رفع مغایرت کارت جلسه آزمون استخدامی علوم پزشکی 96 – 97

استخدامی علوم پزشکی

جهت مشاوره در زمینه رفع مغایرت کارت جلسه آزمون استخدامی علوم پزشکی 96 – 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ساعاتی پیش سنجش در جدیدترین اطلاعیه خود از رفع مغایرت کارت جلسه آزمون استخدامی علوم پزشکی 96 – 97 خبر داد. در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

استخدامی علوم پزشکی

در خصوص مندرجات کارت شرکت در استخدامی علوم پزشکی چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1 ـ چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج دربندهای 1، 2، 4، 5، 6، 10، 11، 12، 13، 14، 15، 18 و 19 (شامل: نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، سهمیه 25 درصد ایثارگران، سهمیه 5 درصد ایثارگران، داوطلب بومی، حالت بومی، نوع بومی، وضعیت فعلی طرح مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل آخرین مقطع تحصیلی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 96/10/01 منحصراً به سایت این سازمان به نشانی: www.Sanjesh.org قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه نمایند.

از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید و درصورتی‌که نسبت به بندهای 3، 7، 8، 9، 16، 17 و 21 (جنس، دین، معلول عادی، نیازمند منشی، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و اولویت انتخابی) معترض می‌باشید ضروری است در روزهای چهارشنبه مورخ 96/09/29 و پنجشنبه مورخ 96/09/30 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی واصل شناسنامه عکس‌دار) به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه بر اساس جدول شماره 2 اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون مندرج در سایت سازمان مراجعه نمایید. در غیر این صورت مطابق ضوابط با شما رفتار خواهد شد.

تذکر مهم:

در خصوص سهمیه 25 درصد ایثارگران:

داوطلب گرامی متقاضی استفاده از سهمیه 25 درصد ایثارگران توجه داشته باشند سهمیه مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون آن‌ها بر اساس اطلاعات تکمیلی مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام (خود اظهاری) در نظر گرفته‌شده است و در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه موردنظر در مراحل بعدی برای آن‌ها اعمال می‌گردد. در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.

2- چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام‌شده دربند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به‌عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

نکات مهم در ارتباط با استخدامی علوم پزشکی

3- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی ازجمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می‌باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام‌شده دربند «ج» به نماینده این سازمان در باجهٔ رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به‌عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

4- چنانچه شماره داوطلب شما چه به‌صورت عددی و یا به‌صورت حروف ناخوانا می‌باشد مطابق ساعت و تاریخ اعلام‌شده دربند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجهٔ رفع نقص مراجعه نمایید و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته‌شده است.

تذکر:

داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار سنجش بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه رفع مغایرت کارت جلسه آزمون استخدامی علوم پزشکی 96 – 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی