آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار

آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار

جهت مشاوره در زمینه آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار، همراه با راهنمای تصویری می تواند به بسیاری از سوالات شما در زمینه پرداخت شهریه خود،‌کمک کند. لازم به ذکر است که سایت آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir بستر الکترونیکی پرداخت شهریه برای دانشجویان دانشگاه آزاد می باشد. در این مقاله به بررسی آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار به همراه راهنمای تصویری پرداخته ایم.

برای دریافت راهنمای گام به گام پرداخت شهریه در آپدیت جدید سامانه آموزشیار،‌ تا انتهای مقاله همراه ما باشید. مشاور گروپ،‌ مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار در آپدیت جدید

  • با آپدیت سامانه آموزشیار، نحوه پرداخت شهریه در این سامانه دچار تغییراتی شده است که در این بخش با ارائه راهنمای تصویری آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار در آپدیت جدید، گام به گام همراه شما خواهیم بود.

ابتدا با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه پرداخت شهریه آموزشیار شوید و سپس مطابق تصویر از منوی ثبت نام دروس دانشجو، روی گزینه مدیریت پرداخت ها کلیک کنید.

 

سامانه پرداخت شهریه آموزشیار

  • با انجام مراحل قبلی در آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار،‌ موارد الزامی جهت پرداخت در سامانه پرداخت شهریه آموزشیار edu.iau.ac.ir برای شما نمایش داده خواهد شد. برای پرداخت هر کدام لازم است روی گزینه مشاهده و پرداخت کلیک کنید.
  • توجه داشته باشید که گاهی ممکن است به خاطر باگ های متعدد سامانه،‌ تمامی هزینه ها صفر نمایش داده شوند و شما را وارد صفحه پرداخت نکنند ولی شما بدانید که بدهکار هستید یا سایت برای انجام امور آموزشی این پیام را به شما بدهد. در این صورت روی گزینه سایر پرداخت ها کلیک کنید و وارد صفحه پرداخت شوید.

سامانه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

 

  • در صفحه پرداخت جزئیات وضعیت مالی شما نمایش داده خواهد شد. در قسمت وضعیت تراز مالی، بدهکار یا بستانکار بودن شما مشخص شده است. بدهکار یعنی باید مبلغی را به دانشگاه پرداخت کنید و بستانکار یعنی مبلغ بیشتری به دانشگاه پرداخت کرده اید.
  • در این مرحله از آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار، در حالت بستانکار، پول شما تا ترم بعدی نزد دانشگاه باقی مانده و از شهریه ترم بعد کسر می شود. توجه داشته باشید که تنها در صورتی که وضعیت تراز مالی تان، بدهکار بود باید به دانشگاه پرداخت کنید.
  • در این صورت باید مبلغ ما به تفاوت که در قسمت پایین تر مشخص شده است را به دانشگاه پرداخت کنید. این مبلغ را در کادر سفید،‌ کپی و یا تایپ کنید. سپس روی گزینه پرداخت الکترونیکی کلیک کنید.

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد ورودی جدید

  • با انتخاب گزینه پرداخت الکترونیکی،‌ وارد درگاه پرداخت انتخابی خود می شوید و می توانید بدهی خود را تسویه کنید.
  • به عنوان آخرین نکته در آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار، فراموش نکنید که از مراحل و خصوصا فیش پرداخت خود عکس بگیرید. تا اگر مشکلی پیش آمد، از طریق شماره پیگیری پرداخت خود بتوانید اقدام کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار،  می توانید با ما به شماره 9099071613 تماس بگیرید تا توضیحات لازم را به شما عزیزان ارائه دهیم.

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد، می تواند از سوالاتی باشد که برای دانشجویان جدید الورود دانشگاه آزاد، مطرح شود. سامانه آموزشیار بستری برای ارائه انواع خدمات آموزشی از جمله،‌ انتخاب واحد،‌پرداخت شهریه،‌ارزشیابی اساتید،‌ دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات و… می باشد. البته که دانشجویان در این سایت همواره با مشکلات مختلفی مانند کند بودن،‌ ارور بدهکاری در دسترس نبودن و… مواجه هستند.

سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir معمولا هرسال آپدیت میشود تا باگ ها و خطاهای زیر ساختی آن بهبود پیدا کند و ممکن است آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار، دچار تغییراتی شود. اما آموزشیار هنوز هم با یک سایت ایده آل برای ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان،‌ فاصله دارد.

برای مشاهده نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد با استفاده از سامانه آموزشیار،‌ به آدرس  می توانید ویدیوی زیر را مشاهده کرده و توضیحاتی پیرامون این موضوع دریافت کنید.

در صورت بروز هرگونه تغییر در آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

9099071613 مشاور گروپ

 

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار

❓نحوه پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار، چگونه است؟

✔️ نحوه پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار، به طور کامل در مقاله همراه با راهنمای تصویری قرار داده شده است.

❓سامانه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد، کدام است؟

✔️ سامانه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد، سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir بستری برای ارائه انواع خدمات آموزشی از جمله،‌ انتخاب واحد،‌پرداخت شهریه،‌ارزشیابی اساتید،‌ دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات و… می باشد.

❓چگونه بدهی خود به دانشگاه آزاد را پرداخت کنیم؟

✔️ نحوه پرداخت بدهی دانشگاه آزاد، در مقاله قرار داده شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی