران می شود به شرح زیر است:

موفقیت درآزمون علمی، آزمون روانشناسی و مصاحبه های علمی و عقیدتی منوط به داشتن تندرستی و سلامت کامل جسمانی و روانی به تایید واحد درمانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سایت ثبت نام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

سایت ثبت نام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران stc.sbu.ac.ir/jobsexam است و کلیه داوطلبان برای نام نویسی در این آزمون استخدامی باید به این سامانه مراجعه نمایند. راهنمای تصویری مراحل در سایت ثبت نام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را در بخش مراحل ثبت نام کشتیرانی همین مقاله مشاهده کنید.

لیست رشته های مورد نیاز استخدام کشتیرانی

لیست رشته های مورد نیاز استخدام کشتیرانی در این قسمت ارائه شده است. با توجه به دستورالعمل های ورود به دوره، فقط داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی قید شده به شرح جدول ذیل هستند می توانند در آزمون استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شرکت کنند و فقط می توانند یک عنوان دوره را انتخاب و ثبت نام نمایند.

نکته: کسانیکه فارغ التحصیل رشته و گرایشهای تحصیلی قیدشده نیستند اجازه شرکت و ثبت نام ندارند.

 اگر داوطلبی با مدارک تحصیلی خارج از عناوین جدول در آزمون بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شرکت نماید نتیجه آزمون چه می شود؟

اگر داوطلب با مدرک خارج از عناوین مندرج جدول در آزمون استخدام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شرکت کند قبولی در آزمونها و پذیرش وی لغو و در هر مرحله که باشد از ادامه کار وی ممانعت به عمل خواهد آمد.

همچنین خسارت ناشی از اتلاف وقت، فرصت از دست رفته و سایر هزینه های تحمیل شده ناشی از آن، به تشخیص شرکت محاسبه و از وی مطالبه خواهد شد. به هرحال داوطلب با تکمیل فرم ثبت نام حق هرگونه اعتراضی (در این رابطه) را از خود سلب و ساقط می نماید.

جدول رشته و گرایش تحصیلی در استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

ردیف عنوان دوره لیست رشته های مجاز استخدام کشتیرانی 1401 تعداد مورد نیاز (نفر) حدود طول دوره با نظامی گری و کارورزی در دریا
۱ افسر دومی عرشه (نامحدود) مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، ناوبری هنرستانهای دریایی . 60 4 سال
۲ مهندس سوم موتور (نامحدود) مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، مکانیک موتور های دریایی هنرستانهای دریایی، برق، الکتروتکنیک، الکترونیک و مخابرات دریایی هنرستان های دریایی 60 4 سال
۳ افسرمهندس الکترونیک مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، الکترونیک و مخابرات هنرستانهای دریایی
۴ ملوانی عمومی (نامحدود) مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه تمامی رشته ها
۵ ملوان فنی الکترونیک • مدرک تحصیلی مهندسی برق (گرایشهای: مخابرات ، الکترونیک ، قدرت ، کنترل) • پذیرفته شدگان در این رشته بعد از طی دوره ملوانی عمومی و شش ماه خدمت دریایی در این سمت ، در صورت داشتن گزارش مثبت از کشتی، به عنوان افسر مهندس الکترونیک ۳ با آنان قرارداد بسته خواهد شد. و در سالیان آتی با معرفی به دوره افسر مهندس الکترونیک (ETO)، به این سمت ارتقا خواهند یافت.

منابع آزمون استخدامی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

لیست منابع آزمون استخدامی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در جدول زیر ذکر شده است.

  مواد آزمون کتبی آزمون استخدامی کشتیرانی
مهندس سوم موتور (نامحدود) افسر دومی عرشه(نامحدود) افسرمهندس الکترونیک ملوانی عمومی (نامحدود) ۱ -ریاضی عمومی ۲ -هوش ۳ -زبان انگلیسی عمومی

مراحل ثبت نام استخدام در کشتی رانی

مراحل ثبت نام استخدام در کشتی رانی را در این بخش از مقاله با هم مرور می کنیم.

  • برای ثبت نام استخدام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ابتدا باید وارد سایت دانشگاه شهید بهشتی به نشانی stc.sbu.ac.ir/jobsexam شوید.

ثبت نام آزمون استخدام کشتیرانی Moshavergroup.com

  • روی گزینه ثبت نام بزنید.
  • فرم درخواستی بورسیه کشتیرانی را با اطلاعات خواسته شده تکمیل نمایید.
  • مبلغ 1/250/000 ریال را در قسمت مبلغ وارد نمایید (معادل 125 هزار تومان)
  • واحد دریافت کننده وجه را مرکز آموزش های تخصصی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی تایپ کنید.
  • موضوع واریز وجه را آزمون تایپ کنید.
  • اطلاعات دیگر را تکمیل کنید و گزینه ادامه واریز را کلیک نمایید.

سامانه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدام کشتیرانی Moshavergroup.com

بعد از پرداخت موفق، اطلاعات شناسنامه ای را کامل کنید و در آخر کد رهگیری به شما ارسال می شود. عدم دریافت کد رهگیری به منزله عدم ثبت نام می باشد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام کشتیرانی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران روز 15 اسفند 1401 میباشد و کلیه داوطلبان باید در این تاریخ برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. اطلاعات تکمیلی در این زمینه متعاقباً از طریق سایت www.irmti.ir  اعلام خواهد شد.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بورسیه کشتیرانی ۱۴۰۱ کلیک نمایید.

زمان برگزاری آزمون استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

زمان برگزاری آزمون استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ می باشد.

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران می رساند، کارت ورود به جلسه از ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 16/12/1401 تا قبل از شروع آزمون از طریق سایت http://stc.sbu.ac.ir/jobsexam (همان سایت ثبت نام) قابل دریافت می باشد و رعایت نکات زیرالزامی می باشد.

زمان شروع آزمون : راس ساعت 2 بعدازظهر روز جمعه مورخ 19/12/1400

آدرس دقیق محل آزمون بورسیه کشتیرانی : تهران- میدان نوبنیاد- انتهای اتوبان شهید بابایی- نرسیده به حیکمیه- پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور

تذکر 1 : کلیه داوطلبین یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حاضر باشند.

تذکر 2 : همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه الزامی می باشد.

تذکر 3 : رعایت پروتکل های بهداشتی در حین برگزاری آزمون برای کلیه داوطلبان الزامی می باشد.

تذکر 4 : همراه داشتن ابزار الکترونیکی هوشمند از قبیل تلفن همراه ، تبلت ، ساعت ، ماشین حساب و موارد مشابه در محل آزمون ممنوع می باشد.

تذکر 5 : آزمون نمره منفی ندارد و نتایج آزمون در اوایل اردیبهشت ماه سال 1402 و از طریق سایت irmti.ir اطلاع رسانی خواهد شد. لطفا از تماسهای غیر ضروری خودداری نمایید.

مکان برگزاری آزمون استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

 مکان برگزاری آزمون استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دانشکده شهید عباس پور (صنعت آب و برق) به آدرس: بزرگراه شهید زین الدین – خروجی حکیمیه – بلوار شهید عبدالرضا – درب شماره چهار پردیس شهید عباسپور – سالن فارابی میباشد. و اطلاعات تکمیلی در این زمینه متعاقباً از طریق سایت http://www.irmti.ir/ اعلام خواهد شد.

برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون استخدام کشتیرانی 1401 اینجا کلیک کنید

نحوه جذب افراد در استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

  • افراد با در نظر گرفتن نمره قبولی در آزمون ورودی، نمرات بالاتر معدل کتبی دیپلم و رتبه های برتر کنكور دعوت می شوند.
  • پس از طی مراحل معاینات اولیه پزشکی، مصاحبه، معاینات پزشکی کلی و گزینش انتخاب می شوند. شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در قبول و رد افراد مختار می باشد.
  • داوطلبان با روش هایی مثل جلسات توجیهی، نمایش فیلم و سخنرانی و نظایر آن ها با مشاغل دریایی آشنا می شوند.
  • اسامی پذیرفته شدگان نهایی در سایت اعلام می گردد.
  • داوطلبین جهت انجام معاینات اولیه پزشكی توسط امور آموزششرکت تامین نیرو به واحد درمانی کشتیرانی معرفی و ازقبول شدگان جهت انجام مصاحبه تخصصی دعوت بعمل خواهد آمد.

مهم: متقاضیان موظفند پس از اگاهی رسمی از قبولی نهایی ،حداکثر ظرف مدت 20 روز نسبت به سپردن تعهدات و ضمانت های لازم اقدام نماید. در غیر این صورت منصرف محسوب می شوند و از لیست ذخیره به ترتیب اولویت افراد دعوت به عمل خواهد آمد.

تمدید ثبت نام استخدام شرکت کشتیرانی

با صدور اصلاحیه جدید مهلت ثبت نام استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تا تاریخ 13 اسفند 1401 تمدید گردید.

مهلت ویرایش ثبت نام استخدام در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

با صدور اصلاحیه جدید مهلت ویرایش ثبت نام استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فقط تا تاریخ 13 اسفند 1401 می باشد. و بعد از این تاریخ امکان ویرایش اطلاعات نخواهد بود. پس از پایان مهلت ویرایش کلیه ثبت نام های ناقص، مردود خواهند شد.

  تبصره های قابل توجه

  • دوران تحصیل دانشجویان افسری حدود چهارسال به صورت شبانه روزی که شامل دورهنظامی گری و نظری در بنادر نوشهر و بوشهر و دوره عملی بر روی کشتی خواهد بود.
  • دوران تحصیل دانشجویان ملوانی حدود شش ماه به صورت شبانه روزی که شامل دوره نظامی گری و نظریدر بندر نوشهر خواهد بود.
  • دانشجویان بعد از اتمام دورانتحصیل( نظامی گری ،نظری وعملی) از موسسات آموزشی واقع در بنادر نوشهر یا بوشهر فارغ التحصیل خواهند شد.
  • فارغ التحصیلاندوره های افسری، به منظور اخذ گواهینامه های شایستگی ،ملزم به شرکت در امتحانات شایستگی افسر دومی و مهندس سومی و افسر الكترونیک سازمان بنادر و دریانوردی خواهند بود.
  • پذیرفته شدگان در طول تحصیل از کمک هزینه تحصیلی مصوب برخوردار خواهند بود که پس از اتمام تحصیلات و اخذ گواهینامه شایستگی به صورت قراردادی تعهد به خدمت، جذب کشتیرانی خواهند شد.
  • کلیه هزینه های آموزشی استخدام شرکت کشتیرانی با تسهیلات ویژه به صورت وام بدون بهره از طرف کشتیرانی اعطا میگردد که پس ازاخذ گواهینامه شایستگی و شروع قرارداد میبایست به صورت اقساط بلند مدت باز پرداخت گردد.

در اینجا به نحوه ثبت نام آزمون استخدام کشتیرانی و همچنین زمان ثبت نام، شرایط و مدارک لازم برای اخذ پذیرش در شرکت کشتی رانی پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای ثبت نام اینترنتی در سامانه stc.sbu.ac.ir/jobsexam اقدام نمایید.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان آزمون های استخدامی مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سامانه آزمون استخدام کشتیرانی چیست؟

✔️سامانه آزمون استخدام کشتیرانی، stc.sbu.ac.ir/jobsexam️ سامانه مدیریت آزمون مرکز شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی مسئولیت ثبت نام واجدین شرایط استخدام در کشتیرانی را بر عهده دارد.

✔️زمان ثبت نام آزمون استخدام کشتیرانی 1401 چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️متقاضیان می توانند از در دهه اول اسفند برای نام نویسی اقدام کنند. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️هزینه آزمون استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران چقدر است؟

✔️داوطلبان ملزم به پرداخت اینترنتی وجه ثبت نام به مبلغ 125 هزار تومان هستند. راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام را در این مقاله مشاور گروپ مشاهده نمایید.

4/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محمد

    سلام،وقت بخیر.برای استخدام شرکت کشتیرانی ازمقطع دیپلم معدل کل دیپلم بایدبالای 14باشه یامعدل کتبی نهایی؟

    پاسخ
  2. محمد

    سلام،وقت بخیر بایدمعدل کتبی نهایی بالای 14باشه یامعدل کل دیپلم؟

    پاسخ
  3. مهدی

    اولویت خانواده های شهید و جانباز
    اگه بقیه مردم پشم هستن چرا حاکمیت رو به دو دسته تقسیم نمیکنی خانواده های شهید ‌وجانباز و شما حکم رانی کن بقیه ی مردم رو گروه دیگه مسخره کردین هر جا میری جهت استخدام میگه خانواده شهید نیستی استخدام نداریم بمب هسته ای تو ایران رها شه تهران صاف شه
    مشکل شما نیستین مشکل خداست که تو رو اونجا نگهداشت تا به ریش ما بخنده

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی