لیست اسامی تاخیر گزینش دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

لیست اسامی پذیرفته شدگان تجدید نظر دانشگاه فرهنگیان Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه لیست اسامی تاخیر گزینش دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اسامی پذیرفته شدگان تجدید نظر دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ منتشر شد. اگر می خواهید بدانید که اسم شما هم در این لیست قرار دارد یا نه، تا پایان این مقاله مشاور گروپ همراه ما باشید.

اسامی تاخیر گزینش دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

اسامی تاخیر گزینش دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ در سایت cfu.ac.ir اعلام شد. آن دسته از داوطلبانی که در مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ قبول نشده بودند و به نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اعتراض کردند، حالا بعد از بررسی های لازم معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از انتشار اسامی تجدید نظر مصاحبه این دانشگاه خبر داد.

بدین ترتیب کلیه داوطلبانی که نامشان در این لیست نتایج کد های 5 و 7 قرار داشته باشد جزو قبول شدگان دانشگاه فرهنگیان محسوب شده و باید در زمان مقرر با در دست داشتن مدارک ثبت نام، به صورت حضوری به پردیس های مربوطه مراجعه نمایند. اطلاعات تکمیلی را میتوانید در سایت دانشگاه فرهنگیان مشاهده نمایید.

✅️ کد ۵ در کارنامه سبز کنکور :
معنی کد پنج در کارنامه سبز کنکور سراسری این است که داوطلب شرایط لازم برای دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی را نداشته و در اولویت پذیرش نبوده است. این دسته از داوطلبان حداكثر دو ماه پس از زمان انتشار اسامی پذیرفته شدگان فرصت دارند به همراه کارت شناسایی و تصویر کارنامه نهایی به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی مراجعه نمایند.

✅️ کد ۷ در کارنامه سبز کنکور :
کد هفت در کارنامه سبز کنکور سراسری به معنای عدم کسب نمره لازم در مصاحبه است. (سن ، معدل ، ویژگی های جسمانی ، … و غیبت در مصاحبه )

توجه داشته باشید که به گفته معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدگان هرگز پیش از اعلام زمان مقرر به محل پردیس ها مراجعه ننمایند.

برای دریافت لیست اسامی پذیرفته شدگان تجدید نظر دانشگاه فرهنگیان کافیست روی لینک های موجود در جدول زیر کلیک کنید تا به فایل pdf و همچنین فایل اکسل نتایج کد های 5 و 7 مصاحبه فرهنگیان دسترسی پیدا کنید.

اعلام لیست اسامی پذیرفته شدگان تجدید نظر دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ Moshavergroup.com

در این مقاله به اسامی پذیرفته شدگان تجدید نظر دانشگاه فرهنگیان که از طریق بازبینی نتایج مصاحبه و گزینش موفق به اخذ پذیرش در این دانشگاه شدند پرداختیم. امیدواریم که نام شما هم در بین این اسامی قرار گرفته باشد و با موفقیت مسیر معلم شدن را پشت سر بگذارید و به گروه معلمان نامدار و نمونه کشور عزیزمان ایران ملحق شوید.

اگر برای شرکت در مراحل بعدی استخدام دانشگاه فرهنگیان نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید و پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان تجدید نظر دانشگاه فرهنگیان چه تاریخی است؟

✔️اوایل بهمن ماه نتایج کد های 5 و 7 مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اعلام می شود. برای اطلاع از زمان دقیق مقاله را مطالعه نمایید.

✔️نام پذیرفته شدگان تجدید نظر دانشگاه فرهنگیان از کجا منتشر می شود؟

✔️اسامی پذیرفته شدگان تجدید نظر دانشگاه فرهنگیان در قالب فایل pdf و اکسل از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی cfu.ac.ir منتشر و به اطلاع عموم مخاطبان رسیده است. برای دریافت فایل اسامی به همین مقاله مشاور گروپ مراجعه نمایید.

✔️ثبت نام پذیرفته شدگان تجدید نظر دانشگاه فرهنگیان به چه صورت است؟

✔️ثبت نام در زمان مقرر و با مراجعه حضوری پذیرفته شدگان به محل پردیس های مربوطه انجام می پذیرد. اطلاعات بیشتر در مقاله ذکر گردیده است.

3.2/5 - (24 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه لیست اسامی تاخیر گزینش دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ثریا

    باسلام من همه رشته ها کد پنج آوردم الان ک اسامی اومده اسم من تو لیست نیست
    من باید کجا پیگیر بشم

    پاسخ
  2. سما

    نه وقتی استخدام بشی دیگ همه چی تمومه

    پاسخ
  3. Ppppp

    سلام ممکنه نتیجه کد هفتی ها امسال نیاد؟

    پاسخ
  4. حامد امینی فر

    سلام نتایج کد هفت دانشگاه فرهنگیان کی اعلام میشود؟؟؟

    پاسخ
  5. Reza

    با سلام خیر

    پاسخ
  6. نادر

    سلام نتایج کد 5 دانشگاه فرهنگیان کی میاد و چجوری

    پاسخ
  7. حسین

    من قبول شدم دانشگاه فرهنگیان ،رشته آموزش الهیات،از یه شهرستان کلا دو نفر از رشته ما جذب کردن،الان که اومدم دانشگاه بچه ها میگن که اونایی که کد پنج خوردن هم میخوان بیان دانشگاه، مثلا از شهرستان ماامکان داره یه نفر کد 5بخوره از رشته ما،و بچه ها میگن که ما دو نفر هم باید بریم با اونی که کد پنج خورده دوباره مصاحبه بدیم و از سه نفر دو نفر بیان دانشگاه ،،،
    آیا اینطور چیزی امکان داره؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی