اسامی قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی نهم

اسامی قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به تفکیک استان ها

جهت مشاوره در زمینه اسامی قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی نهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اسامی قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی نهم سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به تفکیک استان ها : اسامی قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی نهم سال ۱۴۰۲ در سایت رسمی استانها اعلام شد . جهت مشاهده نتایج قبولی نمونه دولتی نهم سال ۱۴۰۲ به ادامه ی این مطلب از سایت مشاورگروپ مراجعه نمایید …

اسامی قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی نهم 1402 به تفکیک استان ها


اسامی قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی نهم سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به تفکیک استان ها


اسامی قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی نهم سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به تفکیک استان ها  : این دوره از پذیرش دانش آموزان در مقطع دهم مدارس نمونه دولتی به صورت استانی انجام می پذیرد. مطابق با آنچه در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403 قید شده است، نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تمامی استان ها ظرف مدت حداکثر دو هفته پس از برگزاری آزمون منتشر می شود که پس از آن، پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به مدرسه محل پذیرش و ارائه مدارک ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403، فرآیند نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

نحوه مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403

جهت مشاهده نتایج آزمون مقطع نهم به دهم مدارس نمونه دولتی، لازم است ابتدا به سایت ثبت آزمون مدارس نمونه دولتی استان محل سکونت خود مراجعه نمایید. همانند کلیه فرآیند آزمون از جمله صدور دفترچه راهنمای ثبت نام، مراحل نام نویسی و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403، اعلام اسامی پذیرفته شدگان نیز بر عهده سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان ها می باشد.


سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم 1402 – 1403

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم 1402 – 1403 مانند سال های گذشته به تفکیک استان ها نیست و دانش آموزان برایدریافت نتیجه خود در آزمون ورودی نهم به دهم نمونه دولتی ، لازم است در زمان مقرر، به سایت مای مدیو مراجعه و فرآیند دریافت کارنامه خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

لازم به ذکر است، تمامی مراحل اعلام نتایج آزمون، درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن، از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج مای مدیو my.medu.ir، انجام می شود. برای ورود به سایت اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم کافیست بر روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کرده تا مستقیما به سامانه نتایج نمونه دولتی وارد شوید.

همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد، تا پیش از این تمامی مراحل اعلام نتایج آزمون ورودی مدرسه نمونه دولتی هر استان منحصرا در سامانه آموزش و پرورش مختص همان استان انجام می شد که لیست آن ها را در جدول زیر مشاهده می کنید.

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم
استان آدرس سایت و سامانه
آذربایجان شرقی azmoon.eamedu.ir
آذربایجان غربی snj.awaedu.ir
اردبیل 217.219.153.218
اصفهان sanjesh.isfedu.ir
البرز azmoon.albmedu.ir
ایلام ilam.natije.ir
بوشهر sanjesh.buedu.ir
تهران azmoon.tehranedu.ir
تهران (شهرستان ها) sanjesh.teo.ir
چهارمحال و بختیاری sanjesh.chbedu.ir
خراسان جنوبی azmoon.skedu.ir
خراسان رضوی 10.69.78.13
خراسان شمالی azmoon.nkhedu.ir
خوزستان azmoon.khouzedu.ir
زنجان sabtenam.zanjanedu.ir
سمنان iranschl.ir
سیستان و بلوچستان 78.38.114.105
فارس sanjesh.farsedu.ir
قزوین nemooneh.qazvinedu.ir
قم qom.natije.ir
کردستان 10.249.7.204
کرمان sanjesh.kermanedu.ir
کرمانشاه azmoonkedu.ir
کهگیلویه و بویراحمد azmoon.kbedu.ir
گلستان nemooneh.goledu.ir
گیلان sanjesh.giledu.ir
لرستان lorestan.natije.ir
مازندران 217.219.172.53
مرکزی markazi.natije.ir
هرمزگان 10.187.50.22
همدان hamedan.natije.ir
یزد result.yazdedu.ir

همچنین جهت مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم 1402 – 1403 به تفکیک استان و شهر

بروی لینک زیر کلیک نمایید …

مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ۱۴۰۲

158694644596021.jpg 1158694644596021.jpg 1158694644596021.jpg 1

پس از ورود به سایت مورد نظر خود می توانید با ثبت اطلاعاتی همچون کد ملی و کد رهگیری که هنگام ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403 از سامانه دریافت نموده اید، به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کرده و نتایج آزمون را مشاهده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل هنگام مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی مشاورگروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.


نکات مهم اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403

  1. هیچ فهرست ذخیره ای برای مدارس دوره دوم متوسطه استعدادهای درخشان اعلام نخواهد شد.
  2. فهرست ذخیره ای برای مدارس دوره دوم متوسطه مدارس نمونه دولتی با هماهنگی و تایید دفاتر ذیربط معاونت آموزشی متوسطه اعلام خواهد شد.
  3. برای کلیه داوطلبانی که مورد پذیرش مدارس نمونه دولتی قرار نگرفتند، حداکثر یک هفته پس از اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 کارنامه عدم قبولی شامل تعداد پاسخ خای صحیح و غلط، نمره اخذ شده هر درس، امتیاز کل داوطلب و امتیاز آخرین فرد مورد پذیرش قرار گرفته مدارس نمونه دولتی در مدارس مورد تقاضای او صادر می شود.
  4. برای پذیرفته شدگان و قبول شدگان نتایج مدارس نمونه دولتی کارنامه صادر نخواهد شد.

نحوه ی اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی سال ۱۴۰۲


امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 برای تمام داوطلبان شرکت کننده در آزمون که احتمال می دهند اشتباهی در نتایج آن ها ایجاد شده باشد، وجود خواهد داشت. لینک اعتراض به نتایج معمولا یک الی دو روز بعد از اعلام آن، در سامانه مربوطه فعال می گردد. با توجه به روند پذیرش استانی داوطلبان، تمامی شرکت کنندگان می بایست مرتبا پیگیر اخبار مربوطه از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان مورد نظر خود باشند تا بتوانند در بازه زمانی اعلام شده، نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

حتی الامکان نتیجه آزمون خود را به صورت دقیق ارزیابی کنید و سپس در صورت وجود هر گونه مغایرت، مراحل لازم جهت ثبت اعتراض خود را به انجام برسانید. ممکن است این سوال برای داوطلبان مطرح گردد که به چه مواردی از آزمون می توانند اعتراض کنند؟ برای دریافت پاسخ این سوال می توانید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

موارد اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 1402

عدم مطابقت تعداد پاسخ های درست و غلط و پاسخ های داده نشده کارنامه با پاسخ برگی که در سایت وجود دارد.
غلط محاسبه شدن نمره
عدم مطابقت اولویت های ثبت شده در کارنامه علمی و برگه ورود به جلسه دانش آموز
اعمال نشدن قانون مربوط به پذیرش دوقلوها
سایر موارد

توجه داشته باشید که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به برخورداری از کلیه شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 می باشد و چنانچه پس از اعلام نتایج و هنگام ثبت نام حضوری محرز گردد که داوطلبی دارای شرایط لازم نمی باشد، قبولی وی باطل می شود. لازم به ذکر است که نام نویسی دانش آموزان صرفا در رشته ای که هنگام ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403 انتخاب نموده و در آن پذیرفته شده اند، امکان پذیر می باشد.


زمان اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 چه تاریخی می باشد؟

این نتایج ، احتمالا 4 تا 6 هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام شوند که به محض اعلام زمان دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

نحوه مشاهده نتایج مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ به چه صورت خواهد بود؟

شما عزیزان می توانید با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور خود نتایج قبولی تان را از سایت مربوط به استان خود مشاهده نمایید، در این مقاله شرایط قبولی و نکات مهم اعلام نتایج مدارس نمونه را توضیح داده ایم.

منظور از لیست ذخیره آزمون مدارس نمونه دولتی چیست؟

فهرست ذخیره ای برای مدارس دوره دوم متوسطه مدارس نمونه دولتی با هماهنگی و تایید دفاتر ذیربط معاونت آموزشی متوسطه اعلام خواهد شد.


2/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اسامی قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی نهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403