آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 – 1400

آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 - 1400

جهت مشاوره در زمینه آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 – 1400 :سریال اعتباری ثبت‌ نام آزمون سراسری ۹۹ یک شماره ۱۲ رقمی است که به هر داوطلب کنکور ۹۹ داده می‌شود تا با …



آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 - 1400


آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 – 1400

آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 – 1400، همانطور که می دانید جهت ثبت نام کنکور ۹۹ افراد باید در بازه زمانی ثبت نام آزمون سراسری سریال اعتباری یا کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ را در اختیار داشته باشند. سریال اعتباری ثبت‌ نام آزمون سراسری ۹۹ یک شماره ۱۲ رقمی است که به هر داوطلب کنکور ۹۹ داده می‌شود تا با استفاده از این کد سریال ۱۲ رقمی وارد مراحل ثبت‌ نام آزمون سراسری ۹۹ شده و اطلاعات خود را وارد نمایند.

آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 – 1400 در ادامه این مطلب نحوه خرید کارت اعتباری کنکور ۹۹ ، سایت خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۹۹ ، هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ را به شما ارائه می‌کنیم.

زمان خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۹۹

آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 – 1400 ثبت‌نام کنکور ۹۹ امسال از تاریخ ۹۸/۱۱/۱۶ شروع شده و در تاریخ ۲۴ بهمن ۹۸ به پایان می‌رسد. تمامی داوطلبان می‌توانند از همان روز شروع ثبت‌نام کنکور وارد سایت سازمان سنجش شده و در اولین مرحله ثبت‌ نام کنکور اقدام به خرید کارت اعتباری کنکور سراسری ۹۹ کرده و شماره سریال ۱۲ رقمی ثبت‌نام در کنکور ۹۹ را دریافت نمایند.

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۹۹

آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 – 1400 افرادی که دارای شرایط ثبت‌ نام کنکور ۹۹ هستند، برای خرید کارت اعتباری باید وارد سایت خرید اینترنتی کارت اعتباری کنکور epay.sanjesh.org و از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید کارت ثبت‌ نام کنکور ۹۹ نمایند.

داوطلبان می‌توانند در یک گروه امتحانی اصلی و یک یا دو گروه امتحانی فرعی شرکت نمایند.

نکات مهم در خرید کارت ثبت نام کنکور سراسری ۹۹

آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 – 1400 داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشید که دو کارت اعتباری برای ثبت‌ نام وجود دارد. یک کارت اصلی ثبت‌ نام در کنکور سراسری و یک کارت اعلام علاقه‌ مندی به شرکت در دانشگاه پیام‌نور و غیرانتفاعی داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید کنکور سراسری ۹۹ و حتی دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند، حتماً کارت اعتباری اصلی را خریداری نمایند و در صورتیکه علاقه‌ مند به شرکت در دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی هستند، یک کارت اعتباری علاقه مندی به شرکت در دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی نیز تهیه نمایند در غیر این صورت نیاز به خرید کارت علاقه‌مندی ندارند.

نکته دیگر این که چند سالی است که کنکور دانشگاه های سراسری و کنکور آزاد با هم ادغام شده است پس بنابراین نیازی به خرید کارت برای ثبت نام دانشگاه آزاد نیست و با خرید یک کارت شما می‌توانید در کنکور ۹۹ شرکت کنید.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹

آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 – 1400 ، هزینه ثبت نام آزمون سراسری در سال گذشته ۲۷۵۰۰ تومان بود که این مبلغ ممکن است امسال دچار تغییر شود. پرداخت هزینه از طریق کارت شتاب امکان پذیر است. داوطلبان باید با در اختیار داشتن رمز عبور آنی (پویا) خود که اخیراً توسط بانک‌های مختلف کشور راه‌اندازی شده وارد درگاه پرداخت اینترنتی ثبت‌ نام شده و با دریافت رمز پویا (آنی) خود آن را وارد نموده و در قسمت مربوطه نسبت به پرداخت وجه خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام آزمون سراسری ۹۹ اقدام نمایند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه‌های آزمایشی علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی قصد شرکت در گروه‌های آزمایشی زبان و هنر را نیز دارند باید یک کارت دیگر هم برای گروه های آزمایشی فرعی خریداری نمایند.

بازیابی کارت اعتباری کنکور

برای بسیاری از داوطلبان پیش آمده که متأسفانه پس از خرید کارت اطلاعات آن را گم کرده و یا فراموش کرده‌اند. کارت اعتباری کنکور سراسری قابل بازیابی است و افراد می‌توانند نسبت به بازیابی آن اقدام کنند.

اقدامات لازم برای تغییر و بازیابی اطلاعات کارت کنکور ۹۹

آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 – 1400 ، داوطلب باید در ابتدا وارد سامانه سازمان سنجش آموزش کشور شده و پس از آن وارد لینک مربوطه شوند. پس از ورود باید بر روی کلمه بازیابی اطلاعات که در سمت راست صفحه وجود دارد کلیک کرده و اطلاعات کارت اعتباری کنکور سراسری خود را بازیابی نمایند.

مراحل دریافت دفترچه کنکور سراسری ۹۹


  • اولین مرحله دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش
  • دومین مرحله مطالعه کامل مطالب دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ در لینک ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ هم می توانید مطالب مهم را مطالعه نمایید.
  • مرحله سوم خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99
  • مرحله چهارم پر کردن فرم ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ در انتهای دفترچه
  • مرحله پنجم وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود در لینک ثبت نام

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور سراسری 99 و آزاد 99

راهنمای ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد

وارد شدن به سامانه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
کلیک بر روی لینک فعال شده ” ثبت نام کنکور سراسری “


1


پیش از اقدام به تکمیل فرم نام نویسی ، باید هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و یک سریال ثبت نام خریداری نمایید. بدین منظور از ” منوی اصلی “ موجود در قسمت راست سایت ، گزینه ” خرید سریال ثبت نام “ را انتخاب کنید.

2

در این مرحله باید نوع سریال ثبت نام را با توجه به گروه آزمایشی خود مشخص نمایید. هم چنین اگر تمایل دارید که کد رشته های مربوط به دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور را در انتخاب رشته خود داشته باشید ، باید برای آن ها نیز سریال علاقه مندی جداگانه خریداری کنید.

3

پس از انتخاب نوع سریال ثبت نام ، صفحه ای برای شما نمایان می شود که باید اطلاعات خواسته شده را در آن وارد کنید.

4

در این مرحله وارد درگاه پرداخت اینترنتی شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال می باشد ، باید هزینه لازم را پرداخت نمایید.

5

در صورتی که پرداخت هزینه ثبت نام را با موفقیت انجام دهید ، شماره پیگیری پرداخت به شما ارائه می شود که باید آن را حفظ و در صورت نیاز پرینت کنید.

حال می توانید به صفحه اول سامانه بازگردید و مجددا بر روی لینک ” ثبت نام کنکور سراسری “ کلیک کنید. مانند تصویر زیر ، شماره سریال ثبت نام را در بخش تعیین شده درج کنید.

6

در این قسمت باید نوع مدرک دیپلم و نوع مدرک پیش دانشگاهی خود را انتخاب کنید.

7

در این مرحله باید سوابق تحصیلی خود را در موارد زیر به ثبت برسانید.

کد سوابق تحصیلی دیپلم
کد دانش آموزی
 

8

عکس خود را در قسمت تعیین شده بارگذاری کنید.

9

پس از بارگذاری عکس بایستی فرم ثبت نام را دریافت کنید و اطلاعات خواسته شده را با دقت درج نمایید. در نهایت پس از کلیک بر روی گزینه تایید نهایی ، از فرم ثبت نام خود که حاوی شماره پرونده و کد پیگیری است یک نسخه پرینت شده ، تهیه نمایید و تا پایان مراحل پذیرش در کنکور سراسری نزد خود حفظ کنید.

767655

متاسفانه بعضی از متصدیان کافی‌نت با دستکاری اطلاعات داوطلبانی که دارای کد سوابق تحصیلی نیستند را ثبت نام میکنند که موجب میشود که در مراحل پذیرش ثبت نام دانشگاه با مشکل مواجه شوند و دانشگاه از ثبت نام داوطلبان با نقص اطلاعات کارنامه جلوگیری میکنند. داوطلبانی که می‌خواهند ثبت‌نام خود را بدرستی انجام دهند و نگرانی نداشته باشند از پکیج ثبت‌نام کنکور سراسری ” مشاورگروپ ” استفاده نمایند. برای دریافت کد سوابق تحصیلی حتماً باید از سایت اطلاعات سوابق تحصیلی دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش استفاده نمود.

مشاور گروپ

دانش آموزان در هر گروه آزمایشی برای شرکت در کنکور و بررسی شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ ، می توانند همه روزه با مشاوران مرکز ” مشاورگروپ ” در ارتباط باشند. کنکور سراسری ممکن است باعث ایجاد ابهامات و سوالات فراوانی در ذهن هر دانش آموزی گردد سوالاتی هم چون:

شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ برای گروه های شناور و اصلی چه تفاوت هایی دارد؟

در صورت نداشتن کدام یک از شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ ، ممکن است بعد از شرکت در آزمون و به هنگام ثبت نام برای دانش آموزان مشکل ایجاد گردد؟

شرایط شرکت دانش آموز انسانی در کنکور تجربی به چه صورت می باشد؟

شرایط شرکت دانش آموز ریاضی در کنکور تجربی چه می باشد؟

و ….

که ممکن است ذهن هر دانش آموزی را به خود معطوف کرده باشد. مشاوران این مرکز برای پاسخگویی به تمامی سوالات شما، تمام وقت در خدمت شما می باشند.

مشاور گروپ


54545

این مقاله کاربردی رو به دوستاتون معرفی با توجه به نزدیکی به زمان ثبت نام خیلی میتونه کمکتون کنه. اگه سوالی هم داشتین همین جا میتونید ازم بپرسید.

مشاور گروپ




امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آموزش و نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403