آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان کنکور ارشد وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شده است. رئیس مرکز سنجش پزشکی آمار ثبت نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ را اعلام کرد .

آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان کنکور ارشد وزارت بهداشت

آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان آزمون ارشد وزارت بهداشت

با انتشار آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان آزمون ارشد وزارت بهداشت توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور کلیه داوطلبان می دانند که قرار است با چند نفر دیگر در این آزمون رقابت نمایند. بر اساس انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی و مشخص شدن ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با محاسبه نسبت ظرفیت به تعداد شرکت کنندگان ارشد وزارت بهداشت می توان احتمال قبولی را تخمین زد.

به همین دلیل ما این مقاله مشاور گروپ را به آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان ارشد وزارت بهداشت اختصاص دادیم تا شما داوطلبان گرامی از این موضوع مطلع گردید و هر چه بیشتر و بهتر خود را برای حضور در رقابت خرداد ماه 1402 آماده کنید. همانطور که می دانید زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ ، (طی نوبت ھای صبح و عصر روزھای پنج شنبه و جمعه) ۱۴۰۲/۳/۴ و ۱۴۰۲/۳/۵ تعیین شده است.

داوطلبان می‌توانند با توجه به مدرک کارشناسی یا بالاتر در دو رشته (یا مجموعه) امتحانی از ۲ نوبت متفاوت شرکت کند. ھر داوطلب می‌تواند حداقل یک رشته یا مجموعه از ھر یک از چھار نوبت و حداکثر دو رشته یا دو مجموعه یا یک مجموعه و یک رشته از دو نوبت متفاوت را ثبت‌نام کرده و در آزمون شرکت کند

برای رشته ‌هایی که به‌صورت مجموعه امتحانی تجمیع شده‌اند، فقط یک دفترچه سؤال برای این مجموعه صادر می‌شود. داوطلب با انتخاب یک مجموعه در صورتی که حائز شرایط شرکت در ھر یک از رشته‌های موردنظر از آن مجموعه باشد، می‌تواند در رشته‌های آن مجموعه امتحان دهد.

آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ چه تعداد است؟ با پایان فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ (سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳) در فروردین ماه، تعداد کسانیکه در این آزمون ثبت نام کردند در اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور sanjeshp.ir مشخص خواهد شد.

سال گذشته 67 هزار و 522 نفر نسبت به ثبت نام ارشد وزارت بهداشت اقدام کردند و بیشترین ظرفیت به رشته پرستاری داخلی – جراحی با ۲۸۴ نفر و کمترین ظرفیت به رشته بهداشت محیط – بهداشت پرتوها با ۳ نفر ظرفیت تعلق داشت.

تعداد شرکت کنندگان کنندگان ارشد وزارت بهداشت 1402

تعداد شرکت کنندگان کنندگان ارشد وزارت بهداشت 1402 به محض اعلام در این مقاله به روز رسانی می گردد. سال گذشته آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان آزمون ارشد وزارت بهداشت 67 هزار و 522 نفر بیان شده بود. باید ببینیم امسال این تعداد افزایش خواهد داشت یا با سیر نزولی همراه خواهد بود؟!

در صورت شیوع مجدد ویروس کرونا، آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1402 همانند آزمون سال های گذشته با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی برگزار خواهد شد. رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برای داوطلبان الزامی خواهد بود و در هفته منتهی به آزمون، در صورت لزوم سازمان سنجش آمار داوطلبان کرونایی را استخراج و برای این داوطلبان در حوزه‌ های جداگانه یا بیمارستان آزمون برگزار خواهد گشت.

از رشته های جدید رشته های جدید کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 می توان به رشته گفتاردرمانی، هوشبری، مامایی، تکنولوژی پرتوشناسی، پرستاری سلامت جامعه، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، فناوری اطلاعات سلامت، پرستاری کودکان، انگل شناسی و مددکاری اجتماعی اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست رشته های جدید کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 و ظرفیت هریک از رشته ها مقاله لیست رشته های جدید کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ را مطالعه نمایید.

مشاوره آزمون ارشد وزارت بهداشت 1402

گزینش دانشجو در هر یک از رشته‌ها یا مجموعه ‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد، از بین داوطلبان همان رشته امتحانی یا مجموعه امتحانی بر اساس نمره کل تراز به درصد مندرج در کارنامه، سهمیه و اولویت انتخاب رشته محل که توسط خود داوطلب تعیین‌شده، انجام خواهد شد. لذا داوطلب موظف است بر اساس نمره کل تراز اکتسابی، ظرفیت موجود در رشته امتحانی یا مجموعه امتحانی و علاقه شخصی نسبت به انتخاب رشته محل تحصیل خود اقدام نماید.

داوطبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند اطلاعیه های این سازمان و اخبار مربوط به فرایند های مهم را از طریق سایت سنجش پزشکی و همچنین سایت مشاورگروپ دریافت نمایند. شما می توانید برای دریافت راهنمایی درباره هر یک از مراحل ثبت نام و همچنین اطلاع از تمدید های احتمالی و آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ ، با مشاوران خودتان در مشاورگروپ تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان ارشد وزارت بهداشت چه تعداد است؟

✔️آمار نهایی تعداد شرکت کنندگان ارشد وزارت بهداشت 1402در این مقاله بیان شده است.

✔️آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 چه زمانی برگزار می شود؟

✔️زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت، طی نوبت ھای صبح و عصر روزھای پنج شنبه ۱۴۰۲/۳/۴ و جمعه ۱۴۰۲/۳/۵ اعلام شده است.

✔️نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

✔️نتایج اولیه و نهایی آزمون از طریق سایت sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.

3.1/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی