ابرکلاس abarkelas.ir موسسه آموزشی ابرکلاس

ابرکلاس abarkelas.ir کلاس های آنلاین ابرکلاس Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ابرکلاس abarkelas.ir موسسه آموزشی ابرکلاس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موسسه آموزشی ابرکلاس با برگزاری کلاس های آنلاین در abarkelas.ir سعی در ارائه خدمات آموزشی ویژه و با کیفیت به دانش آموزان تلاشگر المپیادی، تیزهوشان و … داشته که از امکان حضور در کلاس اساتید خوب بهره مند نیستند. برای آشنایی با خدمات ابرکلاس و نحوه ثبت نام در سایت ابرکلاس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ابرکلاس

ابرکلاس چیست؟ در راستای برقراری عدالت آموزشی که از اصول مهم پرورش نیروهای جوان و امیدهای آینده این مرز و بوم است، موسسه آموزشی ابرکلاس تصمیم گرفته تا به واسطه برپایی کلاس های آموزشی آنلاین با قیمت مناسب و با استفاده از تجربه بهترین اساتید و سرگروه های المپیادی گامی بزرگ در این مسیر بردارد.

خدمات موسسه آموزشی ابرکلاس تا به امروز شامل کلاس های آنلاین زنده، مشاوره، کلاس خصوصی، آمادگی آزمون های تیزهوشان، آزمون های المپیاد دانش آموزی، آمادگی امتحانات نهایی و کلاس های کنکور است و دانش آموزان تمامی پایه ها (از کلاس اول ابتدایی تا پایه دوازدهم دبیرستان) می توانند از امکانات و خدمات این سامانه آموزشی استفاده کنند.

آموزش برنامه نویسی به دانش آموزان پایه هفتم تا دوازدهم هم یکی دیگر از فعالیت های اصلی مجموعه ابر کلاس به شمار می رود و در حال حاضر کلاس‌ های ابرکلاس روی یکی از سه محیط zoom، اسکای روم یا adobe connect برگزار می گردد.

کلاس های ابرکلاس ضبط می شوند و به همین دلیل امکان ثبت‌ نام بعد از شروع دوره و دسترسی به بازپخش و محتوای دوره (مثل تمرین و آزمون) وجود خواهد داشت. همچنین بازپخش کلاس‌ ها تا یک سال بعد برای همه دانش‌ آموزهایی که در دوره ثبت نام کرده اند برقرار است اما در حال حاضر امکان دانلود فایل کلاس ها وجود ندارد.

بنابراین اگر قصد ثبت نام تیزهوشان یا ثبت نام المپیاد دانش آموزی را دارید می توانید از کلاس های آموزشی موسسه ابرکلاس و تجربه استادان و سرگروه های المپیادی حاضر در این مجموعه استفاده کنید تا از این طریق سطح کیفی دانش خود را ارتقا دهید و نتیجه بهتری در آزمون های دلخواه خود به دست آورید.

خدمات ابرکلاس
  • کلاس های آمادگی المپیاد های دانش‌ آموزی (پایه نهم تا یازدهم)
  • کلاس های آمادگی کنکور (پایه دهم تا دوازدهم)
  • کلاس‌ های فوق برنامه متوسطه اول (پایه هفتم تا نهم)
  • کلاس‌ های فوق برنامه دبستان (پایه اول تا ششم)
  • کلاس های آموزش برنامه نویسی (پایه هفتم تا دوازدهم)

abarkelas.ir

سایت ابر کلاس abarkelas.ir است و کلیه مراحل ثبت نام کلاس های آموزشی در این سامانه انجام می شود. برای ورود به این سامانه می توانید از لینک موجود در تصویر زیر استفاده کنید تا مستقیما به صفحه اصلی سامانه ابرکلاس وارد شوید 🙂

ورود به ابرکلاس abarkelas.ir موسسه آموزشی ابرکلاس Moshavergroup.com

ثبت نام ابرکلاس

در این بخش نحوه ثبت نام ابرکلاس را با هم مرور می کنیم چرا که برای استفاده از تمامی خدمات ابرکلاس لازم است حساب کاربری ایجاد کنید. استفاده از نام و نام‌ خانوادگی حقیقی افراد به منظور ثبت‌ نام در ابرکلاس الزامی است بنابراین حتما در فرم ثبت نام اطلاعات دقیق و حقیقی خود را وارد کنید.

بعد از ورود به سامانه ابرکلاس از طریق منوی بالای سایت روی گزینه ورود/ثبت نام بزنید. ثبت نام ابرکلاس abarkelas.ir موسسه ابرکلاس Moshavergroup.com

در کادر مشخص شده شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که شماره ای را ثبت کنید که متعلق به خودتان باشد و یا در لحظه ثبت نام در دسترس داشته باشید چرا که با ثبت شماره یک کد چهار رقمی برای شما ارسال می گردد. همچنین اطلاع رسانی های بعدی کلاس ها و … از طریق همین شماره انجام می شود.

✔️ طبق قوانین ابرکلاس هر دانش‌ آموزی باید با شماره تلفنی خود یا والدینش وارد ابرکلاس شود. مراحل ثبت نام ابرکلاس abarkelas.ir موسسه آموزشی ابرکلاس Moshavergroup.com در این صورت یک پیامک حاوی کد 4 رقمی از طرف موسسه آموزشی ابرکلاس به شماره  همراه شما ارسال می گردد که باید آن را در کادر زیر وارد کنید. نحوه ثبت نام ابرکلاس abarkelas.ir موسسه آموزشی ابرکلاس Moshavergroup.com

حساب کاربری ابرکلاس شما با موفقیت ساخته شد! 🙂 حالا می توانید از پروفایل خود به کلاس ها دسترسی پیدا کنید، فقط کافیست روی کلاس مورد نظر خود کلیک کنید تا در آن ثبت نام کنید.

پروفایل حساب کاربری ابرکلاس abarkelas.ir موسسه آموزشی ابرکلاس Moshavergroup.com حتما بعد از ورود به حساب کاربری خود، از بخش اطلاعات حساب کاربری به ویرایش اطلاعات خود بپردازید.


ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم معرفی جامعی از ابرکلاس abarkelas.ir را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. اگر برای استفاده از خدمات موسسه آموزشی ابرکلاس نیاز به راهنمایی بیشتر دارید یا نمی توانید حساب کاربری خود را بسازید، این کار راه به مشاوران مجموعه مشاور گروپ بسپارید.

 همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول ابرکلاس

✔️مراحل ثبت نام ابرکلاس در abarkelas.ir چیست؟

✔️راهنمای تصویری ثبت نام کلاس های ابرکلاس در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است.

✔️زمان ثبت نام ابرکلاس کی است؟

✔️تاریخ ثبت نام کلاس های آموزشی موسسه ابرکلاس متفاوت است و حتی اگر دوره شروع شده باشد هم می توانید برای نام نویسی در آن ها اقدام کنید.

✔️رمز عبور سایت ابرکلاس چیست؟

✔️ثبت نام در سایت ابرکلاس و ساخت حساب کاربری نیازی به رمز عبور ندارد و تنها از طریق شماره تلفنی که در هنگام ثبت نام در سامانه درج کرده بودید می توانید به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ابرکلاس abarkelas.ir موسسه آموزشی ابرکلاس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403