کارت شرکت در آزمون کاردانی نظام مهندسی 97 – 98

آزمون کاردانی نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه کارت شرکت در آزمون کاردانی نظام مهندسی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاور گروپ سعی دارد در این مقاله به مبحث کارت شرکت در آزمون کاردانی نظام مهندسی 97 – 98 بپردازد. شما می توانید تمامی نکات مربوط به کارت شناسایی آزمون فنی ساختمان نظام مهندسی سال 97 را در این مقاله مشاهده نمایید. با ما همراه باشید.

آزمون کاردانی نظام مهندسی

کارت شناسایی آزمون کاردانی نظام مهندسی

احراز هویت شرکت‌کنندگان در جلسه آزمون‌های مهندسی و کاردانی از طریق ارائه کارت عضویت عکس‌دار سازمان استان یا کارت شناسایی معتبر عکس‌دار و پرینت کارت شناسایی آزمون و برای آزمون معماران تجربی از طریق کارت شناسایی معتبر عکس‌دار و پرینت کارت شناسایی آزمون می‌باشد. کارت شناسایی آزمون حاوی مشخصات داوطلب، شماره داوطلبی، مکان و زمان آزمون می‌باشد. لذا ضروری است داوطلبان موارد زیر را رعایت نمایند:

1- کارت شناسایی آزمون از تاریخ 97/7/17 بر روی وب‌سایت آزمون‌ها ارائه می‌گردد که ضروری است هر یک از داوطلبان رشته‌های مختلف با واردکردن شماره عضویت سازمان استان، شماره شناسنامه و شماره پرونده در فرم موجود بر روی وب‌سایت، پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه نمایند.

وزارت راه و شهرسازی تمام تلاش خود را مصروف داشته تا آزمون‌ها با همکاری شرکت خدمات آموزش سازمان سنجش و دانشگاه‌های معتبر کشور و افراد حقیقی و حقوقی باتجربه و شاغل در حرفه مهندسی ساختمان و آشنا به مقررات ملی ساختمان با استانداردهای موردنیاز برگزار شود. در این زمینه توجه به نکات زیر ضروری است:

تذکر مهم: ورود داوطلب به جلسه آزمون بدون کارت شناسایی آزمون و کارت عضویت سازمان استان و یا کارت معتبر عکس‌دار حتی با تأییدیه ثبت‌نام آزمون مجاز نمی‌باشد.

2- مندرجات کارت شناسایی آزمون همان اطلاعاتی است که داوطلب به هنگام ثبت‌نام در فرم مربوطه درج و تأیید نموده است. بااین‌وجود در صورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت شناسایی آزمون، به‌منظور رفع نقص، داوطلب می‌بایست صرفاً در تاریخ‌های 19 و 97/7/20 با در دست داشتن پرینت کارت شناسایی آزمون و تصویر آن و برگه ثبت‌نام تأییدشده به آدرس‌های اعلام‌شده در لینک کارت ورود به جلسه مراجعه نماید. ساعات فعالیت باجه‌های رفع نقص طی روزهای 19 و 20 مهرماه از ساعت 8 تا 12 و 13 تا 16 می‌باشد.

مطالب تکمیلی کارت شرکت در آزمون کاردانی نظام مهندسی

برای دریافت مشاوره های حرفه ای می توانید با شماره ۱۶۱۳-۹۰۷-۹۰۹ تماس بگیرید.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون کاردانی نظام مهندسی بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت شرکت در آزمون کاردانی نظام مهندسی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی