احتمال تعویق کنکور سراسری 1400

احتمال تعویق کنکور سراسری 1400

جهت مشاوره در زمینه احتمال تعویق کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آیا احتمال تعویق کنکور سراسری 1400 وجود دارد؟ با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور سراسری 1400؛ زمزمه هایی از تعویق کنکور 1400 و تغییر زمان برگزاری آزمون به گوش می رسد. آخرین اخبار مربوط به برگزاری و یا عدم برگزاری آزمون سراسری 1400 از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

براساس آخرین اطلاعیه سازمان سنجش، کنکور سراسری 1400 در روزهای 9 تا 12 تیرماه 1400 برگزار خواهد شد.

(آخرین آپدیت 24 خرداد 1400)

مسئله مهمی که در این روزها ذهن داوطلبان را مشغول کرده مربوط به تغییرات احتمالی کنکور است. کنکور ۱۴۰۰ همانند کنکور سال ۱۳۹۹ برگزار می‌ شود و هیچ تغییری نسبت در شکل برگزاری آزمون و نحوه پذیرش ایجاد نشده است. سهمیه‌ ها و میزان تأثیر سوابق تحصیلی همانند سال گذشته است. میزان تأثیر سوابق تحصیلی حداکثر ۳۰ درصد است و سهمیه‌ های ایثارگران، مناطق بومی و بهیاران در کنکور ۱۴۰۰ ملاک عمل است.

در این میان تعدادی از شرکت‌کنندگان کنکور خواستار تعویق آزمون شده‌ اند و عنوان می‌ کنند که بهتر است به دلیل برگزاری انتخابات در هفته پایانی خردادماه آزمون در زمان دیگری برگزار شود.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در این باره می‌ گوید: ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا درباره برگزاری یا عدم برگزاری کنکور تصمیم‌ گیری می‌ کند. تاکنون ستاد تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ نکرده است بنابراین آزمون در موعد مقرر برگزار می‌ شود.

احتمال تعویق کنکور سراسری 1400

یکی از دغدغه های داوطلبان کنکور سراسری 1400 این است که آیا احتمال تعویق کنکور سراسری 1400 وجود دارد یا خیر؟

برای حفظ سلامت داوطلبان کنکور سراسری 1400 و به منظور رعایت دستور العمل‌ های بهداشتی برای برگزاری کنکور سراسری 1400 و همچنین کاهش خطرات ناشی از عدم رعایت فاصله اجتماعی تاریخ برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۰ از 3 روز به 4 روز افزایش پیدا کرده و آزمون سراسری 1400 در روزهای نهم تا دوازدهم تیرماه 1400 برگزار می شود.

سخنگوی سازمان سنجش با تاکید بر این که ستاد ملی مبارزه با کرونا مرجع اصلی تصمیم گیری درباره برگزاری یا عدم برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۰ است، بیان کرد، احتمال تعویق کنکور سراسری ۱۴۰۰  وجود دارد که در این صورت تاریخ جدید برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

تعویق کنکور سراسری 1400

با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور سراسری، زمزمه هایی از تعویق کنکور سراسری 1400 به گوش می رسد. کنکور سراسری سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا چندین بار به تعویق افتاد. پیش بینی می شود زمان برگزاری کنکور سراسری 1400 نیز با تغییراتی همراه باشد و کنکور سراسری در زمانی دیگر برگزار شود.

تعویق کنکور سراسری 1400، به شرایط شیوع بیماری در کشور بستگی دارد و تصمیم‌ گیرنده نهایی در این خصوص ستاد ملی مقابله با کرونا است.

تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تعویق کنکور ۱۴۰۰ و تغییر زمان برگزاری آزمون سراسری منتشر نشده است. آخرین اخبار مربوط به تعویق کنکور از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. آیا احتمال تعویق کنکور سراسری 1400 وجود دارد؟

آیا احتمال تعویق کنکور سراسری ۱۴۰۰ وجود دارد؟

آیا احتمال تعویق کنکور سراسری ۱۴۰۰ وجود دارد؟

اظهارات اخیر سخنگوی وزارت بهداشت حکایت از آن دارد که برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ در موعد مقرر بستگی به وضعیت شیوع کرونا خواهد داشت. با توجه به تجربه ای که از سرعت و شدت خیز چهارم کرونا در کشور داریم تعویق کنکور سراسری امسال چندان غیرمحتمل نیست.

سال گذشته کنکور در موعد مقرر برگزار شد و بعد از کنکور هم آمار ابتلا در میان کنکوری ها افزایش معناداری نداشت و این امر نشان داد نگرانی ها درباره سلامت داوطلبان چندان موجه نبوده است اما شرایط ویروس کووید ۱۹ امسال بسیار متفاوت از سال گذشته است و سرعت انتقال و مرگباری این ویروس با جهش هایی که در آن اتفاق افتاده به مراتب بیشتر شده است.

تعویق کنکور سراسری 1400 بستگی به شرایط شیوع بیماری در کشور بستگی دارد و تصمیم‌گیرنده نهایی در این خصوص ستاد ملی مقابله با کرونا است هرچند وزارت بهداشت همواره بر رعایت پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی تاکید داشته و توصیه‌ های لازم در این رابطه ارائه داده خواهد شد.

زمان جدید برگزاری کنکور سراسری 1400

در صورت تعویق کنکور سراسری ، زمان جدید برگزاری کنکور سراسری 1400 از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از سایت سازمان سنجش کشور، کنکور سراسری 1400 در روزهای چهارشنبه 9 تیر، پنجشنبه 10 تیر، جمعه 11 تیر و روز شنبه 12 تیرماه 1400 برگزار می شود.

تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تغییر زمان برگزاری کنکور 1400 و لغو آزمون سراسری 1400 از سایت سازمان سنجش منتشر نشده است. به محض انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با تغییر زمان برگزاری کنکور 1400، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

در شرایط حاد کرونایی ممکن است کنکور به تعویق بیفتد و ستاد تصمیم خواهد گرفت که کنکور در شرایط بهتری برگزار شود.

احتمال تعویق کنکور سراسری ۱۴۰۰

عده ای از داوطلبان خواستار تعویق کنکور سراسری و تغییر زمان برگزاری آزمون شده اند:

باتوجه به آمار بالای جانباختگان ویروس کرونا در سراسر کشور و احتمال فراگیری موج پنجم کرونا، بسیاری از داوطلبان خواستار تعویق کنکور سراسری 1400 و تغییر زمان برگزاری آزمون می باشند.

همچنین شاهد ورود کرونا جهش یافته آفریقایی و هندی به کشور هستیم که طبق آمار سرعت انتشار و کشندگی به مراتب بیشتری نسبت به کرونا امروزی دارد که باعث فوت بی‌شماری از هموطنان شده است لذا برگزاری آزمون در چنین شرایطی نه تنها عادلانه نیست، بلکه بی‌عدالتی در حق شمار زیادی از داوطلبان و خانواده‌هایشان است.

شاید ویروس کرونا تا سال آینده با ما همراه باشد اما حداقل با تعویق کنکور سراسری به شرایط ایمن‌تر و پس از واکسیناسیون افراد بیشتر، با تدابیر بهتری می‌توان این بحران را مدیریت کرد تا انشاءالله این کنکور برای همه جوانان در شرایطی عادلانه‌ تر برگزار شود.

با اینکه سازمان سنجش کنکور سراسری 1400 را طی ۴ روز برگزار خواهد کرد ولی باید به این نکته توجه کرد که تعداد داوطلبان کنکور تجربی که قرار است در یک روز کنکور دهند حدود ۶۰۰ هزار نفر است و سایر کنکور ها نیز جمعیت بسیار بالایی دارند در نتیجه افزایش تعداد روزهای برگزاری کنکور چندان موثر نیست.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون سراسری 1400، دغدغه تعویق کنکور سراسری برای داوطلبان وجود دارد. با توجه به شرایط کرونایی در کشور آیا احتمال تعویق کنکور سراسری 1400 وجود دارد؟ یا زمان برگزاری کنکور سراسری 1400 تغییر خواهد کرد؟ آخرین اخبار مربوط به تعویق کنکور سراسری 1400 از طریق همین مقاله به اطلاع شما خواهد رسید. شما می توانید برای پیگیری اخبار کنکور سراسری با شماره 9099071614 نیز تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان

آزمون سراسری 1400 چه زمانی برگزار می شود؟

زمان برگزاری کنکور سراسری 1400 از 9 الی 12 تیرماه اعلام شده است.

تاریخ جدید برگزاری کنکور سراسری 1400 چه زمانی است؟

در صورت تعویق آزمون سراسری 1400، زمان جدید برگزاری کنکور 1400 از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا احتمال تعویق کنکور سراسری 1400 وجود دارد؟

آخرین اخبار مرتبط با تعویق کنکور 1400 در این مقاله ارائه داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه احتمال تعویق کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محیا

    دوستان انقد خودخواه نباشید اونایی ک واقعا درس خونده باشن هیچ نگرانی از تعویی کنکور ندارن چون به خوبی خوندنو چیزیو فراموش نمیکنن کسایی ک میگن لغو کنید اونایی ان ک خوب درس نخوندنو خود خواهن.جون مردم مهمتر از اینه ک یه ماه زودتر بریم‌دانشگاه.التماس تفکر لطفا

    پاسخ
  2. Ss

    سلام.
    بنده با اینکه از الان تا ۳۱ مرداد برنامه جمع بندی را دارم ولی به شدت موافق تعویق کنکورم…
    لطفا بعضی از افراد نگران ما درس خونا نباشن فوقش ماها با ارامش بیشتری جمع بندی میکنیم.
    مگه خستگی کادر درمان رو نمیبینن…
    تووی همون امتحان نهایی هم خیلی ها رعایت نکردند والان یه سری از دوستای من کرونا گرفتن و تووی خونه استراحت اجباری دارن(به علت ضعف و سردرد شدید)بعدش یه سری بچه درس نخون که فقط عجله دانشگاه رفتن دارن اصرار به برگزاری کنکور دارن.
    من موندم چه طور در یک فضای بدون کولر۴ساعت ماسک بزنم؟
    یا مگه میشه جمعیت درحال خروج از جلسه رو که هرکدم عجله رفتن رو دارند کنترل کرد…

    پاسخ
  3. مریم

    سلام عواقبش بهتر از کشتار دسته جمعیه واقعا// جمع شدن زیر یک سقف بر اساس هیچ پروتکلی درست نیست// ما این همه مدت خودمونو تو خونه قرنطینه نکردیم که به خاطر یک روز جون خودمون و عزیزانمون رو به خطر بندازیم.// حتی اگه یک نفر به خاطر کنکور بمیره با وجدان شمایی که دم از کنکور دادن میزنید جور در میاد؟ واکسن کرونا حتما تا اواخر پاییز میاد به گفته ی خود مسئولین// این همه عجله به خاطر چیه؟ // منافع مادی از جون آدما مهم تره؟؟

    پاسخ
  4. فاطمه

    به فکر سلامتی مردم باشیم

    پاسخ
  5. علی ملکی

    کنکور در تاریخ خودش حتما برگزار میشه..سنجش و مجلس گفتن حتمابرگزار میشه

    پاسخ
  6. کریمی

    سلام

    میگن شاید کنکور برگزار نشه و بر اساس سوابق بفرستن دانشگاه،،آره واقعا؟ چرا ما بازیچه اینا شدیم!?تو روخدا امروز جواب بدین نمیتونم درس بخونم?

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      کنکور لغو نمیشه

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403