نحوه ثبت نام اینترنتی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی وزارت بهداشت

ثبت نام اینترنتی آزمون دستیاری

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام اینترنتی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله قصد داریم به مبحث نحوه ثبت نام اینترنتی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی وزارت بهداشت 1400 – 1401 بپردازیم. شما می‌توانید نحوهٔ ثبت‌نام و مدارک لازم جهت شرکت در آزمون دستیاری تخصصی را در این مقاله مشاهده نمایید. در صورت وجود هرگونه سؤال می‌توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس حاصل کنید. با ما همراه باشید.

ثبت نام اینترنتی آزمون دستیاری

ثبت نام اینترنتی آزمون دستیاری:

عموم داوطلبین از تاریخ 99/10/06 لغایت تاریخ 99/10/13 با مراجعه به سایت اینترنتی و تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام اقدام لازم به عمل‌آورند. جهت آغاز مراحل ثبت‌نام داوطلب می‌بایست با مراجعه به سایت اینترنتی sanjeshp.ir نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ 150.000 تومان اقدام نموده و با دریافت کد پرداخت مراحل ثبت‌نام را آغاز نمایند. (مبلغ پرداختی غیرقابل استرداد می‌باشد).

مدارک موردنیاز جهت ثبت نام اینترنتی آزمون دستیاری:

الف – یک قطعه عکس 3 × 4 که در سال جاری گرفته‌شده می‌بایست اسکن و با توجیه به راهنمای ثبت‌نام اینترنتی در محل مربوطه ارسال گردد. در ابعاد 400*300 px با فرمت jpg و حجم 20 – 100 kb.

ب – اسکن کارت ملی با حجم 100 – 300 kb

ج – اسکن صفحه اول شناسنامه با حجم 100 – 300 kb

د- اسکن گواهی مبین طی دوره پزشکی عمومی با حجم (100 – 300 kb) در این قسمت می‌توان تصاویر پروانه دائم و یا موقت پزشکی عمومی / گواهینامه پزشکی عمومی / گواهی صادره از سوی دانشگاه محل آموزش با مضمون اتمام دوره پزشکی عمومی حداکثر تا تاریخ 1400/6/31 معرفی‌نامه جهت شروع خدمت مطابق قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و یا گواهی معافیت یا اتمام آن / معرفی‌نامه جهت شرکت در آزمون از سوی مرکز خدمات آموزشی را اسکن و ارسال نمود.

ه- اسکن گواهی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومی (مختص فارغ‌التحصیلان سال 1395 و بعدازآن، آئین‌نامه و ضوابط اجرائی آن به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ‌شده است) با حجم (100 – 300 kb) ارسال این گواهی صرفاً پس از ارائه کارنامه و در زمان انتخاب رشته – محل الزامی خواهد بود)

و – فارغ‌التحصیلان خارج از کشور و اتباع غیر ایرانی در صورت دریافت معرفی‌نامه از مرکز خدمات آموزشی در زمان ثبت‌نام جهت شرکت در آزمون، می‌توانید به‌صورت اینترنتی در آزمون ثبت نام نمایند. (تصویر معرفی نامه مذکور می‌بایست همراه سایر مدارک اسکن و ارسال شود)

ز- در صورت شرکت براساس قانون تسهیل ازدواج جوانان ارسال اسکن صفحه اول و دوم داوطلب و شناسنامه همسر الزامی می‌باشد.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون دستیاری تخصصی وزارت بهداشت بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام اینترنتی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. پریسا

    سلام
    شماره هاتون قابل تماس نیست
    لطفا شماره ای لطف کنید که بشه با موبایل ارتباط برقرار کرد.

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که دسترسی به تلفن ثابت ندارند و یا میخواهند از فرصت مشاوره با تخفیف ویژه برخوردار شوند بسته های مشاوره ای را در نظر گرفته است. به صفحه ی خرید بسته تماس مراجعه نمایید و پس از خرید بازه ی زمانی دلخواه، منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید. (تماس با شماره های سایت فقط از طریق خطوط ثابت و بدون نیاز به اضافه کردن صفر و هرگونه پیش شماره ی دیگری امکانپذیر است و امکان برقراری تماس با موبایل وجود ندارد)

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی