استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر ۱۴۰۱

استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر ۱۴۰۱ موضوع اصلی این مقاله است. شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی بوشهر جهت تامین نیروی انسانی موردنیاز خود برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر از بین متقاضیان مرد دعوت به همکاری نموده است. برای اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام و همچنین آشنایی با نحوه ثبت نام در سایت مرکز جهاد دانشگاهی با ما همراه باشید.

سر فصل ها

استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی بوشهر ۱۴۰۱

استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی بوشهر ۱۴۰۱ برای جایگاه شغلی کارشناسی، طی آزمون کتبی و چندین مرحله مصاحبه استخدامی صورت می گیرد. متقاضیان واجد شرایط باید در تاریخ مقرر برای ثبت نام اقدام نموده و با مطالعه منابع خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده کنند. کسانیکه موفق به کسب حد نصاب قبولی در آزمون شوند برای کنترل مدارک و ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها به کانون ارزیابی فرستاده می شوند.

در نهایت با عبور از مرحله گزینش استخدام و ارزیابی سلامت جسمانی و روانی به دوره های آموزش شغلی بدو خدمت دعوت می شوید. در این صورت استخدام شما به صورت قراردادی انجام شده و پذیرفته شدگان از بدو شروع دوره های آموزشی در شمار کارکنان قراردادی شرکت محسوب میشوند و حق الزحمه آنان مطابق ضوابط جاری شرکت پرداخت خواهد شد. تمدید قرارداد سالانه و انتصاب در شغل منوط به موفقیت در دوره های آموزشی میباشد.

مراحل استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر ۱۴۰۱
مرحله 1: ثبت نام، شرکت و قبولی در آزمون کتبی

مرحله 2: کنترل مدارک پذیرفته شدگان اولیه آزمون کتبی چند برابر ظرفیت (مطابق با شرایط و الزامات قید شده در دفترچه استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی بوشهر)

مرحله 3: ارزیابی شایستگی ها و توانمندی های داوطلبان از طریق برگزاری کانون ارزیابی

مرحله 4: بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان (گزینش)

مرحله 5: انجام معاینات پزشکی و روانشناسی به منظور ارزیابی سلامت جسمانی و روانی داوطلبان  (کلیه هزینه های انجام معاینات بر عهده ی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوده و از داوطلبان هیچ هزینه ای دریافت نمی گردد)

مرحله 6: موفقیت در دوره های آموزش شغلی بدو خدمت و عقد قرارداد کاری

شرایط استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر ۱۴۰۱

شرایط استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر ۱۴۰۱ هم مانند هر آزمون استخدامی دیگری به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی طبقه بندی میگردد که در ادامه هر دو دسته را با هم بررسی می کنیم.دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دعوت به همکاری می‌نماید.

شرایط عمومی:

۱. تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی

۳. التزام به قانون اساسی

۴. انجام خدمت سربازی یا معافیت قانونی (با توجه به الزامات مشاغل مورد نیاز شرکت، معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد)

۵. بهره مندی از توانایی و سلامت جسمانی و روانی متناسب با شغل مورد نظر به تایید پزشک معتمد شرکت

۶. نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر

۷. عدم اعتیاد به هرگونه مواد مخدر و روان گردان

۸. عدم منع استخدام در دستگاه های اجرایی به استناد آراء مراجع قضایی و ذی صلاح

۹. عدم تعهد خدمت و یا تصدی پست های سازمانی سایر دستگاه های اجرایی بصورت رسمی یا پیمانی و عدم بازخرید یا بازنشستگی از دستگاه های اجرایی

تذکر ۱: به استناد ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در مراحل استخدام، در زمان همکاری، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه های اجرایی باشند.

تذکر ۲ : به استناد قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، داوطلبان متقاضی استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر نباید جزء نیرو های بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی باشند.

شرایط اختصاصی شامل شرایط سنی و شرایط تحصیلی:

شرایط تحصیلی استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر

  • مدارک دانشگاهی قابل قبول، دانش نامه یا گواهی موقت فراغت از تحصیل دانشگاه است که از لحاظ ارزش علمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل در آن ذکر شده باشد.

تذکر: هرگونه گواهی تحصیلی یا گواهی لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.

تذکر: در صورتی که در مدرک تحصیلی معدل ذکر نشده باشد ارائه ریز نمرات ضروری است.

  •  حداقل معدل کل برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی 14 و برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد 15 میباشد.
  • مدرک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون علمی کتبی باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.
  •  در هر یک از رشته شغل‌های امتحانی (مندرج در جدول بخش نهم) صرفًا دانش‌آموختگان همان رشته، گرایش تحصیلی میتوانند ثبت نام کنند و پذیرش سایر رشته یا گرایش‌ها امکان پذیر نمی باشد.
  •  اصالت مدرک تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد و در صورت عدم صحت مدرک در هر مرحله (حتی در صورت پذیرش در آزمونها و اشتغال به کار) بکارگیری داوطلب منتفی خواهد بود و مطابق ضوابط قانونی با ایشان رفتار خواهد شد.

شرایط سنی استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر

شرایط سنی استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر Moshavergroup.com

سهمیه آزمون استخدام نیروگاه اتمی بوشهر

برای داوطلبان بومی و ایثارگر سهمیه آزمون استخدام نیروگاه اتمی بوشهر در نظر گرفته شده است که تاثیر خود را بعد از کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی و احراز شرایط بومی بودن یا ایثارگری مطابق با مدرک، بر نمره آزمون کتبی فرد خواهد گذاشت. بدین ترتیب افراد بومی استان بوشهر در شرایط برابر با سایر شرکت کنندگان در اولویت استخدام هستند.

احراز شرایط سهمیه بومی بودن داوطلب استخدام منوط به یکی از موارد زیر است:

– داوطلب متولد استان بوشهر باشد.
– زمان سکونت داوطلب در استان بوشهر چه بصورت متوالی چه متناوب، به ده سال برسد.

تذکر ۱ :استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پایگاه یا کلانتری محل سکونت) در استان بوشهر خواهد بود.

تذکر ۲ :داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان با تایید اداره آموزش و پرورش استان بوشهر میتواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در استان بوشهر ملاک محاسبه قرار گیرد.

تذکر ۳ :اصالت مدارک بومی بودن پذیرفته شدگان در مرحله کنترل مدرک داوطلبان (بعد از قبولی در آزمون کتبی استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر )، از مراجع ذیصلاح استعلام می گردد.

استفاده از سهمیه ایثارگران تنها برای این افراد مجاز خواهد بود. ضمنا ارائه مدرک اثبات ایثارگری در مراحل استخدام ضروری می باشد:

ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان، همسر و فرزندان آزادگان، خواهر و برادر شاهد، رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان ایشان

شرایط استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر Moshavergroup.com

فهرست مشاغل مورد نیاز شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر

تذکر مهم: شرکت داوطلبان با مدرک کارشناسی ارشد در آزمون های استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر منوط به داشتن مدرک کارشناسی در همان رشته تحصیلی مطابق جدول فوق می باشد.

 
فهرست مشاغل مورد نیاز شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر تعداد نیروی مورد نیاز جنسیت گرایش و رشته تحصیلی مورد نیاز
کارشناس مکانیک 97 مرد کارشناسی مهندس مکانیک (همه گرایش ها)
کارشناسی ارشد مهندس مکانیک (همه گرایش ها)
کارشناس برق قدرت کارشناسی مهندسی برق (همه گرایش ها)
کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش قدرت
کارشناس هسته ای کارشناسی مهندسی هسته ای
کارشناسی ارشد مهندسی هست های گرایش های راکتور و کاربرد پرتو ها
کارشناس فیزیک 4 کارشناسی فیزیک هسته ای
کارشناسی ارشد فیزیک هسته ای
کارشناس برق الکترونیک 2 کارشناسی مهندسی برق (همه گرایش ها)
کارشناسی ارشد مهندس برق الکترونیک
کارشناس شیمی 5 کارشناسی مهندسی شیمی (همه گرایش ها)
کارشناسی ارشد مهندسی شیمی همه گرایش ها بجز محیط زیست، صنایع غذایی و زیست پزشکی
کارشناس منابع انسانی 1 کارشناسی مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت منابع انسانی
کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (همه گرایش ها)، مدیریت صنعتی (همه گرایش ها)، مدیریت منابع انسانی (همه گرایش ها)
کارشناس روانشناسی 1 کارشناسی روانشناسی (همه گرایش ها)
کارشناسی ارشد روانشناسی (همه گرایش ها)

زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر

زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا تا پایان روز جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد یافت. با توجه به اینکه مهلت ثبت نام تا 7 بهمن تعیین شده و تنها 9 روز برای نام نویسی فرصت دارید توصیه می کنیم هر چه سریعتر مراحل ثبت نام خود را تکمیل و آن را به روزهای پایانی این مهلت موکول نکنید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی نیروگاه های بوشهر ۱۴۰۲
آغاز زمان ثبت نام پایان زمان ثبت نام
1401/10/28 1401/11/7

هزینه آزمون استخدامی تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی بوشهر

هزینه آزمون استخدامی تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی بوشهر مبلغ ۱/۵۱۰/۰۰۰ ریال معادل ۱۵۱ هزار تومان تعیین شده است و کلیه داوطلبان ملزم به پرداخت اینترنتی آن در قالب خرید توکن پرداخت می باشند. برای پرداخت وجه به صورت اینترنتی باید کارت عضو شبکه شتاب و دارای رمز دوم پویا داشته باشید.

بعد از پرداخت وجه کد توکن پرداخت برای شما صادر می شود که می بایست آن را یادداشت کنید زیرا در مراحل آتی ثبت نام باید آن را در کادر مربوطه وارد نمایید. جهت اطلاع از نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدام نیروگاه های اتمی بوشهر به بخش راهنمای ثبت نام همین مقاله مراجعه فرمایید.

لازم به ذکر است وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمی گردد بنابراین در زمان نام نویسی تصمیم قطعی خود را گرفته باشید.

مدارک ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر

مدارک ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر ۱۴۰۱ به دو مدرک کارت ملی و عکس پرسنلی برای چاپ بر روی کارت ورود به جلسه آزمون و شناسایی داوطلب خلاصه می گردد.

۱ . عکس پرسنلی: داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد :
– عکس ۳*۴(تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛

– با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۲۰۰*۳۰۰ و حداکثر ۳۰۰*۴۰۰ پیکسل باشد؛

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛

– حجم فایل ذخیره شده باید حداقل ۱۵ کیلوبایت و حداکثر ۷۰ کیلوبایت باشد؛

– حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛

– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛

نکته 1: اسکن و استفاده از عکس روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نیست و داوطلبان باید از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

نکته 2: با توجه به اینکه در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام شما باطل شده و حق شرکت در آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر را نخواهید داشت، بنابراین چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، ضمن کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما عکس خود را بررسی کنید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد.

۲ .کارت ملی: داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه ثبت نام بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل ۳۰ کیلوبایت و حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحا رنگی باشد.

مدارک ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر Moshavergroup.com

دفترچه ثبت نام آزمون استخدام نیروگاه اتمی بوشهر

مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدام نیروگاه اتمی بوشهر مهم ترین اقدام پیش از ورود به مراحل ثبت نام است. کلیه داوطلبان باید به صورت دقیق و کامل از محتویات این دفترچه مطلع باشند و سپس برای نام نویسی در این آزمون اقدام کنند زیرا اگر به دلیل مغایرت شرایط شما با اطلاعات مندرج در دفترچه از استخدام کنار گذاشته شوید حق هیچگونه اعتراضی نخواهید داشت و همچنین وجه ثبت نام شما بازگشت داده نخواهد شد.

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر 1401 کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر ۱۴۰۱

راهنمای ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر ۱۴۰۱ را در این بخش از مقاله مشاور گروپ خدمت شما عزیزان ارائه می نماییم تا همگام با آن پیش رفته و با موفقیت مراحل نام نویسی را پشت سر بگذارید.

با توجه به اینکه ثبت نام منحصرا اینترنتی و از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می شود ابتدا باید به سایت hrtc.ir مراجعه نمایید. می توانید hrtc.ir را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ و جستجو کنید یا از لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر استفاده نمایید. در بخش آزمون های فعال آزمون بکارگیری نیروی قراردادی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی را انتخاب کنید.

ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر Moshavergroup.com

حالا با کلیک بر روی پرداخت هزینه به صفحه جدید منتقل می شوید که باید کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در کادرهای مشخص شده درج نمایید. توجه داشته باشید که شماره تلفن همراه متعلق به خود داوطلب و در دسترس او باشد تا برای دریافت پیامک تایید مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری دچار مشکل نشوید.

فرم پرداخت هزینه استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر Moshavergroup.com

با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی بوشهر مبلغ ۱/۵۱۰/۰۰۰ ریال معادل ۱۵۱ هزار تومان از حساب شما کسر گردیده و توکن پرداخت برای شما صادر می شود. «توکن پرداخت »، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبتنام به داوطلب اختصاص یافته و به شماره همراه او پیامک می شود. اگر پرداخت موفق بود اما توکن برای شما فرستاده نشد می توانید به صفحه آزمون بازگشته و نسبت به بازیابی توکن پرداخت اقدام نمایید.

این کد «توکن پرداخت» را تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایید. اگر آن را فراموش کردید با استفاده از قابلیت بازیابی توکن در صفحه آزمون، با شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.

بازیابی اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر Moshavergroup.com

حالا از منوی آزمون در صفحه اول سامانه hrtc.ir، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی شامل توکن پرداخت و کد ملی به صفحه اصلی ثبت نام وارد می شوید.

نحوه ثبت نام استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر Moshavergroup.com

در این مرحله باید مدارک لازم برای ثبت نام استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر شامل اسکن کارت ملی و اسکن عکس پرسنلی خود را در سامانه بارگذاری نمایید. سپس مشخصات فردی خود را در کادرهای مشخص شده وارد کنید. حالا نوبت به تکمیل اطلاعات تحصیلی می رسد.

با ثبت سهمیه و سابقه کار که صرفا مطابق با موارد موجود در دفترچه ثبت نام آزمون قابل تایید است، به مرحله انتخاب شغل مورد درخواست خود وارد می شوید. بدین ترتیب سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، شغل های قابل انتخاب را به متقاضی نمایش می دهد و داوطلب میتواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید. توجه داشته باشید که هر داوطلب، فقط حق انتخاب یک شغل را خواهد داشت!

در مرحله اطلاعات تکمیلی باید اطلاعات تماس و آدرس محل سکونت خود را وارد نمایید تا محل برگزاری آزمون بر اساس نزدیکترین حوزه امتحانی به این آدرس، روی کارت ورود به جلسه شما درج گردد.

مرحله پایانی ثبت نام متعلق به دریافت کد رهگیری است. دقت داشته باشید که تنها در صورتی ثبت نام شما تکمیل شده که از سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کد رهگیری را دریافت نمایید در غیر اینصورت ثبت نام شما ناقص بوده و به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

منابع آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر

منابع آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم می شود که در ادامه هر یک را به تفکیک شرح می دهیم. توجه داشته باشید که تمامی سوالات دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه‌ ای تستی بوده و به ازای هر پاسخ غلط، یک سوم نمره منفی منظور می شود.

  • مواد آزمون عمومی برای کلیه رشته های تحصیلی مورد نیاز به صورت مشترک به شرح زیر می باشد.

1. فناوری اطلاعات (شامل مهارت های WORD, EXCEL, POWER POINT, INTERNET) با ضریب 1
2. زبان انگلیسی – عمومی با ضریب 2
3. استعداد شغلی (شامل: تفکر تحلیلی، تجسم سه بعدی، استقرا و قیاس…) با ضریب 4

  • مواد آزمون تخصصی:
رشته شغلی مواد آزمون
کارشناس مکانیک 1. استاتیک و مقاومت مصالح 2.ترمودینامیک 3.مکانیک سیالات
4. انتقال حرارت 5.دینامیک و ارتعاشات
کارشناس برق قدرت 1. مدارهای الکتریکی 2.ماشین های الکتریکی 3.تحلیل سیستم های قدرت 4. سیستم های کنترل خطی 5.تولید و نیروگاه
کارشناس برق الکترونیک 1. مدارهای الکتریکی 2.سیستم های کنترل خطی 3.الکترونیک
4. ماشین‌ های الکتریکی 5. سیگنال‌ ها و سیستم‌ ها
کارشناس هسته ای/ کارشناس فیزیک 1. انتقال حرارت هسته‌ ای 2.ایمنی راکتورهای هسته‌ ای 3. ترمودینامیک هسته‌ ای
4. فیزیک راکتور 5. تکنولوژی نیروگاه‌ های هسته‌ ای
کارشناس شیمی 1. انتقال حرارت 2. ترمودینامیک 3. مکانیک سیالات 4. شیمی تجزیه 5. اصول تصفیه
کارشناس منابع انسانی 1. مبانی سازمان و مدیریت 2. مدیریت منابع انسانی 3. رفتار سازمانی 4. آمار و روش تحقیق 5. حقوق اداری و قانون مدیریت خدمات کشوری
کارشناس روانشناسی 1. روانشناسی عمومی 2. روانشناسی شخصیت 3. روانشناسی صنعتی و سازمانی
4. روان‌سنجی 5.آمار توصیفی و استنباطی
کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر

کارت ورود به جلسه استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر، از تاریخ ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۱ در چهار شهر بوشهر، تهران، اصفهان و شیراز به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر ۱۴۰۱ شرایط و نحوه ثبت نام در سایت hrtc.ir مرکز آزمون جهاد دانشگاهی پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی استخدام نیروگاه اتمی بوشهر نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️سایت ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر چیست؟

✔️لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر در این مقاله قرار گرفته است. کلیه داوطلبان برای نام نویسی باید از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اقدام نمایند.

✔️مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر تا چه زمانی اعلام شده است؟

✔️مهلت ثبت نام تا 7 بهمن 1401 تعیین شده است و تاکنون اطلاعیه ای مبنی برتمدید مهلت ثبت نام استخدام منتشر نشده است اما در صورت انتشار اطلاعیه و فراهم شدن بستر نام نویسی مجدد اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مقاله مشاور گروپ صورت خواهد گرفت.

✔️نحوه ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر چیست؟

✔️راهنمای ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر در سامانه hrtc.ir به صورت کامل و مرحله به مرحله در این مقاله قرار گرفته است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی