عدم ادغام واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد در سال 96

ادغام واحدهای آموزشی

جهت مشاوره در زمینه عدم ادغام واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد در سال 96

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جدیدترین اطلاعیه خود از عدم ادغام واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد در سال 96 خبر داد. می‌توانید خبر مربوط به ادغام واحدهای آموزشی را در این مقاله مشاهده نمایید.

ادغام واحدهای آموزشی

عدم ادغام واحدهای آموزشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جدیدترین اظهارنظر خود از عدم ادغام واحدهای آموزشی در سال 96 خبر داد. در سال‌های گذشته بحث تعدد بالا مراکز آموزشی دانشگاه آزاد یکی از سوژه‌های مهم علمی سراسر کشور بود. برخی از کارشناسان معتقد بودند که این تعدد مراکز سبب افت کیفیت تحصیلی در دانشگاه آزاد می‌گردد. از همین رو از سال‌های گذشته اخباری مبنی بر ادغام واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد به گوش می‌رسید. در همین حین حتی خبرهایی در باب تعطیلی برخی از واحدها شنیده می‌شد.

در همین رابطه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از عدم ادغام واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد در سال 96 خبر داد. فرهاد رهبر در سیزدهمین نشست هماهنگی و پایش امور استان‌های دانشگاه آزاد اعلام نمود که هیچ واحد دانشگاهی ادغام و یا تعطیل نخواهد شد. یکی از اهداف مهم دانشگاه آزاد در سال جدید مبحث مدیریت واحدهای آموزشی هر استان در مرکز استان می‌باشد. هدف از انجام این کار تمرکززدایی و افزایش سرعت خدمت‌رسانی به دانشجویان اعلام‌شده است. با انجام این روش حجم کاری هستهٔ مرکزی دانشگاه آزاد به مقداری بسیاری زیاد کاهش پیدا می‌کند. این امر می‌تواند سبب شود تیم مدیریتی دانشگاه آزاد وقت بیشتری برای سیاست‌گذاری و هدف‌گذاری آموزشی دانشگاه پیدا نماید.

ناحیه بندی واحدهای آموزشی

فرهاد رهبر در نشست هماهنگی واحدها اعلام نمود که دانشگاه آزاد اسلامی قصد دارد مراکز آموزشی استان‌ها را بر مبنای وضعیت‌ها و پارامترهای مختلفی ناحیه بندی نمایند. این عمل می‌تواند سبب شبکه‌ای شدن واحدهای آموزشی هر استان گردد. وی افزود ساختار مدیریتی واداری و مالی دانشگاه آزاد در سال جدید نیازمند یکپارچه‌سازی می‌باشد. این تفکیک بیش‌ازحد سبب شده است تا وضعیت هماهنگی بین واحدهای مختلفی در دانشگاه آزاد اسلامی کمی با مشکل و کندی مواجه شده باشد. دراین‌بین تیم مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی قصد دارد با کاهش حجم کاری و استفاده از تجهیزات الکترونیکی اقدام به افزایش کارایی واحدهای مختلف آموزشی این دانشگاه در سال جدید نمایند.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار دانشگاه آزاد بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه عدم ادغام واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد در سال 96

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی