استارت طوفانی از پایه دوازدهم و برای قبولی پزشکی و دندانپزشکی

قبولی پزشکی و دندانپزشکی

جهت مشاوره در زمینه استارت طوفانی از پایه دوازدهم و برای قبولی پزشکی و دندانپزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قبولی پزشکی و دندانپزشکی : بسیار دیده شده است که دانش آموزان به دلیل کم‌کاری و یا نداشتن هدف و برنامه، سال های دهم و یازدهم تحصیل خود را به بطالت می گذرانند و زمانی که به مقطع دوازدهم می رسند، با ناامیدی از موفقیت در کنکور دست از تلاش بر می دارند.



قبولی پزشکی و دندانپزشکی


قبولی پزشکی و دندانپزشکی :   برای این دسته از دانش آموزان باید ذکر کنم، که یک استارت طوفانی از پایه دوازدهم می تواند شما را تا حد زیادی به جلو رانده و به موفقیت برساند. در واقع چیزی که عامل شکست در دانش آموزان است، همین ناامیدی و دست کشیدن از تلاش می باشد.

این نه تنها بر روی کنکور این دانش آموزان تأثیر می گذارد، بلکه باعث عدم نتیجه مطلوب در امتحانات پایان ترم این دانش آموزان نیز می شود. اما به راستی برای یک موفقیت بزرگ چه باید کرد؟قبولی پزشکی و دندانپزشکی


 

چگونه یک استارت طوفانی از پایه دوازدهم داشته باشیم؟


قبولی پزشکی و دندانپزشکی :  داشتن انگیزه اولین قدم برای یک استارت طوفانی از پایه دوازدهم است. اینکه در مقابل ساعت ها مطالعه جا نزنیم و علی رغم خستگی که برای تمام دانش آموزان پیش می آید، ما باز هم یک تست اضافه تر بزنیم. این‌ها رموز موفقیت دانش‌آموزانی است که برای رتبه شدن تلاش می کنند.

قبولی پزشکی و دندانپزشکی :   در واقع ویژگی این دانش آموزان انگیزه بالا ، پشتکار فوق العاده و خستگی ناپذیر بودن آن ها است. اولین قدم برای یک شروع خوب، شناخت توانایی ها و نقاط ضعف خودمان است.

زیرا که این امر باعث می شود در برنامه‌ریزی دقت نظر بیشتری داشته باشیم. این کار با یک آزمون تعیین سطح عملی شده و بعد از انجام آزمون برای دریافت یک برنامه تخصصی باید با یک مشاور تماس حاصل نماییم. لذا اگر شما نیز به دنبال قبولی در کنکور آن هم با یک رتبه بسیار خوب هستند، باید به روش دانش آموزان موفق عمل کرده و دارای الگوی مطالعاتی خاص خود باشید.قبولی پزشکی و دندانپزشکی 

استارت طوفانی از پایه دوازدهم را از چه زمانی آغاز کنم؟

این سوال بسیاری از دانش آموزان است که با این وقت کم و حجم باقی مانده از دروس، چگونه می توانم به موفقیت برسم؟

قبولی پزشکی و دندانپزشکی :  در واقع هنر در داشتن وقت زیاد نیست، بلکه داشتن وقت کم و تلاش بسیار است که می‌تواند دانش‌آموز را یک قدم به موفقیت نزدیک کند. بدانید که از هر زمانی شروع به تلاش کنید، دیر نیست.

بهره‌گیری از مشاوران زبده موسسه  مشاور گروپ در هر ساعت از شبانه روز می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان نزدیک‌تر کند.

بنابراین مهم نیست از تابستان شروع کرده اید یا اول مهر، مهم این است که با یک برنامه تخصصی و داشتن منابع صحیح، می تواند موفقیت خود را تضمین کنید.قبولی پزشکی و دندانپزشکی

منابع مورد نیاز برای یک استارت طوفانی از پایه دوازدهمیک دانش آموز کنکوری نباید تنها به مطالعه و تست زنی پایه دوازدهم بپردازد ، بلکه میبایست تسلط بسیار خوبی به پایه دهم و پایه یازدهم نیز داشته باشد .


مشاور گروپ


وقتش نرسيده بلندتر صداش بزني ؟! ?

? نگران صفحه های نخوانده از کتابهایت هستی و روزهایی که به شدت می گذرند ! شاید هم نگران فراموش کردن مطالب و نکته های قبل هستی . نترس ! من تمام کائناتم را برای به نظم در آوردن زندگی تو به کار گماشته ام . من تمام نامه ها و یادداشت های کوچکت را که در تکه ای کاغذ می نویسی را خوانده ام . خیلی وقت ها با خودت قول و قرار گذاشتی و از من کمک خواستی …. من هم آن لحظه خواسته ات را اجابت کردم و به تعبیر قرآنم ، گویی آن را در پاشنه در خانه ات قرار دادم ، ولی افسوس که تو در را باز نکردی …


? در این روزها هرگز نگو که از من خجالت می کشی . حتی اگر مدتی هم به من بی توجه بودی ، الان وقت آن فرارسیده که دستهایت را در دستان من بفشاری و حسم کنی . حسم کنی ، آنگونه که هستم . خودت را بی دغدغه به من بسپار ☺️ با تمام خوانده ها و نخوانده هایت .

با تمام داشته ها و نداشته هایت در این دنیای خاکی مطمئن باش که من بهترین را برای تو رقم خواهم زد ولی از تو می خواهم که تو هم در هر جایگاهی که هستی . حتی اگر تا به حال خواب بودی و درس نخواندی ، تلاش کنی . فقط مرا ببین و از من پاداش تلاشت را بخواه . من می توانم پاسخ سوال های کنکورت را آنگونه ای که تو بهتر پاسخ می دهی به ذهنت بیاورم . من می توانم در سر جلسه به تو آرامش و یقین و ابتکار دهم . در کار من شک نکن . فقط کافیست که تو تلاش کنی و بعد از آن صدایم کنی تا تو را در آغوش بگیرم و تمام فرشتگانم را مامور رساندن موفقیت به تو کنم ?


مشاور گروپ


? همین امشب تصمیمت را بگیر . فرشتگانم از غروب خورشید تا طلوع صبح فردا به سمت تو می آیند . عزیزترینم ، دیدن لبخند تو پس از این همه تلاش حتی در ۱۰ هفته هم همه آرزوی من است . از بعد زمان و مکان بیرون بیا و نگو نمیشه تو این روزهای باقی مانده به نتیجه رسید …

نمی دانم که تو چرا این حرف را میزنی ولی این را بدان که همواره راه برای تو باز است . تو از اعماق وجودت بخواه و برای آن تلاش کن و به شب و روز و گذر ایام کاری نداشته باش . مدام فکر قبول نشدن و به هدف نرسیدن را نکن .

یک لحظه خود را ببین که به آنچه که علاقه داری رسیده ای ! این علاقه و هدف گذاری این موقعیت و این موفقیت را من در ذهن تو قرار داده ام و این کار را حکیمانه انجام دادم ؛ زیرا قبل از اینکه ذهنت را درگیر هدفی بزرگ کنم ، تونایی رسیدن به آن را در وجودت قرار دادم . پس تو هم شک نکن که میتوانی . از خواسته هایت دل نکن و تا آخرین لحظه برای آن تلاش کن .

زندگی طلوع خورشیدیست، تا طلوع خورشید در دل ها جاریست، باید بود ، باید خواند و به دنبال زندگی روان شد ?


من به شانس اعتقاد دارم، هرچی بیشتر تلاش کنم شانسم بیشتره ??



5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استارت طوفانی از پایه دوازدهم و برای قبولی پزشکی و دندانپزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. نفس

    خیلی زیاد عالی بود ممنون

    پاسخ
  2. تابان

    سلام..وقت بخیر..من کارشناسی ارشد هنر دارم…، ۳۹ سال دارم و امسال مصمم شدم رشته دندانپزشکی امتحان بدم ..آیا شدنی هست؟…ممنون..میشم من رو راهنمایی بفرمائید که برای زیست، فیزیک و شیمی..برای از صفر شروع کردن آیا منابع ویا فیلم آموزشی مناسب هست..که من توی پنج ماه بتونم بخونم و حتما قبول بشم…سپاس از شما

    پاسخ
  3. نازی

    سلام من یازدهمم از دهمم هیچی یادم نم آید من حتی کتاب درسی هایم را ناقص خوانده ام الان ۱۷ آبان نمی دونم چیکار کنم یازدهم بخونم یا دهم خیلی استرس دارم .لطف کنید جوابمو بدین که چیکار کنم تا پزشکی قبول بشم.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی