اسامی تمامی شهرهایی که آزمون کانون 7 فروردین در آنها برگزار نمی‌شود

اسامی تمامی شهرهایی که آزمون کانون 7 فروردین در آنها برگزار نمی‌شود

جهت مشاوره در زمینه اسامی تمامی شهرهایی که آزمون کانون 7 فروردین در آنها برگزار نمی‌شود

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اسامی تمامی شهرهایی که آزمون کانون 7 فروردین در آنها برگزار نمی‌شود … در استان فارس در همه‌ی شهرها آزمون برگزار می‌شود.حتما” قبل از عزیمت اوضاع جوی شهرتان را بررسی کنید و با خانواده‌ی خود مشورت کنید.


اسامی تمامی شهرهایی که آزمون کانون 7 فروردین در آنها برگزار نمی‌شود



اخبار مربوط به برگزاری آزمون ها در شهرها و استان های مختلف را در ادامه مشاهده کنید :

اسامی تمامی شهرهایی که آزمون کانون 7 فروردین در آنها برگزار نمی‌شود :  در استان فارس در همه‌ی شهرها آزمون برگزار می‌شود.حتما” قبل از عزیمت اوضاع جوی شهرتان را بررسی کنید و با خانواده‌ی خود مشورت کنید.

در شیراز آزمون در حوزه‌های اعلام شده برگزار می‌شود.

آزمون 7 فروردین به دلیل مشکلات جوی و بروز سیل (با توجه به اطلاع نمایندگی‌های کانون)در آق قلا، گمیشان،سیمین شهر،شیروان و قوچان برگزار نمی‌شود.

در آق قلا علی رغم مشکلات پیش آمده تعداد زیادی از دانش آموزان مدرسه‌ی شهید مصطفی خمینی و بعثت اعلام آمادگی برای حضور در آزمون داشتند که با توجه به مشکلات جوی و ادامه‌ی بارندگی‌ها طبق هماهنگی‌های به عمل آمده امکان برگزاری وجود ندارد. این دانش آموزان دفترچه‌های آزمون را ساعت 13 به بعد می‌توانند دریافت نمایند. 

اسامی تمامی شهرهایی که آزمون کانون 7 فروردین در آنها برگزار نمی‌شود : در استان لرستان آزمون در تمامی شهرها برگزار می‌شود. دانش آموزان روستایی که مشکل رفت و آمد دارند و همچنین برخی از نقاط شهری پل دختر می‌توانند از ساعت 13 به بعد فردا دفترچه‌ی سوالات را از دفتر نمایندگی دریافت کنند .حتما” قبل از حضور اوضاع جوی را بررسی نمایید. حوزه‌های آزمون در خرم آباد و سایر شهرهای استان لرستان برقرار است.در صورتی که با مشکل رفت و آمد مواجه هستید از ساعت 13 به بعد می‌توانید دفترچه‌های آزمون را از دفاتر کانون دریافت نمایید.  

دانش آموزان روستایی علی الخصوص روستاهای اطراف سرپل ذهاب،گیلان غرب ، قصرشیرین و اسلام آباد که با مشکل تردد مواجه هستند دفترچه‌ی سوالات را از ساعت 13 فردا به بعد از دفتر نمایندگی کانون دریافت نمایند.

اسامی تمامی شهرهایی که آزمون کانون 7 فروردین در آنها برگزار نمی‌شود : در استان گلستان با توجه به تماسی که با نماینده‌ی کانون در استان داشتیم به جز آق قلا،گمیشان وسیمین شهر در سایر شهرها آزمون برگزار می‌شود. تمامی دانش آموزانی که در روستاهای اطراف با مشکل تردد مواجه هستند از ساعت 13 فردا به بعد می‌توانند دفترچه‌های آزمون را از دفتر نمایندگی‌های کانون دریافت کنند. حتما دانش آموزانی که در شهرهای استان گلستان هستند علی رغم اعلام آمادگی نمایندگی‌ها کانون قبل از حرکت اوضاع جوی را کنترل نمایند.

در تمامی شهرهای استان مازندران آزمون برگزار می‌شود. مناطق روستایی که مشکل تردد دارند می‌توانند دفترچه‌های آزمون را ساعت 13 به بعد فردا از دفاتر نمایندگی‌های کانون دریافت نمایند

آزمون در ایلام برگزار می‌شود. دانش آموزان روستاهای اطراف ایلام می‌توانند دفترچه‌ی سوالات را از دفتر نمایندگی کانون از ساعت 13 به بعد فردا دریافت نمایند.

آزمون در بیرجند بر اساس اطلاع آقای غلامی برگزار می‌شود. دانش آموزانی که درروستاهای اطراف و مناطق صعب العبور تا حوزه زندگی می‌کنند می‌توانند دفترچه‌ی سوالات را از ساعت 13 به بعد از دفترنمایندگی کانون دریافت کنند.

اسامی تمامی شهرهایی که آزمون کانون 7 فروردین در آنها برگزار نمی‌شود : در تماس تلفنی با نمایندگی‌های استان خوزستان اعلام نمودند که آزمون در تمامی شهرها برگزار می‌شود. روستا‌های اطراف نمایندگی‌ها و مناطق صعب العبور علی الخصوص در ایذه،باغ ملک،آبادان،بهبهان و گتوند و دانش آموزانی که مسیر ترددشان کنار رود کارون است می‌توانند دفترچه‌های آزمون را از ساعت 13 فردا به بعد از دفاتر نمایندگی شان دریافت نمایند. 

آزمون در رشت هم برگزار می‌شود. فردا قبل از عزیمت اوضاع جوی را کنترل کنید و سپس اقدام به رفتن به سمت حوزه‌های آزمون کنید.

تمامی حوزه‌های اطلاع رسانی شده در شهر تبریز فردا آمادگی برگزاری آزمون را دارند. دانش آموزان شهرهای مجاور تبریز و مناطق صعب العبور می‌توانند دفترچه‌ی سوالات را ساعت 13 به بعد فردا از دفتر نمایندگی کانون دریافت نمایند. 

در شهر اصفهان آزمون در تمامی حوزه‌های از قبل اعلام شده برگزار می‌شود. لطفا قبل از عزیمت اوضاع جوی را بررسی نمایید.

در شهر اردبیل آزمون برگزار می‌شود.

آزمون در شهر کرج برگزار می‌شود. چنان چه در اطراف کرج زندگی می‌کنید حتما” قبل از عزیمت اوضاع جوی را کنترل کنید و سپس اقدام به حرکت کنید

سرپل ذهاب علی رغم مشکلات به وجود آمده پذیرای دانش آموزان در حوزه‌های اعلامی است.

آزمون در لواسان تهران برگزار می‌شود.

آزمون در شهر مریوان هم برگزار می‌شود.

در حاجی آباد هم آزمون برگزار می‌شود. تنها شهری که در هرمزگان مشکل برگزاری دارد بندرخمیر است که اطلاع رسانی برای دانش آموزان روستاهای اطراف انجام شده است. 

در تمامی شهرهای استان کردستان هم آزمون برگزار می‌شود. لطفا قبل از عزیمت اوضاع جوی را کنترل کنید. علی الخصوص روستاها و جاده‌های مواصلاتی صعب العبور منتهی به حوزه‌های آزمون .

در آذربایجان غربی در همه‌ی شهرها آزمون برگزار می‌شود. قبل از عزیمت حتما اوضاع جوی را بررسی کنید و با خانواده‌ی خود مشورت کنید سپس اقدام به رفتن کنید.

در قزوین در گفت و گوی تلفنی با آقای کاکاوند اعلام کردند که آزمون برگزار می‌شود.لطفا” قبل از عزیمت اوضاع جوی را بررسی نمایید.

اسامی تمامی شهرهایی که آزمون کانون 7 فروردین در آنها برگزار نمی‌شود : اطلاعیه شماره 2 : 

اسامی تمامی شهرهایی که آزمون کانون 7 فروردین در آنها برگزار نمی‌شود : با توجه به شرایط جوی و درخواست دانش آموزان به ویژه در مناطق سیل زده ، در صورتیکه شرکت کنندگان آزمون به یکی از زوج درس ها پاسخ ندهند نمره ی صفر برای ایشان منظور نمی شود و در رتبه و تراز نیز لحاظ نخواهد شد .

البته دانش آموزانی که پاسخ می دهند کارنامه سکوی مقایسه ای آن ها کامل تر و برای خود ارزیابی شان موثر تر خواهد بود .

زوج درس ها در گروه های کنکوری :

دانش آموزان  دوازدهم ریاضی و  تجربی : شیمی دهم و شیمی یازدهم –   فیزیک دهم و فیزیک یازدهم

فارغ التحصیلان ریاضی و تجربی : شیمی 2 و شیمی 3 – فیزیک 1و2    و فیزیک 3

دانش آموزان دوازدهم انسانی : تاریخ و جغرافیا – ریاضی 1 و 2  

اطلاعیه شماره 1 : 

1) در محل هایی که ستاد بحران اخطار داده است ودر صورتی که ادارات دولتی را تعطیل اعلام کردند، آزمون برگزار نمی شود .

2)قابل توجه اولیا و دانش آموزان : در صورتی که مسافر نوروزی هستید و یا در صورتیکه مسیر شما تا رسیدن به حوزه مخاطره آمیز است در آزمون حاضر نشوید و می توانید دفترچه های آزمون را از ساعت 13 به بعد از دفتر نمایندگی دریافت کنید.

برای این دانش آموزان کارنامه معادل صادر خواهد شد که برای خودارزیابی مفید است اما در رتبه و تراز سایر دانش آموزان تاثیری نخواهد داشت . اسامی تمامی شهرهایی که آزمون کانون 7 فروردین در آنها برگزار نمی‌شود ?



امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اسامی تمامی شهرهایی که آزمون کانون 7 فروردین در آنها برگزار نمی‌شود

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403